A diferència del passat dissabte en que l'equip mereixa tots els nostres reconeixements, avui s'ha girat la truita i el nostre míster s'ha posat inventar i a fer experiments amb la gasosa... Hem regalat 60 minuts a un equip que es jugava la vida. Nosaltres, com que ja estem salvats i som unes màquines, doncs "pa que correr", no? Els desesperats són ells...
I tot plegat per què? Doncs perquè el nostre míster al minut 40 de la primera part hagi tret a escalfar justament els jugadors que haurien d'haver sigut titulars SI o SI en aquest equip i hagi reconegut implicitament que avui la cagada que ha fet amb l'alineació titular és de bulto! Prescindir d'Hidalgo, Ezequiel, Florián i Lanza, és massa prescindir en una plantilla que tampoc dóna per tant. Compte! A mi, Luna no m'ha desagradat gens i crec que és un jugador prou vàlid, però caldria haver-lo acompanyat dels jugadors adequats i no haver-lo posat en punta per agafar per alt -que ja té nassos el tema- alguna de les pilotes que li han penjat...
Finalment, coincideixo en que l'actitud i la intensitat avui han fallat més de mig partit i així ens ha anat davant d'un equip, que quan els hem apretat una miqueta a dalt s'ha descomposat, cosa que encara m'emprenya més del que ja estic. Ja és trist que ens haguem de veure prop del precipici per reaccionar i posar la cama... Ja ens podem començar a posar les piles, doncs aquestes vuit jornades se'ns poden fer eternes!