Autor Tema: Proposta de renovació e intentar lligar-los  (Llegit 14561 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
Re:Proposta de renovació e intentar lligar-los
« Respondre #20 el: 17 de Febrer de 2012, 13:07:19 pm »
La primera pedra del Centre d'Esports Sabadell 2012-2013 serà aconseguir la continuïtat a la banqueta de Lluís Carreras. Segons ha pogut saber Ràdio Sabadell 94.6, els responsables esportius del club començaran a treballar la renovació de l'entrenador en els pròxims dies. La intenció és que el de Sant Pol de Mar es converteixi de nou en la pedra al voltant de la qual giri el projecte de futur del Sabadell. De tota manera, i a l'espera d'iniciar els primers contactes amb el representant de Carreras i amb el mateix entrenador, volen que un cop en marxa les negociacions no es dilatin en el temps, com va succeir la temporada passada. Cal recordar que llavors, tot i la predisposició de les dues parts, el 'sí' del tècnic no va arribar fins després d'aconseguir el salt a Segona A. La versió oficial va ser que no es va voler destorbar el dia a dia de l'equip, que s'estava jugant l'ascens. Aquesta vegada, però, es vol que tot el procés sigui més àgil, encara que no s'han marcat terminis concrets. De tota manera, des del Sabadell es confia que amb el projecte i l'estructura esportiva més consolidada tot vagi més ràpid. I evitar així que la continuïtat de l'entrenador es converteixi en un culebrot que desviï l'atenció del que realment importa; la permanència a la categoria.

Fuente: Ràdio Sabadell

Gran notícia, quan el tinguem lligat ja parlarem de jugadors.
Ara esperem que vagi més ràpid que la temporada passada.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #21 el: 18 de Febrer de 2012, 01:08:43 am »
mss: aixo si clar ,estic segur que el bo d'en xavi roca deu tenir els seus contactes amb els representants, ja saps la politica de no donar sortit a la llum,els moviments de la secretaria!! som-hi!!!! :thumbsup: :thumbsup:
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #22 el: 18 de Febrer de 2012, 22:28:20 pm »
jo m'esperaria a parlar d'aquests temes, primer em de veure com evoluciona la segona volta i si la cosa va bé ja anirem parlant de quins jugadors poden ser vàlids per a l'any vinent i quins no.
Fa 4 dies alguns ja volien fotre fora a Carreras hi ha dia d'avui ja es parla de renovació, esperem a anar veient com van les coses.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #23 el: 19 de Febrer de 2012, 12:56:38 pm »
Jo ho condicionaria directament a l´obtenció o no de la permanència (objectiu de la temporada).
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #24 el: 20 de Febrer de 2012, 21:16:40 pm »
que importante es la permanencia ,hasta que no se consiga ,no sabemos que pasara
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #25 el: 20 de Febrer de 2012, 21:53:19 pm »
 :scut :bandera

No se que pot passar, però avui a tornat a sonar el nom del Carreras per anar a can Barça en cas que el Pep no renovi, o sigui que..... a esperar  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #26 el: 20 de Febrer de 2012, 22:34:53 pm »

No se que pot passar, però avui a tornat a sonar el nom del Carreras per anar a can Barça en cas que el Pep no renovi, o sigui que..... a esperar  :mmmm

dubto moltissim q fitxin a Carreras en cas q Guardiola plegui...abans suposo q tirarien x Bielsa, Valverde o algun entrenador d'aquest tipus

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #27 el: 20 de Febrer de 2012, 22:52:18 pm »

dubto moltissim q fitxin a Carreras en cas q Guardiola plegui...abans suposo q tirarien x Bielsa, Valverde o algun entrenador d'aquest tipus
Yo creo que Pep acabará renovando, como siempre.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 20 de Febrer de 2012, 22:57:12 pm »
No patiu. Xavi Roca ja està treballant per la propera temporada. El podeu trobar algun dia en algun camp de Segona A o Segona B, dissimulat entre el públic. Desprès et porta un Òscar Ramírez, per exemple.  ;D

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #29 el: 21 de Febrer de 2012, 09:21:16 am »
Òscar Garcia no seguirá en el Barça. Dudo muxo que su destino sea la Nova Creu Alta, pero...

Salud y suerte.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #30 el: 21 de Febrer de 2012, 14:39:42 pm »
Òscar Garcia no seguirá en el Barça. Dudo muxo que su destino sea la Nova Creu Alta, pero...

Salud y suerte.

Donç si en Carreras no renovés............ .no t´extranyi que com a mínim fos una opció. :mmmm
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #31 el: 21 de Febrer de 2012, 23:02:42 pm »
El que és segur és que Eusebio renovarà automàticament perl Barça B una temporada més. De totes maneres, ja començo a estar una mica fart de que la nostra banqueta sembla que hagi d'estar permanentment pendent del que passi a la "Casa Gran" per poder intuïr el que pot acabar passant a casa nostra...
Així de clar ho crec i ho penso, aquell que no vulgui o no estigui convençut de seguir al Sabadell, que marxi... Sigui qui sigui! Aquí volem gent convençuda i compromesa amb el projecte.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #32 el: 21 de Febrer de 2012, 23:30:24 pm »
No es tracta d'això Vicenç, crec jo, es tracta de que qualsevol entrenador vol ascendir i arribar al màxim que pugui i, com és obvi, clubs com el nostre ara per ara son trampolí per molts entrenadors.

Però vaja, que jo crec que mentre conservem Xavi Roca, que és el gran precurssor de tot això i segur que tindrà noms en cartera en cas de suplir Carreras si aquest marxa, la cosa anirà rutllant.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
« Respondre #33 el: 22 de Febrer de 2012, 14:07:52 pm »
Estem d'acord, i respecto el dret llegítim que té qualsevol professional de buscar el millor per la seva carrera. Ara bé, el senyor Carreras, com dirien aquells "intachable" en moltíssims aspectes, sí que és veritat que li agrada marejar massa la perdiu en alguns temes i la seva continuïtat en el club és un d'ells.
És per això que si no acaba d'estar del tot convençut de seguir aquí, no passa absolutament res, però aixó si que ho digui i quan abans millor, doncs hi ha un club que es diu CE Sabadell FC que ha de començar a planificar la propera temporada.

Desconnectat sempresbd

• Infantil
  • Missatges: 107
« Respondre #34 el: 22 de Febrer de 2012, 20:41:13 pm »
Segons diuen Oscar Garcia te diverses ofertes, entre elles una del Shaktar Donestk..equip de champions!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #35 el: 22 de Febrer de 2012, 20:48:18 pm »
Suposant que marxés Lluís Carreras i que voléssin muntar un equip amb més aspiracions per la temporada que ve, jo apostaria per PACO HERRERA, actual entrenador del Celta, ex-jugador del Sabadell i que ha manifestat repetides vegades que mai podria dir-li "no" al Sabadell....  Vaig escoltar-lo fa dies a Radio Marca i només feia que "llençar flors" al joc del Centre d´Esports..
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat calamar

• Mecenes 2012
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 138
« Respondre #36 el: 22 de Febrer de 2012, 21:07:08 pm »
Si Carreras no renova, ell s'ho perd jajaj. El crèdit que té aqui dubto que el tingui a un altre equip, ja sabem com va això dels entrenadors, a la mínima, al carrer.
Jo personalment, espero que renovi, és un payo que m'agrada en molts aspectes, tot i que trobo que li fa falta encara saber cambiar el romb d'un partit.
Wish you where here

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #37 el: 22 de Febrer de 2012, 22:08:24 pm »
Suposant que marxés Lluís Carreras i que voléssin muntar un equip amb més aspiracions per la temporada que ve, jo apostaria per PACO HERRERA, actual entrenador del Celta, ex-jugador del Sabadell i que ha manifestat repetides vegades que mai podria dir-li "no" al Sabadell....  Vaig escoltar-lo fa dies a Radio Marca i només feia que "llençar flors" al joc del Centre d´Esports..

Totalment d'acord amb tu, company., diré més, m'agrada més que Carreras.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
« Respondre #38 el: 22 de Febrer de 2012, 22:34:56 pm »
Si el Celta de Vigo pugés a Primera, Paco Herrera suposo que quedaria automàticament renovat... De totes maneres, si Lluis Carreras acabés renovant, seria la millor opció pel nostre club. No en tinc cap mena de dubte!

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #39 el: 23 de Febrer de 2012, 09:16:37 am »
LLUIS CARRERAS, EL PREFERIDO PARA SUSTITUIR A GUARDIOLA

En caso de tener que asumir un relevo en el banquillo, prefieren continuar con un proyecto en el que se apuesta por hombres de la casa. Lluís Carreras, técnico del Sabadell y ex jugador azulgrana, es el preferido.

http://www.marca.com/2012/02/23/futbol/equipos/barcelona/1329979565.html

Veig que cada any serà el nostre pa de cada dia això... :snore:
SOM DE SEGONA!!!