Desprès d'unes hores i de païr el partit d'ahir, trec algunes conclusions:
El Celta és un equipàs, que si no puja directament serà per que el Depor i el Valladolid son equips que han sabut gestionar millor plantilla i calendari, però els veig lluitant fins a falta de poc per pujar directament o ser dels favorits al play-off.
El primer gol d'ells és un error conjunt de la defensa. La bola passa tranquil·lament per davant de porta fins arribar al segon pal, on entra un jugador rival a rematar amb comoditat. El seu segon gol, en canvi, és un GOLÀS, i sort que a la següent jugada Òscar Ramírez ha sabut treure la bola de sota pals, per que Iago Aspas hauria fet un altre bon gol (per a desesperació de Ferni i PIPO, especialment).
Sota el meu punt de vista, el Celta ha merescut els 3 punts, no només per demèrits del nostre equip, si no que també per els mèrits del seu joc i per la seva pegada a dalt. Nosaltres no hem disparat a porta fins al minut 44 de la primera part, i en tot el partit ho haurem fet 3 vegades. Així és molt difícil esgarrapar cap punt davant un equip superior.
Ho sento molt, però varem tornar a sortir amb 10. Sense lateral esquerre, o el que és el pitjor, amb un jugador en aquella posició lent, desubicat, que li guanyen l'esquena fàcilment, que provoca inseguretat en els seus companys, sense sortida de bola des d'aquella posició. Bermudo no està en forma ni està capacitat per jugar a Segona A.
Baha va sortir al minut 76, i al 88 en una jugada on la bola estava dividida, no va anar-hi, per desesperació de Juvenal que va còrrer el que va poder però era impossible que hi arribés. Un professional com Baha, és impossible que en 12 minuts no arribi a una bola per que estigui cansat. Aquest home no hauria de tenir lloc a la plantilla.
Tampoc m'ha agradat gens els canvis que hem fet avui. Puigdollers estava fonent-se i ha entrat Juvenal enlloc de Hidalgo. Crec que ha sigut un error gran. Hidalgo estava a gran nivell i no el veia tant cansat com a Puigdollers. Desprès del canvi hem anat perdent el mig camp, i en moltes jugades només estava Juvenal donant la cara. La entrada de Baha per Florian, la puc entendre, per que Florian s'ha desgastat molt, però prefereixo a un tio cansat donant-ho tot sobre la gespa que un tio que desprès de dues carreres no va a les pilotes dividides.
I per últim, no m'ha agradat l'actitud de PART del públic. Els seguidors del Celta (250?) ens han passat la mà per la cara en molts moments, animant més ells que tot general sencera. A general ens hem posat a animar els quatre de sempre, però res més. Sort del Gol Nord que no para d'animar tot el partit, i de les seves pancartes que animen als jugadors del minut 0 al final. Tampoc m'ha agradat que alguns critiquessin a Bermudo durant el partit. Al final del partit és quan s'ha de fer aquestes coses, si no, encara es posen més nerviosos els jugadors durant el partit. Si us plau, espereu-vos al xiulet final.
Ens falta molt per a la permanència. Més del que em pensava.