Avui només ha fallat una cosa.. El gol! El que fa que uns equips concrets siguin a dalt i uns altres més avall o avall del tot, res més. Per aquesta raó l'Hércules és en play-off, sense haver-me demostrat ABOLUTAMENT RES tant a casa nostra com a la d'ells, i nosaltres hem de seguir lluitant per aconseguir l'únic objectiu realista ara per ara pel nostre equip, que és no és cap altre que el de la permanència.
Deixem-nos estar ja de play-offs i de més mandangues, que és el que realment acaba generant tanta frustració entre molts de nosaltres. Fiquem-nos al cap que tenim un molt bon equip, tenint en compte els recursos amb els que ha estat confeccionat. Estem fent una molt bona temporada i només en dues setmanes hem tingut contra les cordes a dos clars aspirants a l'ascens a Primera.
Jo també estic trist per haver perdonat tantíssim gols avui, doncs insisteixo, l'Hércules no és res de l'altre món. Ara bé, poquet més se li pot recriminar a aquest equip. La imatge ha sigut molt bona i hem pogut guanyar, repeteixo, a un gallito de la categoria a casa seva. Senzillament, qui perdona acaba perdent i això és el que ens ha succeït avui.
Per res del món mereixiem perdre avui, i em sembla injust que els mateixois jugadors que la passada setmana els vam elevar als altars, ara ja no serveixin ni per jugar a Tercera... Siguim coherents i justos amb uns jugadors que segur ens farán seguir un any més a Segona A, no ho dubteu!
VISCA EL CE SABADELL FC, ARA I SEMPRE!!!!!!!