Autor Tema: no m'arriba els missatges per correu  (Llegit 1257 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
no m'arriba els missatges per correu
« el: 14 de Abril de 2012, 15:42:50 pm »
Doncs això fa un parell de dies que noto que els missatges del fòrum no els rebo per correu, he intentat mirar el perfil però no noto res d'estrany a que pot ser degut això ?  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
Re:no m'arriba els missatges per correu
« Respondre #1 el: 18 de Abril de 2012, 19:32:27 pm »
Hola Inda,

Disculpa la tardança en contestar-te.

Ja fa uns dies que et vaig mirar la teva configuracio del correu i no t'hi vaig veure res d'estrany. Tot i aixo, si que vaig observar que segueixes molts i molts fils i que possiblement, aixo t'ha colapsat el sevei de notificacions de missatges.

Hauries de provar de borrar seguiments i deixar-ne nomes un parell o tres per provar-ho.

Ja em diras.

Salut!

Ramon
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
Re:no m'arriba els missatges per correu
« Respondre #2 el: 18 de Abril de 2012, 19:37:31 pm »
Hola Inda,

Disculpa la tardança en contestar-te.

Ja fa uns dies que et vaig mirar la teva configuracio del correu i no t'hi vaig veure res d'estrany. Tot i aixo, si que vaig observar que segueixes molts i molts fils i que possiblement, aixo t'ha colapsat el sevei de notificacions de missatges.

Hauries de provar de borrar seguiments i deixar-ne nomes un parell o tres per provar-ho.

Ja em diras.

Salut!

Ramon

Des de el dilluns al mati ja torna a funcionar, es va solucionar "sol" o al menys es el que hem penso no obstant miraré de fer el que dius, encara que serà difícil doncs m'agrada seguir-ho tot, gracies
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡