Autor Tema: Adéu a una tradició a la NCA  (Llegit 721 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
Adéu a una tradició a la NCA
« el: 08 de de 2012, 06:41:44 am »
Des de feia moooolt de temps que a tribuna destacaven dos anunciants clarament enfrentats per ser competència: Banc Sabadell i Caixa Sabadell.

Donc be, ahir i després de 153 anys d'història es pot dir que Caixa Sabadell ja va desaparéixer del tot. El que va quedar de la Unió de Caixes Unnim, va ser subastada pel Banc d'Espanya i des d'ahir, Unnim passa a formar part de BBVA.

Desapareix, per tant i després de molts anys, la competència local publicitària. Ja veurem si ara BBVA continua posant publicitat al camp mantenint almenys la competència financera.

L'adéu d'Unnim Caixa Sabadell és un adéu molt trist que es notarà, i força, en la fesonomia de la ciutat. I també de la seva obra social.