Autor Tema: J.26: CE Sabadell - Deportivo (25.02.2012 18h per Esport 3)  (Llegit 48756 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
Re:J 26 CE Sabadell - Deportivo (25.02.2012 18h per Esport 3)
« Respondre #120 el: 24 de Febrer de 2012, 10:24:57 am »
Alguien sabe en que hotel pasará la noche el Depor????????????????

Tengo un amigo muy del Depor que no puede venir mañana al partido, y quiere autografos y fotos.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2365
« Respondre #121 el: 24 de Febrer de 2012, 10:29:43 am »
penso que he llegit que dormiran a Barcelona, Nh Hoteles

Desconnectat juancardepor

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #122 el: 24 de Febrer de 2012, 11:01:32 am »

Tengo un amigo muy del Depor que no puede venir mañana al partido, y quiere autografos y fotos.
Hola te informo del plan de viaje del Deportivo

El hotel es el  NH Calderón

http://www.canaldeportivo.com/servlet/es.iris.servlets.Noticias?accion=4&ver=1&nid=22763&mid=8

Enhorabuena por la afición de primera que sois, respetuosa con el rival.

Suerte a partir del sábado a las 20h y esperemos que el Sabadell dentro de una temporadas coincida de nuevo el Depor pero en 1ª

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3133
  • Endavant Sabadell
« Respondre #123 el: 24 de Febrer de 2012, 13:00:24 pm »
No soc soci i acostumo ha anar a la NCA 5 cops a l'any, veig molta il-lussió per aquest partit i ho entenc però penso invertir els pocs calerons que tinc per a extres per a partits com el del Guadalajara i/o Girona que ens farà més falta que demà el suport de l'afició.
Gaudiu del partit i endavant Sabadell.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #124 el: 24 de Febrer de 2012, 13:06:24 pm »
Convocatories :

Sabadell : De Navas, Mackay, Ramírez, Toni Lao, Olmo, Pablo Ruiz, Agustín, Redondo, Hèctor Simón, Juanjo, Arteaga, Puigdollers, Juvenal, Hidalgo, Lanza, Ezequiel, Fran Piera, Adrián Luna, Florian i Baha.

Depor : Aranzubia, Ze Castro, Morel, Aythami, Xisco, Riki, Borja, Lux, Laure, Bruno Gama, Guardado, Colotto, Jesús Vázquez, Valerón, Salomao, Alex, Juan Domínguez y Seoane.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #125 el: 24 de Febrer de 2012, 13:15:02 pm »
Convocatories :

Sabadell : De Navas, Mackay, Ramírez, Toni Lao, Olmo, Pablo Ruiz, Agustín, Redondo, Hèctor Simón, Juanjo, Arteaga, Puigdollers, Juvenal, Hidalgo, Lanza, Ezequiel, Fran Piera, Adrián Luna, Florian i Baha.

Depor : Aranzubia, Ze Castro, Morel, Aythami, Xisco, Riki, Borja, Lux, Laure, Bruno Gama, Guardado, Colotto, Jesús Vázquez, Valerón, Salomao, Alex, Juan Domínguez y Seoane.

Convocatoria de 20 on cau Álex Cruz i entren Juanjo, Fran Piera i Luna... si el bo de l'Hector no es recupera espero i desitjo veure al Juanjo de titular!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5828
« Respondre #126 el: 24 de Febrer de 2012, 13:18:44 pm »
Por fin piera, el chaval lo merece...

Desconnectat jverdu

• Aleví
  • Missatges: 34
« Respondre #127 el: 24 de Febrer de 2012, 13:43:30 pm »
No tenint a Hector, jo posaria a Pablo Ruiz al centre, com ja han dit alguns companys, i posaria a Toni Lao de central retrasant de nou la posició de Oscar Ramirez a lateral. Això dona cabuda a Ezequiel a un extrem.

De Navas

Ramirez   Olmo     Lao       Redondo

Pablo Ruiz
           Hidalgo          Arteaga

Lanza                             Ezequiel
            Florian (1a part)
             Baha (2a part)

Desconnectat jverdu

• Aleví
  • Missatges: 34
« Respondre #128 el: 24 de Febrer de 2012, 13:46:43 pm »
Per raons personals em perdré el meu primer partit de tota la temporada a la NCA, i ha de ser el del DEPOR!!!  :paret :paret

Tampoc el podré veure en directe per Esport3. Algú sap quines opcions tinc de veure'l en diferit???

M'encantaria poder veure el partir diumenje (intentant no enterer-me del resultat abans, tot i que això és més complicat)

Gràcies!!!!!

Desconnectat NLG

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #129 el: 24 de Febrer de 2012, 13:53:52 pm »
Hola,

Creo que por Cataluña podeis pillar la TVG 2 por TDT; normalmente el partido que ponen a las 18:00 h lo repiten el mismo sábado a eso de la 01:00. Me imagino que lo mas complicado será que no te enteres del resultado durante todo ese tiempo.

Os esperamos en primera división!!  :beer2

Saludos desde La Coruña

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2212
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #130 el: 24 de Febrer de 2012, 14:13:30 pm »
Convocatories :

Convocatoria de 20 on cau Álex Cruz i entren Juanjo, Fran Piera i Luna... si el bo de l'Hector no es recupera espero i desitjo veure al Juanjo de titular!

Si es confirma la baixa de H.Simon, qui es quedarà fora de la convocatoria dels 18, serà o Piera o Luna... :icon_exclaim: :icon_question: :icon_idea:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #131 el: 24 de Febrer de 2012, 14:23:00 pm »
Sense Hèctor Simón, jo, m'arriscaria a posar el següent 11:

De Navas                                                 

Lao         Agustín            Olmo         Redondo                                                                                   

Pablo Ruíz                                                       

Hidalgo                   Arteaga

Lanza                    Baha                    Ezequiel

12 Ramírez
13 Mackay
14 Juvenal
15 Puigdollers
16 Luna
17 Juanjo
18 Florian

A Ramírez el reservaria per que porta molta càrrega de minuts, però el faria jugar a la segona part, per si cal fer variacions tàctiques o un canvi en defensa, a més, la temporada passada al Badalona el vaig veure com a mig defensiu i també em va agradar força. Lanzarote guanya molt per la dreta a cama canviada i ofensivament potser pot aportar més, encara que perdríem el poder defensiu que tenim amb Òscar.

Pablo Ruíz el ficaria de mig defensiu, i si marquem primer i ens hem de tirar endarrera, els posava en 5-4-1 i a apretar les dents.
A veces pecas de miedoso.  :wink2:

Évir aun estoy esperando tu once inicial!!!  :yes:
Si, lo se.  :Paletas: Aún no lo tengo claro para este partido...

http://www.canaldeportivo.com/servlet/es.iris.servlets.Noticias?accion=4&ver=1&nid=22763&mid=8

Suerte a partir del sábado a las 20h y esperemos que el Sabadell dentro de una temporadas coincida de nuevo el Depor pero en 1ª
Gracias, estáis demostrando ser una de las mejores aficiones que han pasado por aquí en los últimos años.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3674
  • You will never walk alone
« Respondre #132 el: 24 de Febrer de 2012, 14:43:39 pm »
Algú sap si puc anar amb els carnets de la meva familia per treure entrades?
Visca el Sabadell!!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #133 el: 24 de Febrer de 2012, 15:12:04 pm »
Algú sap si puc anar amb els carnets de la meva familia per treure entrades?

Si. Yo esta mañana he llevado mi carnet para sacar mi entrada, y otro carnet de otra persona y sin problemas.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #134 el: 24 de Febrer de 2012, 15:37:50 pm »
Per raons personals em perdré el meu primer partit de tota la temporada a la NCA, i ha de ser el del DEPOR!!!  :paret :paret

Tampoc el podré veure en directe per Esport3. Algú sap quines opcions tinc de veure'l en diferit???

M'encantaria poder veure el partir diumenje (intentant no enterer-me del resultat abans, tot i que això és més complicat)

Gràcies!!!!!

a esports 3 ho donen en diferit, però no se a quina hora

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #135 el: 24 de Febrer de 2012, 17:29:38 pm »

Quina llàstima doncs, no els podré veure com l'altre dia els del Vilareal que estaven al hotel Sabadell

Convocatories :

Per fi torna Fran Piera, espero que no caigui de la llista a ultima hora!

Hola,

Creo que por Cataluña podeis pillar la TVG 2 por TDT; normalmente el partido que ponen a las 18:00 h lo repiten el mismo sábado a eso de la 01:00. Me imagino que lo mas complicado será que no te enteres del resultado durante todo ese tiempo.

Os esperamos en primera división!!  :beer2

Saludos desde La Coruña

Gracias por todo, espero que los dos equipos cumplan sus espectativas para este año, suerte para el partido, que la vais a necesitar.  :wink2:

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2914
  • Som el Sabadell !
« Respondre #136 el: 24 de Febrer de 2012, 18:23:20 pm »
aaron bueno i Samuel continuen sense entrar en les convocatories, ho tenen malament per jugar aquest any
Hem tornat !

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #137 el: 24 de Febrer de 2012, 18:40:21 pm »
Después de meditarlo mucho, mi once para mañana es este:

De Navas

Toni Lao    Olmo   Pablo.R    Redondo

Juanjo

Juvenal              Arteaga

Lanza                                Ezequiel

Baha

Si jugará Florian, pondría a Ramírez y Lanza para que le envíen centros, pero como para este partido yo prefiero a Baha, pongo a Lanza y Ezequiel a pierna cambiada para que hayan menos centros y más chutes recortando a los laterales.
« Darrera modificació: 24 de Febrer de 2012, 22:54:54 pm per Évir »

Desconnectat Arlekinadous

• Infantil
  • Missatges: 231
« Respondre #138 el: 24 de Febrer de 2012, 19:55:22 pm »

La verdad es que es complicado el partido de mañana ante el Depor, creo que el Sabadell perderá aunque de goleada, nada. No es imposible ganarles pero sí muy complicado, y un empate ya sería bueno para los intereses arlequinados teniendo en cuenta el rival, que está en forma y el hecho de que es el actual líder, y de paso se recuperaría un punto perdido estupidamente en Cartagena. Por cierto, ¿alguien sabe qué le pasa a Aaron Bueno? ¿Está lesionado? Cuando jugaba asiduamente aportaba asistencias y goles, y creo que acompañando a Lanza y Baha delante, y con Ezequiel de interior, sería una buena baza. Espero que no juegue el "caballero andante" Juvenal. Pase lo que pase, Endavant Sabadell !!!  :bandera :scut :beer2

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
Re:J.26: CE Sabadell - Deportivo (25.02.2012 18h per Esport 3)
« Respondre #139 el: 25 de Febrer de 2012, 09:40:41 am »

Companys una pregunta: soc soci de lateral i ja tinc la meva entrada i en aquesta posa un seient diferent al què posa al carnet. Això què vl dir?: que segui al lloc q posa el carnet, el lloc q posa l'entrada o allà on em roti? No m'agradaria seure algun lloc i que algú em fes fora quan faltessin 5 minuts. Gràcies.
VISCA EL SABADELL