És curiós, però pel que he vist aquesta temporada no sembla que sigui obligatori que els estadis de Segona Divisió tinguin una zona clarament delimitada per a l'afició visitant. A Córdoba ni tant sols he vist una valla que separés alguna part de la grada, i m'he esforçat bastant en mirar-ho. Al final he estat assegut entremig de tothom del Córdoba al Fondo Sur. Per sort, tot ha anat bé, al contrari que a A Coruña on va haver un rifi-rafe més d'una vegada a dins l'estadi pq tampoc vam poder estar com a afició visitant. En el cas de Riazor és pitjor, pq allà sí que tenen una gàbia ben estructurada i la van fer servir per omplir-la de nanus del futbol base, com si no tinguessin lloc en el seu mega-estadi.
Flipant això, però també flipant la mentalitat de part de la nostra afició (em refereixo a la que es desplaça independentment de la freqüència en la que ho fa), que sembla que els hi agradi la marxa o que desconeixin la realitat del futbol professional (encara que en el futbol territorial encara hi ha molta menys seguretat) i prefereixen anar "sueltos" per tot l'estadi que poder estar junts i animar al nostre equip. Ho dic en general, però això ho he detectat en els desplaçaments en els que he pogut anar, de forma menys evident en els de Catalunya que són molt propers i massius, i Osca que és molt proper i va ser també nombrós.
Dic això, pq em sorprén q a la NCA està funcionant cada partit la gàbia i ho veiem força "normal" i hem vist utilitzar-la amb 6 o 7 persones unes quantes vegades, però quan anem a fora sembla que hi ha gent arlequinada que li molesti ser "engabiat" quan és beneficiós de cara a l'animació i ambient.