Hola nois, acabu d'arribar de Begur. Resultat final, Estartit 6-0 Sabadell "b" (o A, no se com dir-li ja). Partit que fins a la mitja hora estaba molt igualat i a l'Estartit li a costat mooooolt obrir la llauna, pero un cop ho a aconseguit...
Respecte a les preguntes de l'amic Blanc-i-blau només puc dir que jo no soc ningú per dir certes coses ni tampoc soc ningú per "donar la cara" en nom del
. Jo l'únic que e dit al respecte són coses que penso jo, que vec com a bon aficionat i al fons, son coses que jo mateix e vist o llegit a la premsa, no son pas informacions confidencials ni tampoc e donat cap primicia.
Respecte al partit, ja ho e dit, ens han marcat el 1r a la mitja hora més o menys i el 2n al descompte de la primera part. Els altres han caigut a la segona part.
Se que algunes jugadores s'han ofert per jugar al Nacional (tinguem en compte que CAP del ex-superlliga pot fixar per un club de dita categoria, han de fixar per equips de Nacional com a mínim), pero no se encara ni quantes ni quines baixaran.
I respecte al futbol-base, de moment tot segueix igual, estarem atents als proxims dies pel que pugui passar (si es que passa algo)
Per acabar, dir que estic d'acord amb Raul, que hi han coses que millor callar
SALUTACIONS A TOTS I DIR QUE ARA MÉS QUE MAI, TOTS AMB EL :scutFEM
P.D: Proper partit del "b" diumenge a les 10:00 contra el San Gabriel (rival directe) al Mpal dels Merinals