Autor Tema: Sabadell - Nàstic, Sabado, 7 de Abril, a las 18:00  (Llegit 15088 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
Re:Sabadell - Nastic Sabado a las 18:00
« Respondre #60 el: 03 de Abril de 2012, 12:05:14 pm »
Jo prefereixo que no canviin els preus, pq tota aquesta gent que nomes ve en ocasions contades, solen ser els primers que xiulen a l'equip o a algun jugador, per tant per aixo millor que es quedin a casa, es millor ser pocs pero els que siguem animar a l'equip, que no pas que vinguin aquest tipus de gent i a la minima que es compliqui la casa comencin a sentirse pitades d'aquesta gent que farien mal a l'equip.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #61 el: 03 de Abril de 2012, 12:35:16 pm »
Algunos habláis como si cada dos por tres se estuvieran regalando entradas a 5 euros o bajando los precios de las entradas... este año, que yo sepa no se ha hecho. Pero ante el panorama que se presenta este sábado: partido crucial, semana santa, posibilidad de lluvia... creo que se debería de hacer algo (igual que hacen muchos equipos de nuestra liga en estas últimas jornadas como es el caso del Hércules, del Celta o del Córdoba).
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat RIGODON

• Aleví
  • Missatges: 54
« Respondre #62 el: 03 de Abril de 2012, 12:37:48 pm »
Jo no confiaria en que un possible descens del Villareal fes que només hi haguessin 3 places de descens, la federació podria aprofitar aquet fet per reduir els equips que juguen a 2a A, i deixar-los en 21.
Per tant no ens confiem que si amb 40 o 42 o 46 punts estem salvats, anem a per totes i intentem sumar 50 el més aviat possible, que aixi segur que ens salvem.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #63 el: 03 de Abril de 2012, 12:40:13 pm »
Jo no confiaria en que un possible descens del Villareal fes que només hi haguessin 3 places de descens, la federació podria aprofitar aquet fet per reduir els equips que juguen a 2a A, i deixar-los en 21.
Per tant no ens confiem que si amb 40 o 42 o 46 punts estem salvats, anem a per totes i intentem sumar 50 el més aviat possible, que aixi segur que ens salvem.
Totalment d'acord amb tu, company.

Además que no creo que descienda el Villareal.

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #64 el: 03 de Abril de 2012, 16:10:34 pm »

¿I com quadraria, doncs, la 2ª B? A algun grup en sobraria un i, per tant, s'els allargaria el calendari. Ho dubto bastant, això.

Desconnectat RIGODON

• Aleví
  • Missatges: 54
« Respondre #65 el: 03 de Abril de 2012, 16:40:58 pm »

¿I com quadraria, doncs, la 2ª B? A algun grup en sobraria un i, per tant, s'els allargaria el calendari. Ho dubto bastant, això.

Al grup III hi ha lliure la plaça de l'Sporting Mahones que s'ha retirat, i a saber els que perdran la categoria als despatxos al final de temporada.

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
« Respondre #66 el: 03 de Abril de 2012, 18:40:28 pm »
Partido televisado, contra el ultimo clasificado, en semana santa, y ponen los mismos precios......
En fin la directiva al igual que algun otro que e leido por aqui, no tiene muchas luces.....
Parece que haya gente que le moleste que venga gente no socia al campo, para mi es al reves los que pagan entrada suelen ser los que mas animan, cuando solo vamos los socios, el campo muchas veces esta callado....

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #67 el: 03 de Abril de 2012, 19:32:09 pm »

Al grup III hi ha lliure la plaça de l'Sporting Mahones que s'ha retirat, i a saber els que perdran la categoria als despatxos al final de temporada.

Cert, no recordava el cas de l'Sporting Mahonès. De totes formes, seria una porcada fer-ho sense avisar... jo crec que no ho faran. Ja veurem...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #68 el: 03 de Abril de 2012, 20:03:25 pm »

Cert, no recordava el cas de l'Sporting Mahonès. De totes formes, seria una porcada fer-ho sense avisar... jo crec que no ho faran. Ja veurem...

Jo crec que no ho farien aquest any perquè és molt engorrós fer anar un número imparell, però sí que els hi serviria d´excusa perfecta per fer una lliga no de 21 sinó de 20 equips la temporada següent i avisant amb temps.

Fa temps que van a darrera de reduïr la Primera Divisió a 18 equips, i és clar, no hi pot haver tanta disparitat amb la segon. Es evident que els senyors Barça i Madrid no es poden cansar tant  :icon_mrgreen:  podrien agafar una hèrnia i amb el sou "mileurista" dels seus jugadors no es podrien pagar el tractament....això sí és que trobéssin algun hospital encara obert, és clar    >:(
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #69 el: 03 de Abril de 2012, 22:39:26 pm »
Un ojeador de un equipo de la Premier League estara esta semana en la Nova Creu Alta ....
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #70 el: 03 de Abril de 2012, 22:56:43 pm »
¿Viendo a Juanjo?

Porque parece que Lanza no va a estar, Ezequiel tampoco...

!Salud!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #71 el: 04 de Abril de 2012, 05:29:23 am »
¿Viendo a Juanjo?

!Salud!

potser de Navas ?  :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #72 el: 04 de Abril de 2012, 10:33:59 am »
¿Viendo a Juanjo?

!Salud!

A lo mejor no es fijar-nos solo es nosotros , el Nastic EXISTE !

Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #73 el: 04 de Abril de 2012, 14:53:02 pm »
La cosa esta en que en un partit així, s'hauria de premiar amb una oferta al soci o familiar de soci, que som els que paguem a principi de temporada i als que ens sangren quan volen, no regalar entrades a gent que vé a criticar als nostres jugadors.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #74 el: 04 de Abril de 2012, 17:00:32 pm »
La cosa esta en que en un partit així, s'hauria de premiar amb una oferta al soci o familiar de soci, que som els que paguem a principi de temporada i als que ens sangren quan volen, no regalar entrades a gent que vé a criticar als nostres jugadors.

Doncs si alguna iniciativa crec que faria falta que fes el club per aquest partit; per ser Setmana Santa,  es fa per la tele i a sobre probabilitat de plujes...

Però tampoc les rebaixes del Corte Ingles.

Si no hi ha inicitives; crec que amb els 200 aficionats del Nastic que segurament vindran, potser arribem als 3500 espectadors :icon_exclaim:
Sempre seré Arlekinat!!!

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #75 el: 04 de Abril de 2012, 17:03:35 pm »
Si a falta de 11 jornadas y estando a 8 puntos del descenso empezamos a regalar entradas y descuentos... que haremos cuando realmente nos juguemos la permanencia y se acerque el final de liga???

Salud, suerte y a centrarnos TODOS en ganarle al Nàstic...

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #76 el: 04 de Abril de 2012, 17:12:54 pm »
Si a falta de 11 jornadas y estando a 8 puntos del descenso empezamos a regalar entradas y descuentos... que haremos cuando realmente nos juguemos la permanencia y se acerque el final de liga???

Salud, suerte y a centrarnos TODOS en ganarle al Nàstic...

Jo no parlo de regalar entrades ni molt menys...sino fer alguna iniciativa per incentivar a que vingui gent a l'estadi per aquest partit, i això es cosa de la directiva!!!

Fa poc el Rubi crec que va fer una iniciativa de si anaves al partit d'entre setmana el següent el tenies gratis...

Doncs per exemple; pagar 30€ per dos entrades al Gol, per el partit del Nastic i el Girona; i així et garanteixes que vindran als dos partits...

Fer alguna cosa perque la gent s'acosti al estadi, ja que aquest partit és molt important
« Darrera modificació: 04 de Abril de 2012, 17:16:29 pm per Roger »
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #77 el: 05 de Abril de 2012, 02:34:36 am »
He escrit aquest text pel meu blog... És una reflexió personal sobre això que ha dit el mister que el partit "és una final".

http://socmoltdelletres.blogspot.com.es/

Què t’he d’explicar jo a tu, aficionat del Gimnàstic?

Vindràs a Sabadell a animar el teu club dissabte i em prendràs per boig quan et digui que la nostra situació es complicada. Mentre fem una cervesa al bar de davant de la Nova Creu Alta recordant el partit a Tarragona pensaràs que m’estic rient de tu si et parlo de patiment. De por. Nosaltres, 8 punts sobre el descens. Nosaltres, que tota la temporada hem estat a mitja taula, tranquils i allunyats del descens. Els que les primeres jornades van arribar a ser líders i que després han fluctuat entre uns 10 i 12 punts d’avantatge respecte a les posicions de perill. No podem gosar queixar-nos davant de vosaltres, granes. Cuers de la categoria durant gairebé tota la temporada. Que només heu guanyat 5 partits des de l’agost. Submergits a la zona vermella de la classificació a 8 punts de l’oxígen, aguantant la respiració. Qui som nosaltres per parlar-vos –aquesta temporada - de patiment?!
Ni jo vull que baixi el Nàstic ni tu vols que baixi el Centre d’Esports. Som equips catalans i ens apreciem. Però el partit de dissabte és una final per nosaltres, una final en tota regla. 8 punts són molts. Sobre i sota la permanència. Però quan falten 33 punts per jugar -11 partits-, no hi ha res garantit.
El problema és aquest, amic nàstiquer. Del 1er classificat al 10è, del Dépor al Las Palmas, en aquesta segona volta només hem jugat contra 2. En canvi, de l’11è al cuer, del Barcelona ‘B’ al Cartagena que està empatat a punts amb vosaltres, només ens manquen 3 partits per jugar. Hem de rebre el Celta, l’Almería i el Numància, i hem de visitar el Nuevo Arcángel de Còrdova, Zorrilla per enfrontar-nos al Valladolid, el Martínez Valero d’Elx, a l’Alcorcón un dimecres i en l’última jornada, el viatge més llarg a Las Palmas. Plantilles molt més cares que la nostra, amb més experiència a la categoria i segurament de més qualitat. De fet, contra aquests equips a la primera volta vam sumar 5 de 24 punts en joc. Vam fer 5 gols i en vam encaixar 17. Aquests són els 8 partits contra els d’adalt. Els enfrontaments amb equips de la meitat baixa de la taula són només 3. Vosaltres, el Girona d’aquí 2 setmanes també a la Nova Creu Alta i el viatge a Murcia. I això és tot, perquè els altres ja els hem disputat.
Només afegiré una última dada a aquest grapat de xifres. Fa 6 mesos que no guanyem fora de casa. Més de mig any sense sumar els tres punts a domicili.

Així està el pati per casa nostra, amic nàstiquer. Ara mateix, tot i jugar bé, portem 5 partits sense guanyar. Contra vosaltres dissabte necessitem la victòria. El contrari serien 6 sense guanyar, seria la possibilitat de quedar a 5 punts del descens segons el que faci l’Alcoià. Seria haver d’afrontar els últims 10 partits extremadament complicats on tothom s’ho juga tot amb nervis a flor de pell. Seria anar la jornada vinent a Còrdova, al camp del 4t classificat que a casa ens va clavar un 0-3, amb la possibilitat fent ‘el cuento de la lechera’ de quedar a 2 punts del descens. Volem espantar els fantasmes. Una victòria contra vosaltres, contra un cuer a priori assequible tot i portar 7 punts dels últims 9, ens podria posar a 11 punts del perill a falta de 10 jornades.

Escolta’m, amic. És cert que teniu una situació més complicada. I també que desitjo que us salveu. Però abans de tot hi ha el meu equip, el meu Centre d’Esports Sabadell. Tinc 18 anys, que he passat animant un club de 2aB i fins i tot de 3a. He hagut d’aguantar burles i menyspreus durant tot aquest temps. Després d’ésser un equip històric amb 14 temporades a Primera i 39 a 2a Divisió –aquesta és la que fa 40- vam deambular per categories semiprofessionals durant tota la meva vida. Amb tots els meus respectes per Gandía, Vilajoiosa, Premià i Peña Deportiva Santa Eulària, però la gent reia de nosaltres. La temporada passada vam assolir, gairebé 2 dècades després i per primer cop a la meva vida, l’ascens a LFP. Vaig plorar. Aquell moment de l’ascens, que culminava 18 anys de menyspreu i tota una temporada de somni, no podia ser en va. Vam lluitar massa per perdre-ho tot ara. Estem 8 punts sobre el descens, sí, però tinc por. I amb por no vull dir desconfiança pels nostres jugadors, pels meus nens. Ho donen tot i més.

El partit de dissabte serà complicat. Vindreu molts nàstiquers a animar, espero, i farem germanor. Tindrem davant l’equip que ens va fer un 5-0 a l’anada. L’equip que l’any que vam baixar a 3a va ascendir a 1a. El nostre màxim golejador, Lanza, es perd el partit per sanció, i tornem d’un enfrontament on els 4 defenses titulars no van jugar per lesió o sanció. Vosaltres us jugueu la vida i nosaltres semblem tranquils… I amb tot, a casa tenim uns bonissims números.

Nàstiquers, el partit de dissabte no decidirà si baixem o no, però té tots els números de decidir si haurem de patir per la permanència o si podrem respirar a costa d'ofegar-vos una mica més. Arlequinats, és Setmana Santa i el fan per televisió, però us necessitem a la Nova Creu Alta animant al CES. El partit, com ha dit el míster Lluís Carreras, és una final. No voldria haver d’anar a Las Palmas l’última jornada amb el cor en un puny pendent per la ràdio d’altres resultats. No vull patir, tot i que els arlequinats portem el patiment a l’ADN.

Patidors de tot cor.
Els tenim quadrats.
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #78 el: 05 de Abril de 2012, 08:51:03 am »
Jo no les tinc totes per aquest partit i espero equivocar-me. Espero que els jugadors surtin endollats des del primer minut perquè sino aquests del nàstic saben especular amb el resultat.

A per ells!
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat GradaJove-LFA

• Grada Jove - L.F.A
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 170
  • Sempre Fidels
« Respondre #79 el: 05 de Abril de 2012, 11:20:26 am »
A per totes davant el nàstic.

I al migdia per anar fent caliu, vine al Vermut Arlequinat amb 2 jugadors de la 1ra plantilla del  :scut:

http://gradajovelfa.blogspot.com.es/2012/04/vermut-arlequinat.html

T'hi esperem!

:ok
V ANIVERSARI
http://gradajovelfa.blogspot.com.es/
@GradaJoveLFA              facebook.com/lfasabadell