Autor Tema: Alcoyano - Sabadell . Dissabte 31 de Març 18:00H. Sense Televisió  (Llegit 20597 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
  • Gènere: Masculí
Re:Alcoyano - Sabadell . Dissabte 31 de Març 18:00H. Sense Televisió
« Respondre #140 el: 02 de Abril de 2012, 15:39:15 pm »
vimo, quanta gent hi ereu del Sabadell a Alcoi?

Una vintena, gairebé tot eren grupets familiars.
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:Alcoyano - Sabadell . Dissabte 31 de Març 18:00H. Sense Televisió
« Respondre #141 el: 02 de Abril de 2012, 20:03:41 pm »
Aquest dissabte vaig estar a Alcoi, si haguessim guanyat, hauria estat el desplaçament perfecte. El tracte per part de la gent d’Alcoi i de l’Alcoyano, exel-lent. Sincerament de terres valencianes en vaig sortir molt mosquejat per culpa del resultat, però ara que estic fred, crec que puc fer un millor análisis.

En general el partit va ser correcte, la primera part estavem una mica apajarats, però vam anar de menys a més. La segona part força millor, guiant-nos per aquesta ssegona, no seria arriscat dir que ens mereixiem guanyar. Doncs que ens va faltar? Senzillament certa intensitat en moments clau, tant alhora d’atacar com en el moment de defensar.

És cert que ens hem d’”enxufar-nos” tots plegats, sobretot l’equip, i  trencar aquesta ratxa de no-victòries aquest aquest dissabte davant el Nàstic, però també hauriem d’evitar caure en histerismes i pessimismes, que l’objectiu està en 50 punts, però la permanencia aquest any será força més barata.

Vinga coi, si tots fem la nostra feina, segur que ens salvem!!!

Així m'agrada, s'ha de vendre optimisme realista, ******* que per aquí hi ha gent que canvía de parer, amb una victoria sembla que em l'any que jugarem la champions league, o amb una derrota ens anem a primera Catalana!!!

Sisplau  optimisme realista :ok

Roger, estic totalment d'acord amb tu, en que molt forero es caracteritza per ser llunàtic amb constants atacs de bipolaritat i evidentmentment, en aquests moments estem en plena fase de pessimisme.
Saps que deien els de l'Alcoyano? Que nosaltres ja estavem salvats, que amb 42-44 ja estarà fet aquest any...., ells són l'altre extrem, però.....

I és que no van precisament desencaminats;  Actualment portem 31 jornades "reals" i la salvació està precisament a 31 punts, el que ens donaria una projecció de 42 punts per obtindre la permanència....Acce ptem que els equips de baix s´espavilen una mica al final (el Sabadell també si fos necessari), però estadísticament és molt difícil marxar gaire d´aquests 42-43 punts.  Vaja, el que dic des de fa moltes jornades, 45 punts = salvació.

Tal com comenten els companys Vimo i Roger, crec que passem massa ràpidament de l´eufòria a la depresió...si que decepciona lo del Collao, però també estava clar que amb lo super-mermada que portàvem la defensa (juntament amb les necessitats de l´Alcoyano i el revulsiu del canvi d´entrenador), no erem precisament favorits per emportar-nos els 3 punts....I sí, el partit del Nástic és molt important classificatoriament parlant, però encara més per recobrar l´auto-confiança i per trencar la dinàmica.

Què hem de fer per guanyar ?   Doncs simplement tornar a ser un equip "competitiu", i en aquest sentit crec que les baixes en defensa ens han impedit de ser-ho....perfectament podriem dir que la baixa de Pablo Ruiz ens pot haver costat tranquilament 3 punts.  L´equip ha de sortir conscienciat, intens i amb ganes d´acorralar el rival des del principi, però sense histerismes ni presió negativa, perquè segur que hi ha 7 equips que es canviaren encantats per nosaltres tot i la ratxa negativa....

I d´una cosa me n´oblidava;  si volem redreçar la situació, olvidem-nos de descarregar les frustacions en un jugador concret de la plantilla;  són mals rollos innecesaris i es necessita a tothom en aquesta recta final perquè tampoc anem tant sobrats d´efectius de confiança...els balanços a final de temporada....

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.