Autor Tema: J.35: CE SABADELL - GIRONA FC Dissabte, 21/4 a les 18 hores  (Llegit 36498 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
  • Gènere: Masculí
Re:J.35: CE SABADELL - GIRONA FC Dissabte, 21/4 a les 18 hores
« Respondre #160 el: 22 de Abril de 2012, 21:46:04 pm »
el murcia perdio 1-0 vaya partido nos espera el sabado :paret :paret :paret
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5774
« Respondre #161 el: 22 de Abril de 2012, 21:52:36 pm »
Lo dicho, un equipo ramplon a mas no poder.

Pero si no salimos enchufado, nos comeran.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #162 el: 23 de Abril de 2012, 09:39:45 am »

De momento estamos en una situación "tranquila" si el descenso se nos pone a 2-3 puntos entonces yo si sacaría los miedos.... Igual el problema está que hacemos nuestras cábalas a semanas vistas pensando en la clasificación de los rivales, con lo cual dábamos por hecho ganar al Girona (pero también perder con el Depor) o confiando en puntuar en Alcoy (pero también perder en el campo del Córdoba) y valen lo mismo unos puntos que otros para llegar a los 48-50 famosos.
Por tanto, vamos partido a partido, que aquí nadie regala nada a nadie y nosotros tampoco lo vamos a hacer por mucho nombre que tengan los equipos que nos quedan por jugar.

ANIMOS ARLEQUINADOS Y A POR EL MURCIA!!

Podria subscriure la major part del que dius, però no estic d'acord de que valen el mateix guanyar al deport i empatar a Còrdova que haver-ho fet amb el Girona i l'alcoià, si en contes de guanyar al Còrdova haguesim guanyat al Girona els punts serien els mateixos que tenim ara però el Girona en tindria tres de menys o sigui que de ser el mateix res de res
 :mmmm

El que compte és que dissabte guanyarem a Múrcia!.  :hurra
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #163 el: 23 de Abril de 2012, 10:38:09 am »
Hola a tothom, he dormit dos nits abans d’escriure res, feia anys que no sortia tant emprenyat de la NCA com el dissabte, en aquell momento només hauria sapigut utilizar l’ordinador per una cosa, tirar-lo al cap d’algun jugador.

Després del partit tenia dos teories claríssimes del que havia passat:
1.- Desiria.- els jugadors guanyant al Girona i empatant-ne un altre ja es veien salvats (el més probable).
2.- Corrupció.- els jugadors ens van vendre al Girona (el menys probable, però no impossible).

Però ara, del que va passar dissabte i de com em van fer sentir els jugadors, tant se val, no serveix de res. Ara ens hem de centrar en el pròxim partit.

Primer de tot hem d’ intentar recuperar tots els efectius , començant pel Pablo Ruíz i Redondo, en segon lloc em de donar tots el 100%, s’ha de sortir a morir en tots els partits. Em de fer 6 de 24, tant difícil ho veieu?

Si el 29 de maig de 2011, l’endemà d’Ipùrua ens haguessin dit que a falta de 8 jornades estariem a 9 punts del descens, no hauriem signat tots?

És en moments com aquest que es demostra la maduresa de les persones i de les entitats. "Sang freda + pit + col-lons = salvació".

« Darrera modificació: 23 de Abril de 2012, 11:07:05 am per vimo »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #164 el: 23 de Abril de 2012, 14:13:42 pm »
Lamentable seria la paraula que utilitzaria per definir el partit de dissabte, l'actitud de l'equip va ser d'un passotisme que va ratllar el delicte. A mi que es dificil desesperarme ho van aconsseguir.
Ens salvarem perque per sort vam fer un inici de lliga impensable i perquè hi han 4 equips que els hi costa molt fer punts, això farà que la salvació estigui més barata que mai...

Tampoc hem va agradar gens els socis que no van venir per veure el Barça - Madrid, però menys encara l'actitud de molts marxant amb el 0-2, per mi va ser una imatge molt trista, sortint corrent per agafar lloc al bar... hem va venir al cap el partit amb el Girona a segona B, el del 0-5, quan tot l'estadi ovacionava l'equip, quin constrast...

I menys encara hem van agradar els cantics d'alguns de a segona B,quan encara nosaltres no ho estem... tant de bó el Girona es pogues salvar, es un equip Català i es un desplaçament per nosaltres molt proper.

També tinc per els seguidors visitants, si es pot dir que aquest equip té massa social... Com pot ser que un equip Català que està a 50 minuts per autopista mobilitzi 30 seguidors quan s'estan jugant la permanència?? Ho trobo esperpentic...
I relacionat amb aixó penso que la directiva ha perdut amb aquest partit i el del Nàstic, una oportunitat de fer calaix, posant preus especials per tothom, i arribant algun acord amb les directives d'aquests dos equips, per fer venir com més seguidors millor.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #165 el: 23 de Abril de 2012, 14:43:19 pm »

Tampoc hem va agradar gens els socis que no van venir per veure el Barça - Madrid, però menys encara l'actitud de molts marxant amb el 0-2, per mi va ser una imatge molt trista, sortint corrent per agafar lloc al bar... hem va venir al cap el partit amb el Girona a segona B, el del 0-5, quan tot l'estadi ovacionava l'equip, quin constrast...

Però que no sabies israsbd que les rates abandonen el barco quan veuen que s´enfonsa ?   Encara que la majoria d´aquests "futboleros" van quedar ben servits després  :icon_mrgreen:   Per mi com si no volen tornar més....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #166 el: 23 de Abril de 2012, 14:51:48 pm »
Jo soc soci culer fa anys, i aquest ho soc del Sabadell. I vaig escollir anar al Camp Nou. Perdoneu per col-laborar sent soci de la ciutat on tinc negocis pagant carnet i publi al club. Ja no ho faré més.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5774
« Respondre #167 el: 23 de Abril de 2012, 15:28:06 pm »
Cadascu es lliure de fotre el que vulgui, el que tinc clar jo es que ja em poden regalar entrades per la final de la xampions que si juga el Sabadell un partit tant important com el de dissabte passat li poden donar per cul a la xampions i a tota la seva grandesa.

Però be, si algú va preferir anar al camp nou, potser esque molt arlequinat no es...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #168 el: 23 de Abril de 2012, 16:00:11 pm »
Yo soy muy del Real Madrid y estuve hasta que el arbitro pitó el final, y aun que ganó el Madrid yo estuve triste por el 2-3.

Jo soc soci culer fa anys, i aquest ho soc del Sabadell. I vaig escollir anar al Camp Nou. Perdoneu per col-laborar sent soci de la ciutat on tinc negocis pagant carnet i publi al club. Ja no ho faré més.
Totalment d'acord amb tu, company.

Cada uno es libre de hacer lo que quiera, demasiado que eres socio viviendo fuera de Sabadell.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #169 el: 23 de Abril de 2012, 16:04:22 pm »
Jo no fallo ni un partit a casa des de fa 7 anys, i la temporada que m’he desplaçat menys cops ha estat en l’actual, 5. Però crec que això no em dóna dret a jutjar als arlequinats que no volen exercir tanta fidelitat o assiduitat com la meva. A molts de vosaltres també us podría dir perquè coi no estaveu al Collao, per exemple… (ganyant a Alcoi i contra el Girona ja estariem salvats, no?).

Companys, deixem que la gent es vagi aproximant i “integrant” al ritme que ells vulguin i fins el nivel que els hi vingui de gust. Jo crec que resfregar als altres si venen més o menys, només causa incomoditat i rebuig, fent que facin un pas endarrera.

Sabeu que col-lons haviem de fer el dissabte per fer dentetes als que no van vindre? Guanyar 5-0 !!!

« Darrera modificació: 23 de Abril de 2012, 16:20:03 pm per vimo »

Desconnectat Matamala

• Infantil
  • Missatges: 122
« Respondre #170 el: 23 de Abril de 2012, 16:09:27 pm »
Lamentable seria la paraula que utilitzaria per definir el partit de dissabte, l'actitud de l'equip va ser d'un passotisme que va ratllar el delicte. A mi que es dificil desesperarme ho van aconsseguir.
Ens salvarem perque per sort vam fer un inici de lliga impensable i perquè hi han 4 equips que els hi costa molt fer punts, això farà que la salvació estigui més barata que mai...

I menys encara hem van agradar els cantics d'alguns de a segona B,quan encara nosaltres no ho estem... tant de bó el Girona es pogues salvar, es un equip Català i es un desplaçament per nosaltres molt proper.

També tinc per els seguidors visitants, si es pot dir que aquest equip té massa social... Com pot ser que un equip Català que està a 50 minuts per autopista mobilitzi 30 seguidors quan s'estan jugant la permanència?? Ho trobo esperpentic...
I relacionat amb aixó penso que la directiva ha perdut amb aquest partit i el del Nàstic, una oportunitat de fer calaix, posant preus especials per tothom, i arribant algun acord amb les directives d'aquests dos equips, per fer venir com més seguidors millor.
A mi em sembla que Girona i Sabadell deuen tenir una mitjana d'espectadors molt semblant al seu estadi (si no és superior la nostre).Sobre el desplaçament,era molt més car que de costum i el partit del Barça B va ser un cop dur.La majoria de gent ja veia l'equip condemnat i es va estimar més veure'l per la tele.A Huesca vam anar més de 200 aficionats,o a Barcelona 1000.I estic segur que si ens juguéssim la permanència a Múrcia a l'última jornada seriem almenys 3 centenars.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #171 el: 23 de Abril de 2012, 16:59:20 pm »
Puc arribar a entendre qui no va venir per ser soci dels dos equips, però ho sento molt, el que no entenc es la gent que ja sent al camp, va marxar al minut 9 de la segona part, per mi es una falta de respecte total. Aquests jugadors no s'ho mereixen, ni fent el pitjor partit en anys...

I igual que un es lliure de fer el que el roti, jo també soc lliure de dir el que penso del que vaig veure el dissabte.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #172 el: 23 de Abril de 2012, 17:25:11 pm »
Puc arribar a entendre qui no va venir per ser soci dels dos equips, però ho sento molt, el que no entenc es la gent que ja sent al camp, va marxar al minut 9 de la segona part, per mi es una falta de respecte total. Aquests jugadors no s'ho mereixen, ni fent el pitjor partit en anys...

I igual que un es lliure de fer el que el roti, jo també soc lliure de dir el que penso del que vaig veure el dissabte.

A quien hierro mata, a hierro muere

• President
  • un camp de primera
« Respondre #173 el: 23 de Abril de 2012, 19:12:00 pm »

Doncs en el teu cas i pel que expliques entenc perfectament que prioritzéssis al Barça.... El que resulta lamentable és els que s´aplenen la boca del "sóc arlequinat de tota la vida" i en un partit que es podia haver empatat perfectament en el temps de descompte marxin corrent quan més necessitava l´equip que la grada apretés....

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #174 el: 23 de Abril de 2012, 19:21:58 pm »
Doncs jo si soc arlequinat, no de tota la vida (sí culer, en canvi, és el que tenen les convencions socials, per així dir-ho), però si de cor, i el dissabte tot i tenir al costat un amic que té com a 2on equip al Girona però és més culer que altre cosa donant-me la llauna per marxar, em vaig quedar fins l'última falta que varen pitar al mig del camp, que era l'avantsala del final del partit.

Em vaig perdre 10 min. de Barça-Madrid però les prioritats són les prioritats, i a dia d'avui no hi ha res (futbolísticament parlant) que superi el meu Sabadell.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #175 el: 23 de Abril de 2012, 19:24:33 pm »

Doncs en el teu cas i pel que expliques entenc perfectament que prioritzéssis al Barça.... El que resulta lamentable és els que s´aplenen la boca del "sóc arlequinat de tota la vida" i en un partit que es podia haver empatat perfectament en el temps de descompte marxin corrent quan més necessitava l´equip que la grada apretés....
Hay un socio por la zona lateral que siempre esta criticando todo, y cuando nos marcaron el 0-2 se levantó enfadado y se fué.  Me dieron muchas ganas de decirle: "Huye ahora que las cosas van mal, pero cuando la cosa esté bien, no vuelvas."

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #176 el: 24 de Abril de 2012, 08:58:00 am »
Jo no fallo ni un partit a casa des de fa 7 anys, i la temporada que m’he desplaçat menys cops ha estat en l’actual, 5. Però crec que això no em dóna dret a jutjar als arlequinats que no volen exercir tanta fidelitat o assiduitat com la meva. A molts de vosaltres també us podría dir perquè coi no estaveu al Collao, per exemple… (ganyant a Alcoi i contra el Girona ja estariem salvats, no?).

Companys, deixem que la gent es vagi aproximant i “integrant” al ritme que ells vulguin i fins el nivel que els hi vingui de gust. Jo crec que resfregar als altres si venen més o menys, només causa incomoditat i rebuig, fent que facin un pas endarrera.

Sabeu que col-lons haviem de fer el dissabte per fer dentetes als que no van vindre? Guanyar 5-0 !!!

Totalment d'acord amb tu, company.

I sobretot guanyar 5-0
Sempre seré Arlekinat!!!

• President
  • un camp de primera
« Respondre #177 el: 26 de Abril de 2012, 20:25:43 pm »
Això no s´ha comentat pràcticament gens, però el 0-2 del Girona ve precedit d´un error arbitral.....Es decreta un "córner" quan l´últim en tocar-la havia estat un jugador del Girona i la pilota tornar a anar a "córner". Llavors marca el Girona....

S´havia d´haver tret de porteria i no hagués passat res....

L´àrbitre  :arbit  sí va influïr en el resultat.

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #178 el: 27 de Abril de 2012, 14:04:42 pm »
Em va agradar força la pancarta Ni Barça ni Madrid... Sabadell.

Eren tres punts importants, però si més no espero que li facin algun servei al Girona.