Autor Tema: 3 preguntes a CudiSBD  (Llegit 4060 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
3 preguntes a CudiSBD
« el: 27 de Novembre de 2005, 16:04:08 pm »

1) Com ha anat el partit del "B" després de l´impacte emocional dels últims aconteixements.

2) Existiria la possibilitat de que algunes de les jugadores que es queden sense equip reforcessin el "B"? (Evidentment les "amateurs" i sobretot pensant en elles).

3) Qui dirigeix actualment aquest nau, en qüestió de futbol-base i demés apartats ?. Existeix un buit total de poder?.   Es que casi bé, només tú has donat la cara, Cudi....

TOT PLEGAT, ABSOLUTAMENT LAMENTABLE
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
Re: 3 preguntes a CudiSBD
« Respondre #1 el: 27 de Novembre de 2005, 16:14:58 pm »

1 ) El "b" juga  a begur a les 16.30 contra l'estartit. primer classificat.

2 ) Algunes jugadores del superlliga han dit que elles estarien disposades a jugar al nacional, es a dir al B.

3 ) Potser el cudi té més noticies que jo.

Es que casi bé, només tú has donat la cara, Cudi....

Potser els demés em callat pensant en no distreure a les jugadores del que és el seu tema: jugar al futbol. O es que es sap tot del masculí? Penso que no, que hi hauran moltes coses que no ens hi enterem pas. Hi ha converses o temes que són d'equip i que han de quedar a dins el vestidor. Un cop estàs dins, has de callar i mirar i no escampar el que no ha de sortir d'un vestuari ( i que consti que no és un atac a Cudi, simplement és un aclariment, i amb ell ja vaig parlar per una cosa que m'atenia a mi personalment i ja sap el que penso )
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

• President
  • un camp de primera
« Respondre #2 el: 27 de Novembre de 2005, 16:25:24 pm »

Primer que res una salutació Raul SBD. De les meves paraules,  el que tú has d´interpretar és que si m´he referit al Cudi, és perquè és l´únic que conec de l´àmbit del FutFem, juntament amb la Merche.  Evidentment, no per donar més o menys protagonisme o per alabar/criticar sobre un tema que tampoc conec.  De tota manera, si que crec que Cudi ha intentat ésser positiu davant d´una situació molt difícil i dintre de tot també constructiu.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 27 de Novembre de 2005, 17:08:32 pm »
Salutacions al Raul.

Espero que pogueu remontar el vol i salvar la situació. També desitjo que les noies que es quedin i passin a jugar al 'B', ens puguin portar en breu un altre cop a la màxima categoria.

I per últim, Raul i Cudi. Vosaltres que sabeu més d'això... podrieu penjar cada setmana on juga l'equip i els horaris per anar a animar alguna setmana :icon_question:

Gràcies per endavant i molta sort :icon_exclaim:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #4 el: 27 de Novembre de 2005, 21:43:57 pm »
Hola nois, acabu d'arribar de Begur. Resultat final, Estartit 6-0 Sabadell "b" (o A, no se com dir-li ja). Partit que fins a la mitja hora estaba molt igualat i a l'Estartit li a costat mooooolt obrir la llauna, pero un cop ho a aconseguit... :disappointed:

Respecte a les preguntes de l'amic Blanc-i-blau només puc dir que jo no soc ningú per dir certes coses ni tampoc soc ningú per "donar la cara" en nom del  :scut. Jo l'únic que e dit al respecte són coses que penso jo, que vec com a bon aficionat i al fons, son coses que jo mateix e vist o llegit a la premsa, no son pas informacions confidencials ni tampoc e donat cap primicia.
Respecte al partit, ja ho e dit, ens han marcat el 1r a la mitja hora més o menys i el 2n al descompte de la primera part. Els altres han caigut a la segona part.

Se que algunes jugadores s'han ofert per jugar al Nacional (tinguem en compte que CAP del ex-superlliga pot fixar per un club de dita categoria, han de fixar per equips de Nacional com a mínim), pero no se encara ni quantes ni quines baixaran.

I respecte al futbol-base, de moment tot segueix igual, estarem atents als proxims dies pel que pugui passar (si es que passa algo)

Per acabar, dir que estic d'acord amb Raul, que hi han coses que millor callar ;)

SALUTACIONS A TOTS I DIR QUE ARA MÉS QUE MAI, TOTS AMB EL  :scutFEM :icon_exclaim:

P.D: Proper partit del "b" :icon_question: diumenge a les 10:00 contra el San Gabriel (rival directe) al Mpal dels Merinals ;)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #5 el: 27 de Novembre de 2005, 23:38:37 pm »
No podrien jugar al Josep Molins???  :o
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 27 de Novembre de 2005, 23:53:37 pm »
O almenys fer horaris més de primer ekip (pq ho son ara el primer ekip en teoria)

• President
  • un camp de primera
« Respondre #7 el: 28 de Novembre de 2005, 13:22:11 pm »
No podrien jugar al Josep Molins??? :o

Ho veig bona suggerència....

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #8 el: 28 de Novembre de 2005, 14:31:40 pm »
Doncs jo em mostro contrari a aquesta suggerencia. Tinguem en compte que els entranements han de ser igualment en camp de sorra com és el de la Marina ja que el Josep Molins només ens el cedirien els diumenges de partits i el canvi de sorra a gespa natural es nota i molt, per tant, crec que seria un inconvenient

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #9 el: 28 de Novembre de 2005, 14:55:05 pm »
Els entrenos a on els feia el de superlliga? que els facin al mateix lloc i així no notaran canvi al jugar al josep molins (o només els partits que es juguen a fora). Pensa que els altres ekips que vinguin notaran més el canvi que no pas les d'akí ;)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 28 de Novembre de 2005, 15:57:51 pm »
Entrenaven a Bellaterra exepte els divendres que ho feien a la Marina... Continuo pensant que seria un inconvenient jugar al J.M.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #11 el: 28 de Novembre de 2005, 18:47:52 pm »
Home, pensa que jugant en sorra pateixen molt les cames i les caigudes son més dures... a més pensa una cosa: si gairebé sempre juguen en sorra doncs quan estiguin una mica acostumades i juguin a casa guanyaran tots els partits!  :laugh:   :clap

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #12 el: 28 de Novembre de 2005, 19:39:41 pm »
Al reves birri, la majoria d'equips del nostre grup tenen gespa artificial... ;)

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #13 el: 28 de Novembre de 2005, 20:08:49 pm »
Home llavors ja està més xungo però no sé, elles segur q estarien més encantades de jugar en gespa natural ;)

• President
  • un camp de primera
« Respondre #14 el: 28 de Novembre de 2005, 23:08:38 pm »

Jugar en sorra avui en dia és tercer-mundista. les lesions poden ésser importants.   Jo tampoc veia tan malament jugar a la UAB, que seria una bona manera ademés d´acostumar-se a la gespa artificial de la majoria de camps.

Desconnectat rsc95

• Jugador Prof.
  • Missatges: 782
  • visca el sabadell i el futbol base
« Respondre #15 el: 02 de Gener de 2006, 22:00:54 pm »
Jo tambe faria els partits a la Universitat Autonoma,ademés   alla cobren la entrada i son diners que guanya el club.Per poder fer fitxatges adecuats i bons. :bola :bandera :police:
VIVA EL CE SABADELL

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #16 el: 02 de Gener de 2006, 22:39:46 pm »
Un argument en pro de l'opinió d'en Cudi... les noies del B són, majoritariament, noies de 15, 16, 17 anys. Per tant, una mica dificil compaginar entrenaments amb estudis si es fan a l'Autònoma, per transports i de més.