Autor Tema: J.35: CE SABADELL - GIRONA FC Dissabte, 21/4 a les 18 hores  (Llegit 36476 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
  • Gènere: Masculí
Re:CE SABADELL - GIRONA FC
« Respondre #40 el: 17 de Abril de 2012, 10:26:16 am »
Confirmo que el fan segur perquè durant la retransmissió del Girona-Barcelona At. de dissabte ho van dir. El Sabadell-Girona s'emetrà en directe per Esport3.

De tota manera jo aniré a la NCA segur, m'és igual perdre'm el Barça-Madrid (jo em desplaço des de Barcelona i trigo una bona estona en arribar a casa); hem de procurar anar-hi perquè es lamentable i sucursalista que el nostre camp presenti una entrada pobríssima perquè jugui el Barça a les 8 (ja ha passat algun altre dia, i els socis ho comenten que és perquè jugarà el Barça per la tele); a més, que tot Catalunya ho constata per la tele, això.

A veure si som capaços de prioritzar de debò el nostre Centre d'Esports, i passar una mica més del que faci el Barça (i el Madrid). Hem de fer-nos valorar més per créixer en prestigi social i créixer en definitiva com a club.
« Darrera modificació: 17 de Abril de 2012, 10:39:47 am per estudiestadi »

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #41 el: 17 de Abril de 2012, 10:56:46 am »
De tota manera jo aniré a la NCA segur, m'és igual perdre'm el Barça-Madrid (jo em desplaço des de Barcelona i trigo una bona estona en arribar a casa); hem de procurar anar-hi perquè es lamentable i sucursalista que el nostre camp presenti una entrada pobríssima perquè jugui el Barça a les 8 (ja ha passat algun altre dia, i els socis ho comenten que és perquè jugarà el Barça per la tele); a més, que tot Catalunya ho constata per la tele, això.

A veure si som capaços de prioritzar de debò el nostre Centre d'Esports, i passar una mica més del que faci el Barça (i el Madrid). Hem de fer-nos valorar més per créixer en prestigi social i créixer en definitiva com a club.

Completament d'acord, dissabte a les 6 de la tarda tothom a la Nova Creu Alta! Ni Barça, ni Madrid: SABADELL!
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #42 el: 17 de Abril de 2012, 13:52:48 pm »

Completament d'acord, dissabte a les 6 de la tarda tothom a la Nova Creu Alta! Ni Barça, ni Madrid: SABADELL!
Ahora más que nunca NI BARÇA NI MADRID, SABADELL...

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #43 el: 17 de Abril de 2012, 13:55:36 pm »
Jo diria que aquest partit no el donaran per Esport3, doncs tenint en compte que juguem només dues horetes abans del Barça-Madrid, aquest canal suposo que es dedicarà a oferir un macro-especial parlant d'aquest partit fins tot just abans de que comenci el partit al Bernabéu...
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #44 el: 17 de Abril de 2012, 14:29:31 pm »
Aquest dissabte serem 2500, ni que regalin entrades farem que la gent vingui a veure el sabadell jugant el barsa madrid. Es aixi de penos pero es la realitat que ens toca viure, serem els 2000  de tercera i 500 despistats mes...

Connectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #45 el: 17 de Abril de 2012, 14:37:15 pm »
Jo diria que aquest partit no el donaran per Esport3, doncs tenint en compte que juguem només dues horetes abans del Barça-Madrid, aquest canal suposo que es dedicarà a oferir un macro-especial parlant d'aquest partit fins tot just abans de que comenci el partit al Bernabéu...

esta confirmat que es fara el partit del sabadell per Esport3

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #46 el: 17 de Abril de 2012, 16:09:34 pm »
És un partit molt important i que crec que si el guanyem, deixaria gairebé sentenciada la nostra permanència a la categoria. A més, recordem que el nostre tram final de lliga és per tremolar contra equipassos que s'estaran jugant el fet de pujar o no a 1a. Divisió.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #47 el: 17 de Abril de 2012, 18:43:56 pm »
Aquest dissabte serem 2500, ni que regalin entrades farem que la gent vingui a veure el sabadell jugant el barsa madrid. Es aixi de penos pero es la realitat que ens toca viure, serem els 2000  de tercera i 500 despistats mes...

No creo que sea tan bestia, supongo que depende de como vaya nuestro partido la opción por la que optarán muchos socios será la de ir a la NCA e irse en la segunda parte con margen para ver empezar el clásico en el bar, donde haya quedao con los amigos, o en casa y escuchar el final del Sabadell por la rádio.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #48 el: 17 de Abril de 2012, 19:23:11 pm »

No creo que sea tan bestia, supongo que depende de como vaya nuestro partido la opción por la que optarán muchos socios será la de ir a la NCA e irse en la segunda parte con margen para ver empezar el clásico en el bar, donde haya quedao con los amigos, o en casa y escuchar el final del Sabadell por la rádio.

¿Y a estos se les puede llamar arlequinados?, ¿dejar nuestro partido colgado para ver dos equipos ajenos?.... En cualquier caso no creo que ninguno de los 2000 de Tercera se vaya sin acabar el partido y me decepcionaría mucho el que lo quiera....Si hablamos de los socios nuevos ya lo veo más posible. Ya sé que la población está profundamente "anestesiada" pero mantengamos nuestro orgullo arlequinado ya que podemos hacerlo....

En mi caso personal ni siquiera veré el partido. No tengo el Canal Plus (lo dí de baja) ni tengo intención de pagar nunca para ver un partido de futbol concreto por TV y lo que no haré es ir a un bar a ver fanatismo irracional en estado puro  :xin-xin

A ganar al Girona F.C....
« Darrera modificació: 17 de Abril de 2012, 19:27:22 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #49 el: 17 de Abril de 2012, 19:30:24 pm »
Yo por desgracia no voy a poder ver ninguno de los dos partidos pero ya te aseguro que lo que me duele de verdad es no poder ir a la nova creu alta.

I cuento los 2000 socios porque esos somos los que hemos ido siempre, hayan jugado barça vs madrid o quien quiera, siempre hemos estado ahi. Luego de los nuevos, pues  seguro que muchos fallaran, de ahi esos 2500

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #50 el: 17 de Abril de 2012, 20:40:31 pm »
ah, que este sábado se juega el barça-madrid? XD

es broma, es imposible no saberlo con el bombo que le dan, pero ni aunque fuera el último clásico de la historia, no me perdería el Sabadell por nada del mundo!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #51 el: 17 de Abril de 2012, 21:32:07 pm »
yo ire al estadio como cada sabado me da igual que Barça - Madrid juegen a las 20:00 como si lo hacen a la misma hora que nostros, pero los indecisos que problema hay, total nada mas acabar salen del campo y llegan a verlo casi sin perderse un minuto  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #52 el: 17 de Abril de 2012, 22:23:12 pm »
tots a la Nova Creu Alta !! No valen excuses ni partits de pati de col·legi !! xDDDD

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #53 el: 18 de Abril de 2012, 07:22:24 am »

Futbol Cat
Ahir
Recordeu que aquest cap de setmana podreu seguir per Esport3 el Sabadell- Girona (dissabte a les 18h) i el Lleida- Badalona (diumenge a les 17h). Dos duels de transcendència!

Bé, es confirma que el farán per esport 3!!!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #54 el: 18 de Abril de 2012, 12:33:09 pm »
http://www.recreativohuelva.com/pag/noticias_detalle.asp?idnoticias=8883&seccion=Noticias

Hi ha llocs que pensen amb el cap. Tenim la dictadura del Barça i Madrid. Penso que ens teniem que haver adaptat per que vingués més gent. Ens agradi o no

Connectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #55 el: 18 de Abril de 2012, 13:36:54 pm »
http://www.recreativohuelva.com/pag/noticias_detalle.asp?idnoticias=8883&seccion=Noticias

Hi ha llocs que pensen amb el cap. Tenim la dictadura del Barça i Madrid. Penso que ens teniem que haver adaptat per que vingués més gent. Ens agradi o no

jo vaig llegir per algun lloc que les dos directives (SBD i Girona) van demanar fa dies jugar a les 4 en comptes de les 6

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #56 el: 18 de Abril de 2012, 14:45:29 pm »

jo vaig llegir per algun lloc que les dos directives (SBD i Girona) van demanar fa dies jugar a les 4 en comptes de les 6

Si ho vas llegir al twitter ho vaig dir jo irònicament xDD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #57 el: 18 de Abril de 2012, 22:29:46 pm »
LUNA TITULAR LUNA TITULAR LUUUUUUNA TITULAAAAAAAAAAAR !!!!! lololoolorlrororo  :happy2: :happy2:

A veure si torna a jugar de titular i ens demostra les seves habilitats a la Nova Creu alta.

Connectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #58 el: 19 de Abril de 2012, 16:02:00 pm »
La plantilla assumeix que "no guanyar a Sabadell seria una ensopeagada letal"

"Guanyar o guanyar". És una sentència clara, sincera. Una frase contundent. Però és que no hi ha volta de full. Al Girona només li val la victòria al camp del Sabadell. (...) Pràcticament totes les opcions de salvació passen únicament i exclusiva per guanyar dissabte, perquè "una ensopegada podria ser letal" (...) Ja no és suficient guanyar-ho tot a casa; cal espolsar-se els fantasmes com a visitant i sumar de tres en tres també lluny de Montilivi. I la primera oportunitat, i segurament l'única, la té l'equip aquest dissabte a la Nova Creu Alta (...) (Saizar diu) "Si no guanyem dissabte ja serà massa complicat salvar-se" (i Juanlu) "Tot passa per sumar els tres punts a Sabadell, no tenim cap altra opció"...

Extracte del Diari de Girona, 19 - 4 - 12

Salut!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #59 el: 19 de Abril de 2012, 16:34:03 pm »
La plantilla assumeix que "no guanyar a Sabadell seria una ensopeagada letal"

"Guanyar o guanyar". És una sentència clara, sincera. Una frase contundent. Però és que no hi ha volta de full. Al Girona només li val la victòria al camp del Sabadell. (...) Pràcticament totes les opcions de salvació passen únicament i exclusiva per guanyar dissabte, perquè "una ensopegada podria ser letal" (...) Ja no és suficient guanyar-ho tot a casa; cal espolsar-se els fantasmes com a visitant i sumar de tres en tres també lluny de Montilivi. I la primera oportunitat, i segurament l'única, la té l'equip aquest dissabte a la Nova Creu Alta (...) (Saizar diu) "Si no guanyem dissabte ja serà massa complicat salvar-se" (i Juanlu) "Tot passa per sumar els tres punts a Sabadell, no tenim cap altra opció"...

Extracte del Diari de Girona, 19 - 4 - 12

Salut!

Bien, leído esto, ahora me gustaría saber que es lo que piensan nuestros jugadores sobre el propósito de los gironis, ya que si para ellos sumar es importante para nosotros lo es más y más aún jugando en nuestra NCA.

¡VAMOS A POR ELLOS!
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia