Autor Tema: Partit basquet  (Llegit 3423 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
  • Gènere: Masculí
Partit basquet
« el: 27 de Novembre de 2005, 13:05:26 pm »
Quan van al image sabadell gapsa?
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
Re: Partit basquet
« Respondre #1 el: 27 de Novembre de 2005, 13:09:46 pm »
no el fan per la radio?
47-40
si que el fan per la radio.

van conectant simultaniament ;)
« Darrera modificació: 27 de Novembre de 2005, 13:12:56 pm per pedrinho »

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
« Respondre #2 el: 27 de Novembre de 2005, 13:13:14 pm »
El fan per Radio Sabadell?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 27 de Novembre de 2005, 13:48:38 pm »
Si, el feien a Ràdio Sabadell... 79-72.

Victòria i LIDERAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :bandera :clap :clap :clap :clap :clap :bandera :clap :clap :clap :clap :bandera :clap :clap :clap :clap :bandera :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :bandera :clap :clap :clap :clap :clap :clap
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 27 de Novembre de 2005, 13:51:18 pm »
m****!!!
me oblidat completament del partit! :-[ :-[ :-[
pero sa guanyat!!!!! :clap :clap  :ok oleeeeee
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #5 el: 27 de Novembre de 2005, 16:09:46 pm »
FORÇA IMAJE :clap :clap
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #6 el: 27 de Novembre de 2005, 16:19:54 pm »
   Jo hi he estat. Tenim un equip molt sòlid i amb un americà que és una autèntica "màquina" als tirs lliures.  Felicitats pel liderat.   Llàstima que no pujin els dos primers directament, com hauria d´ésser i s´hagi de passar per la "loteria" del "play-off", que, per altra part, si no hi ha un catàstrof de resultats, està assegurat.
« Darrera modificació: 27 de Novembre de 2005, 16:29:45 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 27 de Novembre de 2005, 16:28:58 pm »
Si no estic equivocat, aquest any hi ha una reestructuració a dins el bàsquet espanyol que afecta tan a leb-1, com leb-2.... i així cap avall.
També crec que entre la leb-1 i la leb-2 el nivell és no massa diferent. Em refreixo a nivell de noms i pocs equips son els que puguin "exigir" anar-los a veure.
De totes formes m'alegra que el bàsquet s'exapandeixi a Sabadell i amb tan bon resultat fins ara.  :clap
També soc dels que pensa que el nivell sentimental, com és obvi, es diferent al del futbol i que si un any es comença no massa bé, al camp sereu ben poquets. Igual que al futbol, però a la Creu Alta sempre hi ha els incondicionals; més dificil passara al bàsket.
Però ara, us toca disfrutar del liderat i de poder jugar la Copa, per altra banda competeició poc mediàtica i per mi força cutrilla. Per mi equiparable a la Copa federacio del futbol, que no serveix per res i que no et fa sortir a més diaris ni a la tele.
Un ascens si seria macu i important i tam de bo s'acabi produiint  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

• President
  • un camp de primera
« Respondre #8 el: 27 de Novembre de 2005, 16:32:21 pm »

Doncs mira, Mutio.  Aquest cop si que estem d´acord.  La Copa LEB-2 tampoc té un interès massa especial.  Sobretot, quan es pot estar percibint aspiracions més elevades.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 27 de Novembre de 2005, 16:35:01 pm »

Doncs mira, Mutio.  Aquest cop si que estem d´acord.  La Copa LEB-2 tampoc té un interès massa especial.  Sobretot, quan es pot estar percibint aspiracions més elevades.

i tan.... i me n'alegro per la UB Sabadell. Tan de bo estigui en 2 anys a la ACB.  :ok Tot i que les teves paraules em sonen una mica sarcàstiques, en el meu comentari anterior no intento crear cap polèmica.  ;)

www.miequipo.es

• President
  • un camp de primera
« Respondre #10 el: 27 de Novembre de 2005, 16:47:16 pm »

i tan.... i me n'alegro per la UB Sabadell. Tan de bo estigui en 2 anys a la ACB. :ok Tot i que les teves paraules em sonen una mica sarcàstiques, en el meu comentari anterior no intento crear cap polèmica. ;)

No, Mutio. Ara et parlava sincerament.  El que passa és com que a vegades tenim llargues polèmiques sobre alguns temes (se m´ocurreix p.e., el de Juanma Cruz), per això et comentava això d´"estar d´acord o no".  Però bé, en aquest cas t´ho deia de "bon rotllo" total.   I que consti que valoro positivament moltes de les teves aportacions.

Salutacions

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 27 de Novembre de 2005, 16:50:50 pm »

i tan.... i me n'alegro per la UB Sabadell. Tan de bo estigui en 2 anys a la ACB. :ok Tot i que les teves paraules em sonen una mica sarcàstiques, en el meu comentari anterior no intento crear cap polèmica. ;)

No, Mutio. Ara et parlava sincerament.  El que passa és com que a vegades tenim llargues polèmiques sobre alguns temes (se m´ocurreix p.e., el de Juanma Cruz), per això et comentava això d´"estar d´acord o no".  Però bé, en aquest cas t´ho deia de "bon rotllo" total.   I que consti que valoro positivament moltes de les teves aportacions.

Salutacions

D'acord  :ok ho he entès malament doncs; perdó  :)

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 27 de Novembre de 2005, 17:04:38 pm »
Si no estic equivocat, aquest any hi ha una reestructuració a dins el bàsquet espanyol que afecta tan a leb-1, com leb-2.... i així cap avall.

Saps en que consistirà aquesta reestructuració :icon_question:
Quin profit en podriem treure a Sabadell :icon_question:

Crec que la LEB-2, amb desplaçaments a tota la península ha de ser molt poc rentable.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...