Aquest dissabte, vaig assistir amb un amic que és minusvalid a la Nova Creu Alta, és culé, i li vaig dir que el portaría a veure el partit contra el Barça B.
Ell va amb cadira de rodes, te una acreditació personalitzada per quan el porten amb cotxe per poder aparcar a la zona de minusvalids.
Al voltan de les 17:30h vaig anar amb cotxe a la zona del parking de tribuna, ja que vaig pensar que hi haurien varies places habilitades, el vigilant em va deixar ja pasar ja que li vaig ensenyar la acreditació, i em va dir que preguntés per el vigilant de mes endevant, vaig preguntar al vigilant de més endevant i em va dir que no tenía ni idea de si tenien places per minusvalids i ho va anar a preguntar a Tribuna, va surtir un home, crec que es el “jefe” de la vigilancia privada, em va dir que només tenien UNA plaça per minsuvalids i que estaba reservada per un soci que es avitual, li vaig dir que ho veía molt fort que només hi hagués una plaça, tampoc em va donar alternativa per aparcar en qualsevol altre lloc, li vaig dir que faria una queixa formal al club, ja que ho trobava patètic i vergonyos. El vigilant em va dir que anés a la zona del parking darrera de l’estadi del Gol Sud (a les afores del estadi),i li preguntés al vigilant d'aquella zona, li vaig preguntar si em deixava aparcar allà ensenyant-li la acreditació i em va dir que aquella zona estaba reservada que no podía aparcar. Vaig anar a aparcar on casi sempre aparco, sobre de la borera.
Per altre banda, també explicar-vos que amb ell vaig assistir a Montilivi al partit del Girona-Sabadell, i allà no ens van posar cap pega i vam poguer aparcar a la zona de minusvalids ja que tenen varies places.
Com he dit abans trobo patetic i vergonyos, que la Nova Creu Alta nomès tingui una plaça de minusvalid; com també de no donar-me cap altrernativa d’aparcament.
Aquesta queixa la faré arribar al club amb breu, ja que si de cara a la temporada que ve, s’han de fer modificacions, espero que pensin amb aquest colectiu, ja que penso que la Nova Creu Alta hauria de tenir unes quantes places habilitades.