Autor Tema: Amistós: Selecció Catalana Amateur - CE Sabadell 29/02/12 17.00 hores  (Llegit 3813 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:Amistós: Selecció Catalana Amateur - CE Sabadell 29/02/12 17.00 hores
« Respondre #20 el: 01 de de 2012, 20:49:03 pm »
No se si algú pot garantir que Luna sigui millor que Baha o lluiti mes que Florián. S'ha de guanyar el lloc a pols i ara per ara, no ho tindrà fàcil i haurà d'aprofitar les estonetes que tingui. És el mateix cas que Ezequiel, molt de nom i molta ezequielinha però al devant té un invent que s'ha tret de la màniga Carreras amb Ramirez i que no m'ho toquin ara... tot i això, estic segur que Luna i Ezequiel son bons fixatges i tenim ganes de veure'ls en acció.

El Luna potser no però l'Ezequiel ja veuràs com juga cada setmana, encara que nomes sigui una estona  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8843
« Respondre #21 el: 01 de de 2012, 20:53:24 pm »
No se si algú pot garantir que Luna sigui millor que Baha o lluiti mes que Florián. S'ha de guanyar el lloc a pols i ara per ara, no ho tindrà fàcil i haurà d'aprofitar les estonetes que tingui. És el mateix cas que Ezequiel, molt de nom i molta ezequielinha però al devant té un invent que s'ha tret de la màniga Carreras amb Ramirez i que no m'ho toquin ara... tot i això, estic segur que Luna i Ezequiel son bons fixatges i tenim ganes de veure'ls en acció.

El Luna potser no però l'Ezequiel ja veuràs com juga cada setmana, encara que nomes sigui una estona  :mmmm

:greedy: :greedy:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #22 el: 01 de de 2012, 20:56:05 pm »

:greedy: :greedy:

Segons es va dir en el seu contracte diu que te de jugar tots els partits i de moment els ha jugat tots encara que nomes a trossos   :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #23 el: 02 de de 2012, 23:20:51 pm »
Doncs a mi m'agradaria que per lo menos tornès a la convocatòria Aaron Bueno, al principa de temporada ho va fer bastant bé, nosé si haurà tingut algun problema amb Carreras  :confused:

Jo crec q simplement passa q els q té davant són millors. El bo de Aaron és un tio limitadet per jugar a 2A... de fet si no fos per nosaltres, no hi hagues jugat mai.

Potser són millors, però per mi tindria que ser el revulsiu que necesitem en alguns partits.