Autor Tema: J.26: CE Sabadell - Deportivo (25.02.2012 18h per Esport 3)  (Llegit 47525 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
  • Gènere: Masculí
Re:J.26: CE Sabadell - Deportivo (25.02.2012 18h per Esport 3)
« Respondre #200 el: 26 de Febrer de 2012, 18:11:06 pm »
:scut :bandera
Va per les vegades que la cosa va en contra, potser el gol de la setmana passada no hages d'haver pujat al marcador i aquest gol ens va perjudicar mes que no pas el gol d'aquesta setmana en suposat fora de joc, com deien a la mili "sistema tropa cada cual se j... cuando le toca"
 :mmmm

O com diría una fa poc " El juez es el que debe decidir, así que..........A Callar!!"  :laugh2:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #201 el: 26 de Febrer de 2012, 18:15:00 pm »
A veure 3.900 socis         x10 = 39.000
              3100 no socis    x20 = 62.000    total  101.000 pel cap vaix

Contant que ha tribuna es paga mes els laterals també i restant tots els que van de gorra que no son pocs
 :greedy:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #202 el: 26 de Febrer de 2012, 18:26:14 pm »
El gol no és en fora de joc. No toca la pilota i de fet em sembla que encara que l'hagués tocat, no estava en fora de joc. Per mi, si algú havia de queixar-se de l'àrbit som nosaltres. Als 10 minuts Puigdollers regateja a la frontal, se'n va, i quan és a punt d'entrar a làrea SOL i amb la pilota caiguda a la seva cama dreta, (crec que Laure) li fa falta que no és penal per mig metre. Li treu groga i es quedava sol. Era vermella.

Sobre els incidents d'abans del partit, vaig xerrar amb els que havien rebut. Estaven fent la prèvia treient entrada i al bar i tal i sense cap motiu (vaig parlar amb els xavals, eren d'uns 18-19 anys d'estètica NORMAL i GENS radicals) van venir un parell i els van ostiar.

Abans del partit. Sense estar calents pel resultat ni res. Sense rivalitat històrica ni ideològica amb el Dépor. Sense jugar-nos el descens ni res similar. Aquesta gent són escòria. Després del matx em van dir que ni havien entrat a l'estadi, que s'havien quedat al bar de davant mirant-lo per la tele.
Un dels que estaven amb els del Dépor que van rebre, que parlava amb ells i era del Sabadell em va dir "A mi em tenien agafat del coll, i fins que no els hi he ensenyat el carnet del Sabadell no m'han deixat anar". De traca. Brossa humana.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #203 el: 26 de Febrer de 2012, 18:29:31 pm »
El gol no és en fora de joc. No toca la pilota i de fet em sembla que encara que l'hagués tocat, no estava en fora de joc. Per mi, si algú havia de queixar-se de l'àrbit som nosaltres. Als 10 minuts Puigdollers regateja a la frontal, se'n va, i quan és a punt d'entrar a làrea SOL i amb la pilota caiguda a la seva cama dreta, (crec que Laure) li fa falta que no és penal per mig metre. Li treu groga i es quedava sol. Era vermella.

Sobre els incidents d'abans del partit, vaig xerrar amb els que havien rebut. Estaven fent la prèvia treient entrada i al bar i tal i sense cap motiu (vaig parlar amb els xavals, eren d'uns 18-19 anys d'estètica NORMAL i GENS radicals) van venir un parell i els van ostiar.

Abans del partit. Sense estar calents pel resultat ni res. Sense rivalitat històrica ni ideològica amb el Dépor. Sense jugar-nos el descens ni res similar. Aquesta gent són escòria. Després del matx em van dir que ni havien entrat a l'estadi, que s'havien quedat al bar de davant mirant-lo per la tele.
Un dels que estaven amb els del Dépor que van rebre, que parlava amb ells i era del Sabadell em va dir "A mi em tenien agafat del coll, i fins que no els hi he ensenyat el carnet del Sabadell no m'han deixat anar". De traca. Brossa humana.

Quan anava a veure sortir els jugadors els vaig escoltar cantant el cara al sol
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #204 el: 26 de Febrer de 2012, 18:47:33 pm »
Va per les vegades que la cosa va en contra, potser el gol de la setmana passada no hages d'haver pujat al marcador i aquest gol ens va perjudicar mes que no pas el gol d'aquesta setmana en suposat fora de joc, com deien a la mili "sistema tropa cada cual se j... cuando le toca"

T´asseguro que jo no intercanvio un gol per l´altre....Son dos punts els que ens ha donat el gol de Lanzarote per un que vem perdre la setmana, per molt possible rivals que pugui ésser el Cartagena.  I ademés, guanyar al Depor mediàticament i animícament val el seu pes en or....ja veuràs com els rivals ens respectaran més..
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #205 el: 26 de Febrer de 2012, 18:50:34 pm »

T´asseguro que jo no intercanvio un gol per l´altre....Son dos punts els que ens ha donat el gol de Lanzarote per un que vem perdre la setmana, per molt possible rivals que pugui ésser el Cartagena.  I ademés, guanyar al Depor mediàticament i animícament val el seu pes en or....ja veuràs com els rivals ens respectaran més..

Efectivament Blanc-i-Blau, guanyar al Depor ens dòna quelcom més que 3 punts.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #206 el: 26 de Febrer de 2012, 18:56:04 pm »
A mi, em perdonareu, però vist amb una perspectiva lateral, per pocs mil·límetres podria fins i tot ser fora de joc d'Hidalgo.

Però és molt difícil xiular, i més amb un línier del lateral de general tant pèssim.

Era l'últim defensor. Era vermella. I a més, aquest jugador al minut 1 li varen xiular una falta per una mà intencionada i no va rebre targeta.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #207 el: 26 de Febrer de 2012, 20:28:20 pm »
des de el meu lloc, puc assegurar que no es vermella, ja que justament quan Puigdollers es canvia de cama arriba un defensor. No puc dir si es fora de joc, em va agafar parlant, vaig veure el gol però no quan surt Hidalgo.

Gran victòria que dona multíssima moral, ara dissabte al camp de l'Hèrcules a puntuar. Ha sigut una llàstima no sentenciar a la contra ja que ells havien perdut el mig del camp, i Juvenal ha estat una mica lent amb les passades llargues.

No puc dir quin dels jugadores ha sigut el millor, perque crec que ha singut tots, inclús Baha ha fet un gran partit.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #208 el: 26 de Febrer de 2012, 20:33:02 pm »
También comentar que me quedé a ver como los jugadores del Depor entraban en su autocar. Salomao, Ze Castro, etc... muy amables, todos menos dos, los 2 estrellitas de Aranzubía y Valerón entraron corriendo sin pararse a firmar nada.

no tienes ni idea...

Valerón, perdón, DON JUAN CARLOS VALERÓN fue el último en salir del estadio, ¿por qué? Porque estuvo atendiendo a TODOS los periodistas que querían preguntarle cualquier cosa y siempre MUY amable en todos los aspectos pese a la derrota. Además, también se hizo fotografías con estos y firmó algún que otro autógrafo, repito, a TODA LA GENTE QUE SE LO PIDIÓ.

Se pasó 15 minutos de reloj ahí dentro respondiendo y atendiendo, por eso luego tuvo que salir corriendo.

Por su parte, tanto Guardado como Aranzubía, subieron sin pararse a responder ni una sola pregunta a la prensa.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #209 el: 26 de Febrer de 2012, 22:27:21 pm »
También comentar que me quedé a ver como los jugadores del Depor entraban en su autocar. Salomao, Ze Castro, etc... muy amables, todos menos dos, los 2 estrellitas de Aranzubía y Valerón entraron corriendo sin pararse a firmar nada.

no tienes ni idea...

Valerón, perdón, DON JUAN CARLOS VALERÓN fue el último en salir del estadio, ¿por qué? Porque estuvo atendiendo a TODOS los periodistas que querían preguntarle cualquier cosa y siempre MUY amable en todos los aspectos pese a la derrota. Además, también se hizo fotografías con estos y firmó algún que otro autógrafo, repito, a TODA LA GENTE QUE SE LO PIDIÓ.

Se pasó 15 minutos de reloj ahí dentro respondiendo y atendiendo, por eso luego tuvo que salir corriendo.

Por su parte, tanto Guardado como Aranzubía, subieron sin pararse a responder ni una sola pregunta a la prensa.
Pues rectifico mi pensamiento hacía este jugador, pero Aranzubia no se salva.  :Paletas:

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #210 el: 27 de Febrer de 2012, 00:38:06 am »
Valerón incluso aguantó a un pesao del Dépor que lo abrazó antes y después del partido y que le decía que lo quería a él y a su família y se p*** a llorar abrazándolo de emoción. El hombre no estaba 100% en sus cabales, pobre Valerón xD
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Sheldon Cooper

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 11
« Respondre #211 el: 27 de Febrer de 2012, 02:54:47 am »
Todos los jugadores del Deportivo, excepto Valerón, Aranzubia y Colotto, se pararon a firmar y hacerse fotos con nosotros y todo el que se lo pidio y no tardaron mas de 3 minutitos. No creo que cueste mucho dedicar esos 3 minutitos a gente que venia desde diferente puntos de Catalunya y España a verles y mas cuando había mas gente como yo, que llevábamos casi 1 hora de reloj esperándole. Seguro que Valerón sera el mejor tío del mundo pero no venia de 3 minutitos.
« Darrera modificació: 27 de Febrer de 2012, 03:04:21 am per Sheldon Cooper »

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #212 el: 27 de Febrer de 2012, 09:28:09 am »
No creo que haya ningún arlequinado que se perdiera el partido o desconozca el resultado y las buenas sensaciones obtenidas, así que apenas valoraré mucho. Destacar a todos los jugadores, eso és ir todos a una y salir concentrados! si siempre salimos así no hay quien nos pare.

El tema de la porteria es absurdo crear debate, durante la semana, me atreví proponer a Ian en la porteria puesto que sé que le hacía mucha ilusión este partido en concreto, y es un portero con mucha calidad y joven y debemos tenerlo contento para de cara al futuro, porque sinó, me temo que se nos escapará, pero que inconmensurable estuvo De Navas con el paradón del chut de falta a Riki y otra parada anterior que dió en su muslo  UFFFF  no hay emoticono para describirlo, simplemente #SanDeNavas!

Agustin--Juanjo----Oscar Ramirez
Redondo----Pablo-----Olmo-----Toni Lao

Menuda defensa! a ver quien és el majo que logra intentar entrar al area.. jijijiji   :Paletas:
Luego normal que digan que pusimos el autobús jejeje

Referente a los jugadores del Depor, nada que objetar, si les criticais por no acercarse a vosotros haber sido un pelín más inteligentes y haber ido mucho antes del inicio del partido que entraron al estadio sin vallas, ni protección y con menos gente. Yo ya tengo mi foto con Aranzubia y algun otro más. También estuve en la salida y fue gracioso ver a Lendoiro haciendose fotos con muchos, que mediatico jejeje  ;D  Aunque el momento más divertido para mi fué cuando un seguidor llama a Xisco, éste le mira, y le dice "te tengo en cromo! "  :Paletas: :Paletas:
@javi_gt86

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #213 el: 27 de Febrer de 2012, 10:05:21 am »
Todos los jugadores del Deportivo, excepto Valerón, Aranzubia y Colotto, se pararon a firmar y hacerse fotos con nosotros y todo el que se lo pidio y no tardaron mas de 3 minutitos. No creo que cueste mucho dedicar esos 3 minutitos a gente que venia desde diferente puntos de Catalunya y España a verles y mas cuando había mas gente como yo, que llevábamos casi 1 hora de reloj esperándole. Seguro que Valerón sera el mejor tío del mundo pero no venia de 3 minutitos.

Com ja ha dit el company més adalt Valerón es va estar uns 15 minuts antent a la premsa, responent preguntes, firmant autografs, fent-se fotos, el que li deuria passar es que li deurien dir des del club que anes cap al bus rapid que l'estaven esperant pq va ser l'ultim de sortir, pq dubto que no es vulgues parar a firmar dos minutets

Connectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #214 el: 27 de Febrer de 2012, 10:54:22 am »
Cada día que pasa valoro más lo que hicimos contra el Dépor. Madre mía. Este año las podemos pasar más o menos canutas, pero estoy convencido de que no bajaremos, pues parece que el grupo es una piña, ahora tenemos muchas más alternativas y esta victoria seguro que ha enganchado a la afición, cosa importantísima.

Quiero destacar por encima de todos el nombre de Juanjo. Impresionante. Y, como sorpresa, el primer banquillo de Arteaga, supliéndolo Puigdollers magníficamente, y eso que éste no es mi jugador preferido precisamente.

Estos partidos se recordarán durante mucho tiempo, lástima que después de tragarnos Rapitencas, Palafrugells, Dénias y demás encima tengamos que pagar para ver un partido de tal entidad, pero bueno, la asamblea es lo que tiene xD (lo siento pero soy un firme detractor de las jornadas económicas para socios xD).

Esto nos tiene que dar un empujón de moral para conseguir esos 15 puntitos rápidamente y tener un fin de temporada tranquilo, que coincida con las 3 visitas fuera y uno en casa, ojalá que ese mes no nos juguemos nada de nada^^

!Salud!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #215 el: 27 de Febrer de 2012, 12:09:22 pm »
gracies per poder viure aquest somni despert!!! :xin-xin :xin-xin :xin-xin :xin-xin
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat racing1966

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #216 el: 27 de Febrer de 2012, 14:13:07 pm »
Bon día i felicitats  per la vostra victòria (Perdonar los errores de ortografía).

Conseguísteis devolverles la pelota a los coruñeses cascarilleiros,que ganaron inmerecidamente el partido de ida,y de paso les bajasteis los humos,que no había Dios que los aguantara.

ME alegro que ,de la victoria,participaran los ex-racinguistas De Navas,Olmo y Baha.

Un saludo,y que consigais cuanto antes la permanencia.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #217 el: 27 de Febrer de 2012, 14:42:12 pm »
Colotto solo se paró donde yo estaba.  :icon_mrgreen:

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #218 el: 27 de Febrer de 2012, 14:52:27 pm »
Tengo grabada la llegada del Depor a la Nova Creu Alta en vídeo y se pararon TODOS los que alguien les pidió una foto "menos Valerón",nada mas bajar del Bus Valerón se hizo 2 fotos con la gente y si no sé paró mas, fué por culpa de un segurata que se lo quiso llevar para dentro corriendo, a pesar de que Valerón miraba para atrás como pidiendo perdón a la gente.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #219 el: 27 de Febrer de 2012, 14:59:10 pm »
Abans del partit estaven amables, cap problema. Perdent, és normal que estiguin de mala lluna.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?