Avui es pot llegir a la web de Ràdio Sabadell que el club està preparant una trobada per a tots els arlequinats que ho vulguin, pel proper dia 14 de maig, dia de la Verge de la Salut.
La idea no em sembla malament, si no fos perquè crec que és una mica trist que el club de futbol més representatiu de la ciutat marxi de la mateixa precisament el dia en que la ciutat honora a la seva patrona, emportant-se amb ell a molts ciutadans de Sabadell... No em sembla el dia més adequat, ni tampoc la millor manera de seguir apropant el CE Sabadell a la ciutat de Sabadell, després de força anys d'allunyament. Sincerament, crec que hauriem d'haver fet justament la inversa del que pensem fer, és a dir, haver preparat quelcom des del club que fes visible el CE Sabadell FC a la festa de la ciutat que representa, colaborant-hi o participant-hi activament.
Tampoc crec que aquest acte a Salou agradi massa a l'Ajuntament de Sabadell, un consistori d'altra banda, sense l'ajuda del qual el Sabadell no hagués tornat mai al futbol professional, almenys així ho penso.
En fi, sigui com sigui, reitero el meu suport a aquesta iniciativa presa pel club, però sí que discuteixo i molt el dia escollit.