Autor Tema: Partit de veterans SBD-Bristol Rovers  (Llegit 5597 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re:Partit de veterans SBD-Bristol Rovers
« Respondre #20 el: 03 de Maig de 2012, 08:15:43 am »
como no lo organizasteis en Port Aventura, el club no dio la tabarra en todos los medios para que los aficionados fueran.....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #21 el: 03 de Maig de 2012, 11:23:27 am »
como no lo organizasteis en Port Aventura, el club no dio la tabarra en todos los medios para que los aficionados fueran.....

Veo que te ha dao fuerte eh?  :laugh2:

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #22 el: 03 de Maig de 2012, 12:20:47 pm »

Veo que te ha dao fuerte eh?  :laugh2:

si tio. Es muy fuerte que sea la UNICA crida que hace el propio club en redes sociales, así como algunas peñas.. 
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #23 el: 03 de Maig de 2012, 12:54:59 pm »
Te raó el company Murciano és molt mes important el partit del Celta i el seguent a Elx i pel club en aquests moments és mes important anar a Port Aventura a pujar al Dragon Kahn

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #24 el: 03 de Maig de 2012, 14:37:34 pm »
A mi em dona la impressió que el club sols fa que demanar a les penyes, pero després no ofereix res per premiar la fidelitat de les penyes.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #25 el: 03 de Maig de 2012, 17:53:20 pm »
L'acte en questió , tal com va passar amb el concert de Lutgarda's , mereixia més resposta dels arlequinats. Però bé , un 10 per anar muntant coses guapes com aquesta!!! HONOR!!

Tota la raó! La millor afició del món i tal...

Com totes les aficions. Som la polla quan anem bé. Quan no, més d'un cop donem pena.

Que si plovia, que si era molt tard, que si era pont i tal. Qualsevol excusa val. Jo vaig estar un rato, i molt guai.

Jo vaig estar tot el dia, dinar, partit al bar, veure al Juvenil-Cadet femení i partit de veterans, i va estar de conya. Qui no va venir a algun dels moments, tindrà les seves raons, però desprès que no vagin garlant de que les penyes no fan coses per el club.

Per cert, el gran Genís no va jugar, però va venir a veure un bon tros de partit i a parlar amb els socis d'@.com que estàvem organitzant el tema. Si els ulls no em varen fallar, cap més directiu a la vista.

Diria que Jordi Besonies també hi era. i Josep Maria Sabaté també.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #26 el: 03 de Maig de 2012, 18:31:27 pm »
Per cert, el gran Genís no va jugar, però va venir a veure un bon tros de partit i a parlar amb els socis d'@.com que estàvem organitzant el tema. Si els ulls no em varen fallar, cap més directiu a la vista.

Diria que Jordi Besonies també hi era. i Josep Maria Sabaté també.
[/quote]

Gràcies per l'apreciació. Jo no saber veure a cap més. No m'estranya però que ells hi fossin per allà, normalment son dels que compleixen amb els actes socials si no estan en el desplaçament amb l'equip.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...