Volvemos a las andadas... Partit més que important el d'avui, rival directe contra el que es podria permetre tot menys perdre, i si guanyaves... Fantàstic! Donaves un cop de puny sobre la taula bestial que t'apropava i molt a l'objectiu final... Per tant, avui tocava menjar-se la gespa i sortir amb el ganivet entre les dents, a morir contra un rival que deixàvem tocadíssim.
I què hem fet nosaltres? El PAPERINA! Xutant dos cops a porta en 90 minuts. Senzillament lamentable, el tristíssim paper que hem fet davant un equip que encara no havia guanyat un sol partit aquesta segona volta.
Estic molt emprenyat i decebut amb uns jugadors que avui semblava que aquest partit no anava amb ells. Estic content però, pel fet de que el nostre entrenador n'ha pres bona nota i estic segur que farà veure als seus jugadors que per aquest camí no anirem enlloc.
En fi, reconec que el cabreig que porto em pot portar a dir coses de les que després segur me n'arrepentiré, però avui era un partit de la nostra lliga, era un rival amb el que podíem competir en igualtat de condicions i al que podíem haver deixat molt enrera. Si no fem punts ara, quan els esperem fer? Segur que ens volem jugar el nostre futur en aquesta categoria amb els equips situats entre els 6 o 7 primers?
De res em serveix que surtin com a motos davant el Depor. És la seva obligació fer-ho cada jornada i avui no ho hem fet, així de clar! Aquesta plantilla ens en deu una, i més quan el proper dissabte molta gent tornarà a fer un sacrifici econòmic per anar-los a veure i recolzar-los.