Autor Tema: Zona Visitant  (Llegit 1378 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
Zona Visitant
« el: 16 de Abril de 2012, 01:00:30 am »
És curiós, però pel que he vist aquesta temporada no sembla que sigui obligatori que els estadis de Segona Divisió tinguin una zona clarament delimitada per a l'afició visitant. A Córdoba ni tant sols he vist una valla que separés alguna part de la grada, i m'he esforçat bastant en mirar-ho. Al final he estat assegut entremig de tothom del Córdoba al Fondo Sur. Per sort, tot ha anat bé, al contrari que a A Coruña on va haver un rifi-rafe més d'una vegada a dins l'estadi pq tampoc vam poder estar com a afició visitant. En el cas de Riazor és pitjor, pq allà sí que tenen una gàbia ben estructurada i la van fer servir per omplir-la de nanus del futbol base, com si no tinguessin lloc en el seu mega-estadi.

Flipant això, però també flipant la mentalitat de part de la nostra afició (em refereixo a la que es desplaça independentment de la freqüència en la que ho fa), que sembla que els hi agradi la marxa o que desconeixin la realitat del futbol professional (encara que en el futbol territorial encara hi ha molta menys seguretat) i prefereixen anar "sueltos" per tot l'estadi que poder estar junts i animar al nostre equip. Ho dic en general, però això ho he detectat en els desplaçaments en els que he pogut anar, de forma menys evident en els de Catalunya que són molt propers i massius, i Osca que és molt proper i va ser també nombrós.

Dic això, pq em sorprén q a la NCA està funcionant cada partit la gàbia i ho veiem força "normal" i hem vist utilitzar-la amb 6 o 7 persones unes quantes vegades, però quan anem a fora sembla que hi ha gent arlequinada que li molesti ser "engabiat" quan és beneficiós de cara a l'animació i ambient.
Honor al Sabadell

Desconnectat Guillermo

• Grada Jove - L.F.A
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 189
  • Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé,
Re:Zona Visitant
« Respondre #1 el: 16 de Abril de 2012, 01:21:22 am »
És curiós, però pel que he vist aquesta temporada no sembla que sigui obligatori que els estadis de Segona Divisió tinguin una zona clarament delimitada per a l'afició visitant. A Córdoba ni tant sols he vist una valla que separés alguna part de la grada, i m'he esforçat bastant en mirar-ho. Al final he estat assegut entremig de tothom del Córdoba al Fondo Sur. Per sort, tot ha anat bé, al contrari que a A Coruña on va haver un rifi-rafe més d'una vegada a dins l'estadi pq tampoc vam poder estar com a afició visitant. En el cas de Riazor és pitjor, pq allà sí que tenen una gàbia ben estructurada i la van fer servir per omplir-la de nanus del futbol base, com si no tinguessin lloc en el seu mega-estadi.

Flipant això, però també flipant la mentalitat de part de la nostra afició (em refereixo a la que es desplaça independentment de la freqüència en la que ho fa), que sembla que els hi agradi la marxa o que desconeixin la realitat del futbol professional (encara que en el futbol territorial encara hi ha molta menys seguretat) i prefereixen anar "sueltos" per tot l'estadi que poder estar junts i animar al nostre equip. Ho dic en general, però això ho he detectat en els desplaçaments en els que he pogut anar, de forma menys evident en els de Catalunya que són molt propers i massius, i Osca que és molt proper i va ser també nombrós.

Dic això, pq em sorprén q a la NCA està funcionant cada partit la gàbia i ho veiem força "normal" i hem vist utilitzar-la amb 6 o 7 persones unes quantes vegades, però quan anem a fora sembla que hi ha gent arlequinada que li molesti ser "engabiat" quan és beneficiós de cara a l'animació i ambient.

Totalment d'acord amb tu, company.

en todos los desplazamientos que hay hay gente por todos lados del estadio...
Pudiendo estar todos unidos en un mismo sector.
FANS 1903  Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé, sufrí con tus derrotas y tus victorias yo festejé ...

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #2 el: 16 de Abril de 2012, 02:37:26 am »

Totalment d'acord amb tu, company.

en todos los desplazamientos que hay hay gente por todos lados del estadio...
Pudiendo estar todos unidos en un mismo sector.

Esto creo que más que culpa nuestra como afición es culpa de la seguridad privada de cada estadio al que viaje alguien. En la NCA es fácil ver a la gente que venga de fuera e "invitarla" a que estén todos juntos en una jaula, pero en un campo con 30mil personas buscar a 10 visitantes para ponerlos juntos pues es complicao, y más si desde el club de origen no se notifica.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #3 el: 16 de Abril de 2012, 12:37:18 pm »
Potser és així, però també et dic que per exemple a Córdova no vaig trobar cap mena de separació física, per tant, si algú va pel seu compte sense avisar (que no entenc pq jo he d'avisar al meu club que vaig, ho veig molt *****) i no es troba cap lloc senyalitzat ni res, ja em diràs quina seguretat és aquesta. A més a Riazor directament ja van organitzar la gàbia per als nens de futbol base abans de que preguntéssim a les oficines del Depor (teléfonicament) el dimarts o dimecres abans del partit. Sembla mentida, però el nostre Club en alguns aspectes és més professional que molts d'altres. Però en realitat, també és culpa nostra perquè he vist gent arlequinada que es mostra poc receptiva per anar com a afició. Semblem grups d'amics que van de picnic.
Honor al Sabadell

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #4 el: 16 de Abril de 2012, 13:32:46 pm »
Por aquí mismo, en el foro, la gente que se desplace en partidos más lejanos, con menos gente y tmb con menos información por parte del club (en los partidos que se disputan en Catalunya o en sitios más cercanos como Huesca, Vilareal, se informa del precio de las entradas, si hay un sector para la afición visitante, etc) podría preguntar si va alguien más y "consensuar" una zona del campo y sentarse juntos... Pero si cada uno va por su cuenta, en campos tan grandes es casi imposible coincidir en la misma zona si no hay un sector exclusivo para la afición visitante.
Som i serem, sempre arlequinats!