ostres m'agrada q hi hagi hagut respostes al meu tema.
Em toca contestar:
- Inda bé és cert q hi ha vianants q literalment es tiren al pas de zebra i fan frenar brúscament a alguns vehicles. Actualment no és el meu cas, antígament si q et confeso q era professional en jugar-me la vida con tal de fer frenar als qui corren en excés per la ciutat, gràcies a Déu encara conservo les 2 cames.
Ara això ja no ho faig, sóc molt concient del q podria supossar q m'aixafés un cotxe i ja prou cardat q està un només falta q l'aixafin de forma ximple. Dit això et diré q jo l'altre dia ja havia creuat mig pas de zebra, vaja que aquell Fitipaldi feia estona q em va veure en mig del pas de zebra però ell va apurar fins al final per a afluixar la marxa veient que jo seguia el meu camí i no tenia massa intenció de deixar-lo passar (evidentment si no hagués vist cap possibilitat d q ell frenés jo m'hauria parat enmig del pas de zebra sense avançar ni un pas més).
-Oriol, el tema de aparcar es cierto q si un tio te hace esperar para aparcar en un sitio donde no se puede fastidia y mucho, pero no es mi caso, yo estaba aparcando en un sitio q se puede aparcar y el tio de la furgoneta simplemente me insultó porq estaria de reparto (igual q el del camión) y le hice perder 35 segundos de trabajo suyo. Vamos otro anormal como el del camión.
- Tema pitar al q comete una infracción pues.... yo no lo veo mal de ninguna forma. DAr un toque de atención a un conductor q no se da cuenta de q el semáforo está en verde o dar un toque a un conductor q se a saltado un STOP me parece muy correcto, especialmente lo segundo ya q para mi esto simplemente es un aviso de que se podría haber hecho daño, es q mucha gente q se pasa STOPS lo hace porq ni se da cuenta de q no tenían preferéncia, por eso es mejor q se den cuenta y el día siguiente si pasan por allí se acuerden d q el dia anterior alguién ya les tubo q llamar la atención.
- per últim Antoni comentar-te que això d pitar al qui descarrega a un avi ho he vist en un carrer estret en el qual cap cotxe es pot enfilar a l'ascera, vaja q a menys q deixis a l'avi a 100 metres d'on el vols deixar no hi ha cap altre alternativa q no sigui la de parar.te 30 segons i ajudar.lo a baixar. També lamentable els q piten a les ambulàncies q fan baixar a gent gran davant de residències d'avis.
Algun dia també parlarem dels conductors d'autobusos i taxis que es creuen els reis del mambo i es pensen q poden parar.se on vulguin i q tenen preferència a tot arreu.