Autor Tema: Els segurates !!!!!! (Emprenyat)  (Llegit 4432 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Els segurates !!!!!! (Emprenyat)
« el: 24 de de 2012, 23:28:15 pm »
Era un tema que volia posar 2 semanes abans pero avui s'ha confirmat !!!!

*** El pais va molt malament no es poden tirar coses aixi per aixi , molts us explicareu perque ? La semana pasada un amic meu i jo vam comprar un coca-cola de botella d'aquestes estil botelleta d'aigua pero una mica mes gran , els senyors segurates ENS LAS VAN LLANÇAR A LA BASURA DIENT ; Passa de los litros permitidos , em vaig quedar ??? No seria mes logic tirar-ne una mica que tota sencera ? Un que vingui de fora i es trobi amb aixo crec que no li fara molta gracia tornar al camp pero es flipant com poden llençar una botella comprada 5 minuts abans, pensen que comprare una altre coca-cola al bar per 2,50 € ? Estem flipant ?

*** Despres hi ha molts segurates que estan mes pendent del partit que de les situacions de la grada , avui he comptat uns 14 segurates envoltan el camp , d'aquest 14 , 9 mirant el partit ...

*** Tampoc controlan gaire la seguretat ja que he vist a molta gent que entra amb una llauna de coca-cola , i si hi entres un hool ? mare meva ....

... i coses i coses sombre els Stewards aquests!!!!!  :**** :**** :**** :****
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
Re:Els segurates !!!!!! (Emprenyat)
« Respondre #1 el: 24 de de 2012, 23:45:51 pm »
Era un tema que volia posar 2 semanes abans pero avui s'ha confirmat !!!!

*** El pais va molt malament no es poden tirar coses aixi per aixi , molts us explicareu perque ? La semana pasada un amic meu i jo vam comprar un coca-cola de botella d'aquestes estil botelleta d'aigua pero una mica mes gran , els senyors segurates ENS LAS VAN LLANÇAR A LA BASURA DIENT ; Passa de los litros permitidos , em vaig quedar ??? No seria mes logic tirar-ne una mica que tota sencera ? Un que vingui de fora i es trobi amb aixo crec que no li fara molta gracia tornar al camp pero es flipant com poden llençar una botella comprada 5 minuts abans, pensen que comprare una altre coca-cola al bar per 2,50 € ? Estem flipant ?

*** Despres hi ha molts segurates que estan mes pendent del partit que de les situacions de la grada , avui he comptat uns 14 segurates envoltan el camp , d'aquest 14 , 9 mirant el partit ...

*** Tampoc controlan gaire la seguretat ja que he vist a molta gent que entra amb una llauna de coca-cola , i si hi entres un hool ? mare meva ....

... i coses i coses sombre els Stewards aquests!!!!!  :**** :**** :**** :****
Servidor.

Tienes razón, 9 de 14 mirando el partido. Hoy no, pero hay uno que siempre con el frió se le empañan las gafas y no puede ver nada, que si no...

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #2 el: 26 de de 2012, 14:03:06 pm »
Suposo que facilitaria coses que es publiqués una llista dels elements que tenen la entrada prohibida al camp.
SANGUI

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Dimoniet !
« Respondre #3 el: 26 de de 2012, 14:35:57 pm »
Suposo que facilitaria coses que es publiqués una llista dels elements que tenen la entrada prohibida al camp.

Exacte !

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #4 el: 26 de de 2012, 14:58:44 pm »
De veritat no sabeu que es pot entrar i que no es pot entrar en un espectacle esportiu?
El tema de que estiguin atents al públic, ja és una cosa més seriosa.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Dimoniet !
« Respondre #5 el: 26 de de 2012, 18:01:48 pm »
De veritat no sabeu que es pot entrar i que no es pot entrar en un espectacle esportiu?

Obviament si ho sabem , alcohol no , aigua si per exemple , pero els litres els tenim perque saber ?

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #6 el: 26 de de 2012, 18:10:10 pm »

Obviament si ho sabem , alcohol no , aigua si per exemple , pero els litres els tenim perque saber ?

No se puede entrar ningún tipo de BOTELLAS CON ROSCA, sea cual sea su capacidad. Por tema seguridad. ES decir, si se puede entrar, pero sin la rosca, o sea que lo que te deberian hacer es que quitaras la rosca y la pasaras
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #7 el: 26 de de 2012, 22:18:25 pm »
Una altra cosa que té a veure un mica amb el tema, és que els del bar abusen del preu de les begudes perquè saben que la gent no pot entrar llaunes.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #8 el: 26 de de 2012, 23:43:38 pm »
Una altra cosa que té a veure un mica amb el tema, és que els del bar abusen del preu de les begudes perquè saben que la gent no pot entrar llaunes.
Es normal... La pela es la pela.

Yo en invierno me escondo las latas en los brazos de la chaqueta. A ver como las paso a partir de ahora. :mmmm

Desconnectat Sheldon Cooper

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 11
« Respondre #9 el: 27 de de 2012, 02:36:50 am »
Diría que la cantidad máxima que puedes pasar son 50 cl, sin tapón por supuesto. Ni latas, ni botellas de mas de 50 cl, ni cristal. Eso si, me parece muy fuerte que una vez entraba comiéndome una manzana y el tio no me dejaba entrar con ella. De todas maneras sabiéndolo para la próxima, si llevas chaqueta te metes la botella bajo el brazo o si llevas pantalón ancho, te la metes dentro del calcetín.

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Dimoniet !
« Respondre #10 el: 27 de de 2012, 07:23:26 am »
Es normal... La pela es la pela.

Yo en invierno me escondo las latas en los brazos de la chaqueta. A ver como las paso a partir de ahora. :mmmm

Claramente te digo que yo en invierno la lata me la metia en los h****s , pasaba frio pero eran unos 15 segundos yasta jajajaja

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #11 el: 27 de de 2012, 14:16:23 pm »
Eso eso, ir diciendo como escondéis las bebidas y así tendremos más cacheos en la NCA... una mica de seny siusplau...

Que por si no lo sabéis, los seguratas también os pueden cachear y si os negáis tendréis a los Mossos, y esos no son tan simpáticos.

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #12 el: 27 de de 2012, 14:49:20 pm »
I ojo, que el dia del Depor hi havien mínim un par de secretes a general.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #13 el: 27 de de 2012, 14:54:24 pm »
Yo ya tengo unas cuantas ideas para este verano. Pero esta no lo diré por aquí.
I ojo, que el dia del Depor hi havien mínim un par de secretes a general.
Si, hay guardias. Lo mejor es no sacar la lata hasta que no se esta sentado en la grada.

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Dimoniet !
« Respondre #14 el: 27 de de 2012, 15:12:40 pm »
Tema de norma LFP no es , es tema club-seguridad

Un amigo mio en el campo del Barcelona B , en el mini , entro una coca cola de 1,5 L i ami no me dejaron pasar una coca cola pequeña que no era ni de lata i me la tiraron ? Como s'explica

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #15 el: 28 de de 2012, 09:01:30 am »
Això te a veure amb aquest tema?:

Comunicat oficial

27/03/2012
El Centre d'Esports Sabadell comunica que ha suspès amb un partit l'entrada al camp al soci G.S.G després que el comportament d'aquest no fós correcte a l'últim partit davant del Guadalajara. D'aquesta manera, el club demostra un cop més la tolerància zero amb la violència juntament amb els cossos de seguretat.

http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=2596
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #16 el: 28 de de 2012, 14:00:54 pm »
G.S.G? Collona, que enigmáticos.

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #17 el: 28 de de 2012, 14:16:59 pm »
Personalmente, para dos horas que voy a la Nova Creu Alta cada quince días, no necesito comer ni beber durante ese rato. Entiendo que hay personas que tienen ya como costumbre llevarse el bocadillo, las pipas o el refresco y me parece perfecto, pero no os enfadéis cuando os hagan cumplir unas normas (por muy chorras que sean) de seguridad. Y ahora no por que somos cuatro gatos, pero tener que hacer 5 minutos de cola por los registros, de alguien que lleva en una mochila una bufanda, el móvil y la cartera, tiene tela.

Ojo que es opinión y no crítica, cada uno que haga lo que quiera, pero yo en ese aspecto ningún problema. Por cierto no hace todavía un año que subimos y yo en Eibar me casqué cuatro quintos San Miguel con alcohol en Ipurua, o sea que eso de las normas, hay ciertos equipos que se las pasan por el forro.

En lo de los seguratas que miran el partido en vez de al público no me he fijado, pero en lo que si que me fijo y no puedo es con los recogepelotas, no se enteran de nada... Que alguien le explique a los chavales cuando hay que dar la pelota rápido y cuando no es necesario, o sino que los pongan de más edad.
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #18 el: 29 de de 2012, 18:30:41 pm »
Si no podem entrar ampolles d'aigua amb rosca, ni llaunes ni pomes, llavors ganivets, pistoles i amatrelladores encara menys no  :disappointed:
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat calamar

• Mecenes 2012
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 138
« Respondre #19 el: 30 de de 2012, 10:05:33 am »
Personalmente, para dos horas que voy a la Nova Creu Alta cada quince días, no necesito comer ni beber durante ese rato. Entiendo que hay personas que tienen ya como costumbre llevarse el bocadillo, las pipas o el refresco y me parece perfecto, pero no os enfadéis cuando os hagan cumplir unas normas (por muy chorras que sean) de seguridad. Y ahora no por que somos cuatro gatos, pero tener que hacer 5 minutos de cola por los registros, de alguien que lleva en una mochila una bufanda, el móvil y la cartera, tiene tela.

Ojo que es opinión y no crítica, cada uno que haga lo que quiera, pero yo en ese aspecto ningún problema. Por cierto no hace todavía un año que subimos y yo en Eibar me casqué cuatro quintos San Miguel con alcohol en Ipurua, o sea que eso de las normas, hay ciertos equipos que se las pasan por el forro.

En lo de los seguratas que miran el partido en vez de al público no me he fijado, pero en lo que si que me fijo y no puedo es con los recogepelotas, no se enteran de nada... Que alguien le explique a los chavales cuando hay que dar la pelota rápido y cuando no es necesario, o sino que los pongan de más edad.

I a la tribuna del Terrassa cubates per tutti, aixó fa anys ara ja no ho se  :pilotasso
Wish you where here