Tal com tu comentes mss, es van esborrar tots els pronòstics degut a l´atac informàtic. Llavors tant aviat com va ser possible (Dijous a la tarda), vaig re-obrir el pronòstic d´aquesta semana, començant des de 0. I és clar, és veritat que en aquests cassos moltes a vegades un pronostic i se´n despreocupa....és absolutament llògic també....
El que succeix és que el tema té "mal arreglo", perquè això mateix que t´ha passat ha afectat a mitja dotzena més de participants (crec recordar de memòria, dani_ces, Felix, Txisky, raros i diria que pil i Liraju). Sense anar més lluny, fa dues setmanes, "raons tècniques" van perjudicar també el Visi....I és clar, buscar solucions individuals és un problema i crear precedents també.
En qualsevol cas, si el moderador és capaç de "repescar" aquesta informació perduda, la classificació serà automàticament modificada.
Durant el tema que duri aquesta certa inestabilitat del Fòrum i tenint en compte que el servei tècnic ha de fer uns processos d´actualització, jo us convido a qui ho desitji fer així per assegurar, a enviar-me els pronòstics al meu compte de correu, tal com indicava en el "post" relatiu a les interrupcions.