Autor Tema: Fora Hooligans Valles del Sabadell.  (Llegit 5613 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Gènere: Masculí
  • Shdl4bqu2pSiC
Fora Hooligans Valles del Sabadell.
« el: 27 de Febrer de 2012, 14:54:20 pm »
Vaig veure abans del partit com amenaçaven uns crios que feien una pancarta i al final del partit, dintre de l'estadi, van anar a provocar a la afició rival.
A sobre m'entero que durant el partit alguns d'ells estaven al Bar Penya Sabadell i van intentar agredir a dues persones al carrer.
Que fa la directiva?
Que fan els Mossos?
Que fan els de la Penya Sabadell?
I els del bar?
RES! Son una **** vergonya!
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
Re:Fora Hooligans Valles del Sabadell.
« Respondre #1 el: 27 de Febrer de 2012, 16:04:34 pm »
Vaig veure abans del partit com amenaçaven uns crios que feien una pancarta i al final del partit, dintre de l'estadi, van anar a provocar a la afició rival.
A sobre m'entero que durant el partit alguns d'ells estaven al Bar Penya Sabadell i van intentar agredir a dues persones al carrer.
Que fa la directiva?
Que fan els Mossos?
I els del bar?
A mí,tot aixó m´ho vàren comunicar després del partit.LAMENTABLE,VERGONYÓS I PATÉTIC !!!!!!! FORA INDESITJABLES !!!!!!!!
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #2 el: 28 de Febrer de 2012, 00:39:55 am »
Sempre amb el mateix, jo ja vaig dir que els Hools que no fan res, els de tota la vida, per mi aquests es tenen que quedar, però els altres ja se'n poden anar tots a pastar fang!

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #3 el: 28 de Febrer de 2012, 14:43:22 pm »
Ara, la directiva, els del bar i les penyes
faran  un curset intensiu d'antiabalots amb
el conseller d'interior..........

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #4 el: 28 de Febrer de 2012, 14:52:41 pm »
Ara, la directiva, els del bar i les penyes
faran  un curset intensiu d'antiabalots amb
el conseller d'interior..........
Felip Puig podria fer una passadeta per el nostre camp. Aniria bé.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #5 el: 28 de Febrer de 2012, 17:46:20 pm »
Sempre amb el mateix, jo ja vaig dir que els Hools que no fan res, els de tota la vida, per mi aquests es tenen que quedar, però els altres ja se'n poden anar tots a pastar fang!
Los de toda la vida, no hacen nada? Será ahora los que no hacen nada, porque ya se les habrá bajado el ardor juvenil, pero los de ahora se comportan de la misma manera y tienen los mismos símbolos que los de hace 20 años, o sea, fascistas como sus amiguísimos brigadas blanquiazules.

Salud!!!
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #6 el: 28 de Febrer de 2012, 17:55:45 pm »
Que fa la directiva?
Que fan els Mossos?
I els del bar?
No les intentaron agredir, les agredieron!

Por lo que me a contado un amigo que estaba allí, dos "negritos" se pararon para preguntar como iba el Sabadell, y los Hools los vieron y los empezaron a pegar. Un hool le tiró una silla del bar en la cabeza.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #7 el: 28 de Febrer de 2012, 18:10:17 pm »
Pfff, ya que los mossos no hacen nada, para la próxima podemos pagarle el viaje hasta Sabadell a los Riazor Blues o a los Celtarras, que aún tienen que venir, y estos no vuelven a aparecer por la Nova Creu Alta en tiempo. Ahora que son completamente inútiles dentro del campo si su única función va a ser agredir a todas las aficiones normales que vengan vaya plan. Aún nos quedan viajes por hacer en esta categoría o eso espero y ya están estos enemistándonos con gente que nos supera en todo.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #8 el: 28 de Febrer de 2012, 18:19:57 pm »
Són la vergonya de l'estadi, són els únicis que insulten les aficions visitants i fan realment el pena i el ridícul. VERGONYA ALIENA :malament
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #9 el: 28 de Febrer de 2012, 20:19:13 pm »

Els de tota la vida no fan res, ja clar, ni ho han fet mai veritat? Si son uns santets, soon tan exemple per els nous que així han sortit....

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #10 el: 28 de Febrer de 2012, 20:25:59 pm »

Els de tota la vida no fan res, ja clar, ni ho han fet mai veritat? Si son uns santets, soon tan exemple per els nous que així han sortit....

Qui t'ha dot que són uns sants??  :yikes:
Jo en conec dos i sé que ells han fet moltes coses, però ara s'han calmat i sé qui són els qui ho han fet i precisament no fa molt que són dels Hools, per tant no podem generalitzar!

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Endavant Sabadell
« Respondre #11 el: 28 de Febrer de 2012, 20:46:55 pm »
Hi ha certs arlequinats que no fan més que justificar a aquests delincuents, ja no val el discurs de"que no todos lo son", sí un forma part d'un grup on firmen i s'identifiquen amb simbologia nazi, una de dos, o es ******* o nazi, el qual és el mateix.
Es inadmissible permetre i mirar cap un altre costat quan tios de mínim 30 anys agredeixen a dos nens, entre d'altres.
Aquesta xusma son delincuents que pretenen absorvir al jovent per tal de manipular-los amb les seves idees i per fer negocis il-licits amb ells, al igual que feien les brigades blanquiazules.
Sí la directiva i les forçes de l'ordre no fan res, sols espero que els pares dels menors agredits els hi donin el seu merescut.

Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #12 el: 28 de Febrer de 2012, 21:05:37 pm »
A mi el otro dia me paso una cosa bastante curiosa la verdad i FLIPANTE:

Iba con un amigo cuando nos dirigimos al descanso a la valla que separaba del bar las aficiones ,  y les dijimos a un Mosso d'Esquadra que queriamos una foto para el recuerdo con 2 aficionados del Depor ... cuando la cosa parecia despejada nos hizimos la foto a esto que salta un hool desde lejos i nos dice : - Que haceis con los del Depor ? Me calle para evitar problemas (le queria enseñar el carnet del futbol base i el del lateral para demostrarle que era mas socio que él) , i seguidamente queriamos ir desfilando para ir a ver el partido cuando nos dijo : - Iros con ellos ! ... sudemos , y nos dirigimos hasta las escaleras para subir a la grada alta cuando viene otro hoolligan por detras i me dice concretamente a mi: - Que haceis con los del Depor ? ... ahora si NO ME CALLE : Le conteste : - Es la mejor aficion de la liga adelante i que muchas de primera i verdad que vamos ganando pues yasta ... el hooll se quedo callado y nos fuimos ....

Madre mia  :****
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #13 el: 28 de Febrer de 2012, 21:25:46 pm »
Hi ha certs arlequinats que no fan més que justificar a aquests delincuents, ja no val el discurs de"que no todos lo son", sí un forma part d'un grup on firmen i s'identifiquen amb simbologia nazi, una de dos, o es ******* o nazi, el qual és el mateix.
Es inadmissible permetre i mirar cap un altre costat quan tios de mínim 30 anys agredeixen a dos nens, entre d'altres.
Aquesta xusma son delincuents que pretenen absorvir al jovent per tal de manipular-los amb les seves idees i per fer negocis il-licits amb ells, al igual que feien les brigades blanquiazules.
Sí la directiva i les forçes de l'ordre no fan res, sols espero que els pares dels menors agredits els hi donin el seu merescut.

Mira noi si m'estàs dient nazi vas molt equivocat i m'ho prenc com un insult, jo no sóc nazi, només he defensat a dos Hools que conec, i ja està, als altres que els donguin, tornam a dir nazi i tindrem problemes!

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Endavant Sabadell
« Respondre #14 el: 28 de Febrer de 2012, 21:34:58 pm »

Mira noi si m'estàs dient nazi vas molt equivocat i m'ho prenc com un insult, jo no sóc nazi, només he defensat a dos Hools que conec, i ja està, als altres que els donguin, tornam a dir nazi i tindrem problemes!

Jo a tu no t'he anomenat nazi, no et donis per al-ludit, crec que no formes part del grup, per tant no tu prenguis com algo personal. Sí que es cert que em sorpren que puguis defensar a dos membres d'un grup ultra que agredeix a nens, però bueno cadascú sap el que es fa. Crec que a la llarga els problemas els tindran ells i no pas jo, ni tu.
Endavant Sabadell.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #15 el: 28 de Febrer de 2012, 22:38:32 pm »
Sense entrar en detalls en aquest tema que ja està més q cremat i q crec q alguns aprofiten només per a politicatitzar.lo només diré q als bars de tribuna s'ajunten molts supossats "ultres" però dins de l'estadi a dures penes en compto 14-15, amb lo qual entenc que la gran majoria d'ells tenen prohibida la entrada al nostre estadi. Dit això només diré q no s'ha de relacionar per a res al CE Sabadell amb tot això, cert q els bars estan davant de l'estadi i cert q per desgracia aquest dissabte passat es van produir una série de fets sense cap lògica envers al pacífic públic gallec, però igualment penso q és important el sapiguer q un 60% no entren a l'estadi , amb lo qual ni es pot assegurar q qui cometi aquests fets formi part d'aquesta penya ni molt menys es pot dir q aquesta gent formen part de l'afició arlekinada. La gran llàstima de tot això és q quan passen coses d'aquestes el nostre escut s'embruta de valent.  Potser haurien de ser els bars de tribuna els qui no acceptessin a determinats violents.
No ens em de fer mala sang perq es cometin agressions a l'estació de tren de Sbd o perq al carrer durant el partit del Sabadell es cometi alguna agressió, penso q són afers totalment externs al nostre club i no sóm nosaltres qui ens n'hem de preocupar, q cadascú cuidi la seva parcela.
El problema el teníem anys enrrere quan aquesta supossats violents es desplaçaven allà on jugava el Sabadell, aquest any al ser desplaçaments lluny aquesta gent ja no viatja i simplement aprofiten l'excusa del futbol per a buscar brega amb forasters.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #16 el: 28 de Febrer de 2012, 22:46:38 pm »
Sense entrar en detalls en aquest tema que ja està més q cremat i q crec q alguns aprofiten només per a politicatitzar.lo només diré q als bars de tribuna s'ajunten molts supossats "ultres" però dins de l'estadi a dures penes en compto 14-15, amb lo qual entenc que la gran majoria d'ells tenen prohibida la entrada al nostre estadi. Dit això només diré q no s'ha de relacionar per a res al CE Sabadell amb tot això, cert q els bars estan davant de l'estadi i cert q per desgracia aquest dissabte passat es van produir una série de fets sense cap lògica envers al pacífic públic gallec, però igualment penso q és important el sapiguer q un 60% no entren a l'estadi , amb lo qual ni es pot assegurar q qui cometi aquests fets formi part d'aquesta penya ni molt menys es pot dir q aquesta gent formen part de l'afició arlekinada. La gran llàstima de tot això és q quan passen coses d'aquestes el nostre escut s'embruta de valent.  Potser haurien de ser els bars de tribuna els qui no acceptessin a determinats violents.
No ens em de fer mala sang perq es cometin agressions a l'estació de tren de Sbd o perq al carrer durant el partit del Sabadell es cometi alguna agressió, penso q són afers totalment externs al nostre club i no sóm nosaltres qui ens n'hem de preocupar, q cadascú cuidi la seva parcela.
El problema el teníem anys enrrere quan aquesta supossats violents es desplaçaven allà on jugava el Sabadell, aquest any al ser desplaçaments lluny aquesta gent ja no viatja i simplement aprofiten l'excusa del futbol per a buscar brega amb forasters.

cosa que lo acabaremos pagando la gente PACIFICA que si viajamos con el Sabadell a todos lados, y por culpa de esta gente podremos tener problemas...

Hablas de fuera del campo, pero dentro del campo también vi imagenes realmente LAMENTABLES. 

Y que conste que esta gente no son del Sabadell, que no les verás ni camisetas ni bufanda ni nada de nuestro equipo. Pero nuestro nombre ya nos lo ensucian
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #17 el: 28 de Febrer de 2012, 22:56:45 pm »

cosa que lo acabaremos pagando la gente PACIFICA que si viajamos con el Sabadell a todos lados, y por culpa de esta gente podremos tener problemas...

Hablas de fuera del campo, pero dentro del campo también vi imagenes realmente LAMENTABLES. 

Y que conste que esta gente no son del Sabadell, que no les verás ni camisetas ni bufanda ni nada de nuestro equipo. Pero nuestro nombre ya nos lo ensucian

si si , si yo tb las vi pero  lo q vengo a decir es q la directiva en estos casos no puede hacer nada, por el momento los mas violentos tienen  la entrada prohibida y el resto d los q entran ya visteis q si son 15 les vigilan 30 mossos y 20 miembros de seguridad. Y cierto q en 2ª B no pero en 2ª A algún día podemos tener sérios problemas en algún desplazamiento