Autor Tema: J.36 Real Murcia CF - CE Sabadell FC Dissabte 28 a les 18h  (Llegit 23751 cops)

0 Usuaris i 9 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
Re:J.36 Real Murcia CF - CE Sabadell FC Dissabte 28 a les 18h
« Respondre #140 el: 29 de Abril de 2012, 00:08:02 am »
Ya empiezan a preocupar estos resultados, ya no por la clasificación, porque siendo realistas tendriamos que hacerlo muy muy mal para acabar descendiendo, pero si preocupa el juego del equipo.

Yo sigo insistiendo, me gusta la filosofía, me gusta lo que impone Carreras, pero a este equipo le falta pegada, si no es por fortuna o por alguna individualidad nos cuesta un mundo hacer gol. Y esto es una realidad, si miramos los goles a favor en la clasificación estaríamos en descenso.

Y otra cosa es el nivel de algunos jugadores, no soy de individualizar, pero llevo ya toda la temporada aguntandome y hoy voy a decirlo, ya se que Agustín será un símbolo del equipo, pero si lo miramos objetivamente, en cuanto actitud y nivel esta muy muy por debajo de las exigencias de la categoría.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5774
« Respondre #141 el: 29 de Abril de 2012, 00:19:30 am »
Lo corroboro trival.

Agustin esta siempre descolocado, le superan todos los rivales y hoy el tal "ruso" que ya me gustaría tenerlo en el sabadell, lo ha dejado en evidencia 3 o 4 veces.

Ademas de este, hoy me ha puesto especialmente nervioso Lanzarote. Ha perdido un par de balones que se nota que es porque no estaba metido en el partido, y ademas no ha presionado como en otros. Quizas esta pensando en su futuro ya?

Por otra parte, adrian luna, tiene muy poca visión de juego, pero bueno esto es algo de lo que adolece la mayoria de la plantilla. No veas que gusto verme el Valladolid esta tarde y ver como trenzaban sus jugaditas y con unos pases casi de categoria superior. Estamos muy muy lejos.

Por otra parte, Arteaga esta desconocidisimo y no se va ni de su sombra.

En general tenemos un equipo muy descompensado. Tios con calidad y tios nulos, y eso se nota en cuanto hay bajas. Desde que se lesiono pablo ruiz y redondo no nos hemos comido un colín. Es asi de triste.

Desconnectat joanen

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
  • Gènere: Masculí
« Respondre #142 el: 29 de Abril de 2012, 00:35:29 am »

Hola a tots/es i visca el nostre Sabadell  :bandera
Recordo aquell "Efectivament" de principi de temporda òn ens comparàven amb el Barça de Guardiola.
Que lluny queda alló. :wavecry:
No hi entenc massa de tàctiques i de posicions, però tinc molt clar que s'ha de ficar la pilota dins la porteria contrària mes vegades que el rival a la nostra........I fer gols ens costa una barbaritat; avui, ni jugant fins dilluns haguessim marcat.
Prego per no tornar a caure al pou. :whistle:

Jo vaig ser a Binéfar i també vaig veure guanyar al Madrid sota la pluja.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #143 el: 29 de Abril de 2012, 00:49:31 am »
Ahora es cuando más hay que animar y apoyar al equipo, aun que no estemos nada contentos. Todos juntos podemos.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #144 el: 29 de Abril de 2012, 02:14:53 am »
Avui m'he enterat bastant tard del resultat i m'he tornat a emportar una gran decepció, ja vaig sortir tocat de la NCA la setmana passada amb el Girona i només faltava avui perdre amb el Murcia, de veritat que ho passarem malament amb els partits que queden, sort que l'alcoià ha palmat i llàstima que l'Osca i el Villarreal han guanyat, aquests si que s'espavilen, nosaltres tenim un calendari molt difícil amb els equips que venen, a veure si recuparem lesionants, que això es nota molt i tenim pebrots per guanyar un parell de partits d'aquí a final de temporada, no m'agradria viure un descens i tenir que esperar uns altres 18 anys a recuperar la categoria, que ja sabem tots el que és això.
Vinga ànims i a veure si podem amb el Celta, cosa molt difícil però no impossible  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #145 el: 29 de Abril de 2012, 05:55:20 am »
He fet un excel amb la classificació actual i els partits que queden als equips des del Villarreal B fins el Girona i anan sumant els punts que crec que guanyaran cadascun.

Hem surt la classificació final així:

12. Murcia............5 4
13. Recre.............5 4
14. Villarreal B.....53
15. Huesca..........52
16. Xerez............48
17. Sabadell........47
18. Guadalajara..44
------------------------
19. Alcoyano.......40
20. Girona...........34

Si algú vol que pengi l'excel i fer els seus pronòstics que m'ho digui i ho poso aquí.

ponlo por aqui si puedes, merci  :beer2 :beer2

Aquí el tens. Només cal que al costat dels enfrontaments vagis posant els punts que creus que sumarà l'equip (per exemple a la columna del villarreal b, a la dreta de villarreal b - las palmas si penses que guanyarà el villarreal doncs poses 3, i així amb la resta)

Diria que l'he pujat be, però no n'estic segur, si no funciona diga'm-ho i te l'envio per mail.

http://www.gamefront.com/files/21627220/2a+Divisi%C3%B3.xls
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #146 el: 29 de Abril de 2012, 10:41:07 am »
Un partit lamentable des del minut 1 al 90.   :****

I on crec que han existit una altra vegada error tàctics i d´aliniació. No comparteixo la idea d´anar acumulant devanters quan el partit es complica i anar despoblant el centre del camp. Això és totalment estèril. Penso que Lanzarote s´havia d´haver mantingut sobre el camp.

Fragilitat defensiva, cosa que es pot entendre si pensem en les maleïdes baixes i absoluta innocència atacant. A més a més vaig veure una falta d´intensitat que no entenc en els partits de fora perquè encara no tenim els punts suficients combinada amb el ditxós sistema de joc totalment horitzontal, totalment previsible i mancat absolutament de la rapidesa necessària per sorprendre als rivals.  Aquest joc es pot fer quan ho téns tot resolt, però no quan comences a necessitar els punts com l´aire que respires perquè acaba desesperant i avorrint...avorrint sí, encara que vulgui assemblar-se al joc d´un altre equip que precisament aquesta setmana va veure com es pot contrarrestar aquest sistema de joc si es fan les coses bé, A més a més de que no és el sistema de joc que ha caracteritzat al CES durant els seus anys d´història.

I a mi no em val lo de que s´encaixa un gol massa aviat i en jugades d´estratègia....En portem uns quants aquí i molts en camps d´aquests modestos;  Alcoi, Cartagena, Guadalajara, Múrcia, també Hércules, etc.....  El que hem de fer és buscar la manera d´evitar-los i treure més aprofitament de les nostres jugades començant pels còrners.....

La resultant és que hem llençat 7 punts a casa que haviem de guanyar tranquilament (Guadalajara, Alcoyano i Girona) i 3 mes a fora que havien de ser mínim d´empat (Alcoyano, Cartagena, Murcia)....uns números molt diferents estariem fent si els haguéssim guanyat.

Estic avui una mica crític, però és que lo d´ahir (després del partit amb el Girona), va ser absolutament desquiciant.  :paret

S´imposa una MOLT RAPIDA reacció, sino volem veure´ns immersos en uns patiments, que aquesta temporada tal com ha anat la temporada, s´havien d´haver perfectament evitat i que encara són evitables, si hi fotem una mica més de c******  i una miica més d´inteligència sobre el camp.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #147 el: 29 de Abril de 2012, 10:43:43 am »
Un partit lamentable des del minut 1 al 90.   :****

I on crec que han existit una altra vegada error tàctics i d´aliniació. No comparteixo la idea d´anar acumulant devanters quan el partit es complica i anar despoblant el centre del camp. Això és totalment estèril. Penso que Lanzarote s´havia d´haver mantingut sobre el camp.

Fragilitat defensiva, cosa que es pot entendre si pensem en les maleïdes baixes i absoluta innocència atacant. A més a més vaig veure una falta d´intensitat que no entenc en els partits de fora perquè encara no tenim els punts suficients combinada amb el ditxós sistema de joc totalment horitzontal, totalment previsible i mancat absolutament de la rapidesa necessària per sorprendre als rivals.  Aquest joc es pot fer quan ho téns tot resolt, però no quan comences a necessitar els punts com l´aire que respires perquè acaba desesperant i avorrint...avorrint sí, encara que vulgui assemblar-se al joc d´un altre equip que precisament aquesta setmana va veure com es pot contrarrestar aquest sistema de joc si es fan les coses bé, A més a més de que no és el sistema de joc que ha caracteritzat al CES durant els seus anys d´història.

I a mi no em val lo de que s´encaixa un gol massa aviat i en jugades d´estratègia....En portem uns quants aquí i molts en camps d´aquests modestos;  Alcoi, Cartagena, Guadalajara, Múrcia, també Hércules, etc.....  El que hem de fer és buscar la manera d´evitar-los i treure més aprofitament de les nostres jugades començant pels còrners.....

La resultant és que hem llençat 7 punts a casa que haviem de guanyar tranquilament (Guadalajara, Alcoyano i Girona) i 3 mes a fora que havien de ser mínim d´empat (Alcoyano, Cartagena, Murcia)....uns números molt diferents estariem fent si els haguéssim guanyat.

Estic avui una mica crític, però és que lo d´ahir (després del partit amb el Girona), va ser absolutament desquiciant.  :paret

S´imposa una MOLT RAPIDA reacció, sino volem veure´ns immersos en uns patiments, que aquesta temporada tal com ha anat la temporada, s´havien d´haver perfectament evitat i que encara són evitables, si hi fotem una mica més de c******  i una miica més d´inteligència sobre el camp.

Ni jo ho hagés escrit millor :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #148 el: 29 de Abril de 2012, 12:19:27 pm »
He fet un excel amb la classificació actual i els partits que queden als equips des del Villarreal B fins el Girona i anan sumant els punts que crec que guanyaran cadascun.

Hem surt la classificació final així:

12. Murcia............5 4
13. Recre.............5 4
14. Villarreal B.....53
15. Huesca..........52
16. Xerez............48
17. Sabadell........47
18. Guadalajara..44
------------------------
19. Alcoyano.......40
20. Girona...........34

Si algú vol que pengi l'excel i fer els seus pronòstics que m'ho digui i ho poso aquí.

ponlo por aqui si puedes, merci  :beer2 :beer2

Aquí el tens. Només cal que al costat dels enfrontaments vagis posant els punts que creus que sumarà l'equip (per exemple a la columna del villarreal b, a la dreta de villarreal b - las palmas si penses que guanyarà el villarreal doncs poses 3, i així amb la resta)

Diria que l'he pujat be, però no n'estic segur, si no funciona diga'm-ho i te l'envio per mail.

http://www.gamefront.com/files/21627220/2a+Divisi%C3%B3.xls

gracias  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #149 el: 29 de Abril de 2012, 13:52:03 pm »
feia dies jo era dels q demanava calma però és q veient el partit d'ahir crec q és bastant alarmant la nostra situació, queda clar q si ens salvem serà gràcies a les ensopegades dels rivals directes com li va passar ahir a l'Alcoià. Q resulta q espavilarem quan ens veiem a 4 pts del descens directe ? Ho directament ja no espavilarem ?

Ara mateix se m'en refot el calendari q ens vé i no em val com a excusa, no em sapigut treure cap punt contra Girona ni Murcia doncs ja podem guanyar al Celta la setmana q vé i puntuar a camp de l'Elx l'altre setmana.

Com sempre diem hi ha moltes maneres de perdre i la derrota d'ahir va ser lamentable, poques ganes, cap xut a porta en tot el partit i errors per totes bandes, realment lamentable entrenar tota la setmana per anar a fer el misèries com vam fer ahir a Murcia... JUGADORS- ENTRENADOR  espavileu del contrari això acabarà malament.
Ja deia jo q alguns parlaveu molt ràpid de la renovació de X jugador o del míster, queden 7 jornades i ara mateix no tinc gens clar qui em quedaria de cara a la propera temporada.

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #150 el: 29 de Abril de 2012, 17:24:51 pm »
 :icon_mrgreen: despues del bajon que medio x el resultado ,y haciendo numeros y liandome cada dia mas :laugh2:,espero que al menos consigamos 3 puntitos para la permanencia ya me da igual jugar bien ,ganar de churra ,como sea y el año que viene ya pensaran como hacerlo mejor.............. ................... hoy vi el chelsea 4 -queens park rangers 0 y vestian con la 2 ekipacion del sabadell la roja muy chula(marca lotto) :mml:
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #151 el: 29 de Abril de 2012, 18:46:12 pm »
Sort que l'Alcoyano ha perdut contra el Nàstic, sort... Queden 7 partits, 21 punts, i estem 8 punts reals fora del descens (9 però amb el gol average perdut), ara mateix l'únic equip que hem de mirar es l'Alcoyano, perquè anant així ens avançaran tots.

Veient el calendari que li queda a Alcoyano i Girona, jo em miraria més al Girona i d'aquí 2 setmanes hi ha un Girona - Alcoyano ..
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #152 el: 29 de Abril de 2012, 18:52:58 pm »
No perdem tampoc de vista la caiguda lliure del Recreativo de Huelva. Ja perd al camp del Xerez per 3-0 i està amb 42 punts com nosaltres....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #154 el: 29 de Abril de 2012, 19:02:37 pm »
Veient l'acta del partit una anècdota xD

El delegado del C.E. Sabadell F.C. S.A.D nos comunica en el momento de entregar las licencias que han olvidado en Sabadell las de los jugadores Nº8 Albert Puigdollers Saperas y Nº14 Nabil Baha, presentando un fax donde aparecían reflejadas las mismas.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #155 el: 29 de Abril de 2012, 19:04:40 pm »

El delegado del C.E. Sabadell F.C. S.A.D nos comunica en el momento de entregar las licencias que han olvidado en Sabadell las de los jugadores Nº8 Albert Puigdollers Saperas y Nº14 Nabil Baha, presentando un fax donde aparecían reflejadas las mismas.

Otro motivo más para pensar que nuestro Club está a años de distancia del fútbol profesional.   :paret    :no:
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #156 el: 29 de Abril de 2012, 19:05:47 pm »

Hauran de menjar cues de panses  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #157 el: 29 de Abril de 2012, 19:06:00 pm »

Despistes hay hasta en el fútbol profesional, pero estas cosas se tienen que evitar más que nada por la imagen.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #158 el: 29 de Abril de 2012, 20:35:08 pm »
Ens ha guanyat un equip PATETIC! El més preocupant però és que nosaltres encara hem estat a un nivell més baix que ells i tot plegat és senzillament preocupant... En condicions normals aquest era un partit i rival contra el que hauríem d'haver puntuat SI o SI.
Inoperància total i absoluta en TOTES les línies, i sincerament aquells jugadors que tinguin contracte en vigor i vulguin seguir treballant per un club que els paga religiosament el seu sou, molt hauran d'espavilar... Arteaga és un clar exemple d'un jugador que va començar com un tret i ara per ara no és ni l'ombra del que era. Tots plegats haurien de tenir molt clar que aquí NINGU té el lloc assegurat i que si el club ha de prendre decisions les pendrà sense contemplacions. Igualment, crec que Carreras no està sent fidel a la seva política de que han de jugar els jugadors que millor estiguin en cada moment, i de fet, un exemple clar el tenim en un Manu Lanzarote que crec que està més preocupat per acabar la temporada sense cap rascada i en perfectes condicions per signar un nou contracte amb un club que segur, no serà el Sabadell.
Ni jugant cinc dies seguits marca un gol aquest equip i crec que la nostra secretaria tècnica s'haurà de plantejar molt seriosament la política de fitxatges per la posició de davanter centre per la propera temporada. Tots sabem que és una posició cara i que sense calers és dificil poder accedir a un punta d'un cert nivell, però crec que aquesta temporada és un clar exemple de que sense gol no poderm anar enlloc, així de clar.
Només espero que les set jornades que ens queden no ens acabin semblant trenta, i que tot i el calendari que ens ve, l'equip doni la cara i sumi els punts necessaris per assolir la permanència quan abans millor.
Apel.lo al seu orgull, amor propi i professionalitat i els demano que lluitin a mort per una samarreta i un club que està complint tots i cadascún dels compromisos amb els que va arribar amb ells.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #159 el: 29 de Abril de 2012, 20:43:16 pm »
Ens ha guanyat un equip PATETIC! El més preocupant però és que nosaltres encara hem estat a un nivell més baix que ells i tot plegat és senzillament preocupant... En condicions normals aquest era un partit i rival contra el que hauríem d'haver puntuat SI o SI.
Inoperància total i absoluta en TOTES les línies, i sincerament aquells jugadors que tinguin contracte en vigor i vulguin seguir treballant per un club que els paga religiosament el seu sou, molt hauran d'espavilar... Arteaga és un clar exemple d'un jugador que va començar com un tret i ara per ara no és ni l'ombra del que era. Tots plegats haurien de tenir molt clar que aquí NINGU té el lloc assegurat i que si el club ha de prendre decisions les pendrà sense contemplacions. Igualment, crec que Carreras no està sent fidel a la seva política de que han de jugar els jugadors que millor estiguin en cada moment, i de fet, un exemple clar el tenim en un Manu Lanzarote que crec que està més preocupat per acabar la temporada sense cap rascada i en perfectes condicions per signar un nou contracte amb un club que segur, no serà el Sabadell.
Ni jugant cinc dies seguits marca un gol aquest equip i crec que la nostra secretaria tècnica s'haurà de plantejar molt seriosament la política de fitxatges per la posició de davanter centre per la propera temporada. Tots sabem que és una posició cara i que sense calers és dificil poder accedir a un punta d'un cert nivell, però crec que aquesta temporada és un clar exemple de que sense gol no poderm anar enlloc, així de clar.
Només espero que les set jornades que ens queden no ens acabin semblant trenta, i que tot i el calendari que ens ve, l'equip doni la cara i sumi els punts necessaris per assolir la permanència quan abans millor.
Apel.lo al seu orgull, amor propi i professionalitat i els demano que lluitin a mort per una samarreta i un club que està complint tots i cadascún dels compromisos amb els que va arribar amb ells.

Això que tu dius ja fa unes setmanes que ho estic pensant, però no he volgut dir res perquè desprès diuen que desestabilitzes i la primera forma de desestabilitzar es poca actitud davant dels partits, però be ja veurem segur que farem al mínim tres puntes encara que sigui amb empats :mmmm 
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡