Autor Tema: J.37: CE SABADELL - Celta de Vigo, Dissabte 05/05 18h.  (Llegit 22215 cops)

0 Usuaris i 9 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:J.37: CE SABADELL - Celta de Vigo, Dissabte 05/05 18h.
« Respondre #80 el: 05 de Maig de 2012, 20:35:19 pm »
 :scut :bandera :bandera
Be el Celta a guanyat al estadi, un resultat esperat una primera part on pràcticament tot el domini i ocasions de gol han sigut del Celta i una segona part que el Sabadell ha sabut   possicionar-se millor i aconseguit un gol, el Celta tenia molt ben estudiat el partit i una genialitat d'Orellana a fet l'un a dos, no ens queda mes remei que anar a guanyar al camp del Elx i guanyar els dos partis de casa si no volem entrar a la zona dels problemes, si juguem com la primera part i entrarem però si ho fem com la segona no passarem gaires problemes  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #81 el: 05 de Maig de 2012, 20:44:09 pm »
S'ha vist el que s'esperava probablement, els nostres problemes per generar ocasions i la poca ''pegada'' que tenim i un equip amb molt bons jugadors que et decideixen un partit en qualsevol moment, a part que la primera part ha sigut de pena.
Crec que a Elx guanyarem i encarrilarem la permanència.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #82 el: 05 de Maig de 2012, 20:59:07 pm »
Lo hecho, hecho está y por tanto hay que mirar hacia delante, sabemos que la plantilla está debilitada por lesiones y en jornadas concretas alguna sanción pero ya es hora de hacernos fuerte, cada jornada estamos más cerca del pozo y poco a poco vamos perdiendo la tranquilidad que el equipo tenía hasta hace unas jornadas.  Si echamos un recuento solamente hemos sumado en la segunda vuelta catorce (14) puntos y dicho esto, esta es una puntuación tan pírrica que nos va a costar mantener la categoría más de lo que creíamos al principio, pero todavía hay tiempo y lo que queda será a vida o muerte y ahí es donde nos jugaremos todo, lo importante es sacar y sumar los puntos de los dos partidos en la NCA, hay que sumar los seis puntos contra el UD Almería y sobre todo el CD Numancia, estoy seguro que con cuarenta y ocho puntos estamos salvados, vamos a apoyar al equipo para lograr este objetivo.

EN MOMENTOS DIFICILES ÁNIMOS A TODOS Y VAMOS A POR ELLOS, SON SEIS PUNTOS Y SALVADOS

¡SIEMPRE CE SABADELL FC!
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat juane

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #83 el: 05 de Maig de 2012, 21:14:15 pm »
carreras domision o nos vamos a segunda b . esto es una autentica verguenza.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #84 el: 05 de Maig de 2012, 21:21:19 pm »
Los de abajo apretando y nuestros jugadores pensando en las vacaciones (literalmente), en su futuro o en pegar las últimas patás en este equipo (Puchi, Bermudo...). Como bajemos después de lo que nos ha costado llegar con la renta que teníamos es para abandonar definitivamente todo esto. Ya podemos ir preparando la propinilla para los jugadores del Numancia o de Las Palmas en vez de ir pensando en renovaciones que al final no van a ser merecidas, campañas para el año que viene, port's aventuras y polladas varias.

« Darrera modificació: 05 de Maig de 2012, 21:27:17 pm per SergioAC »

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #85 el: 05 de Maig de 2012, 21:59:56 pm »
Cada cop em fa més pena anar al camp i sentir els comentaris que es fan. Que guanyem insultant al nostre equip, sense animar,...?
Tenim el que tenim i jo ja hagués signat estar com estem. No som un equip de primera, i molt just de segona. Hem tingut la sort de començar increiblement bé, y això ens ha ajudat, pero la permanencia no es una tasca que et vingui sense esforç. S'ha de lluitar i desde la grada els primers a posar-hi els co****s i encomanar-ho al equip.

Si us plau siguem realistes, aquí no es regala res i no ens pensem que guanyar al Girona es senzill, o al Numancia o al Nastic. Tots son complicats, igual que els equips que juguen contra nosaltres, tampoc ho tenen facil per guanyar-nos.

En definitiva,  animem al equip i preparem-nos per patir, o que us pensaveu que es ser arlequinat......
 :beer2
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #86 el: 05 de Maig de 2012, 22:04:24 pm »
Cada cop em fa més pena anar al camp i sentir els comentaris que es fan. Que guanyem insultant al nostre equip, sense animar,...?
Tenim el que tenim i jo ja hagués signat estar com estem. No som un equip de primera, i molt just de segona. Hem tingut la sort de començar increiblement bé, y això ens ha ajudat, pero la permanencia no es una tasca que et vingui sense esforç. S'ha de lluitar i desde la grada els primers a posar-hi els co****s i encomanar-ho al equip.

Si us plau siguem realistes, aquí no es regala res i no ens pensem que guanyar al Girona es senzill, o al Numancia o al Nastic. Tots son complicats, igual que els equips que juguen contra nosaltres, tampoc ho tenen facil per guanyar-nos.

En definitiva,  animem al equip i preparem-nos per patir, o que us pensaveu que es ser arlequinat......

El que passa que la majoria creia que l'equip ja estava salvat i ara venen les sorpreses  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #87 el: 05 de Maig de 2012, 22:19:47 pm »
Ojalá acabemos salvándonos y estar en Segunda el año que viene, aunque la cosa está difícil y nos queda un calendario complicadísimo.

Pero una cosa voy a decir, esta afición no se merece estar en 2ª la verdad, hay comentarios y actuaciones que se oyen en el campo que son indadmisibles la verdad.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #88 el: 05 de Maig de 2012, 22:20:18 pm »
 :scut :bandera :bandera

Unes imatges del partit

http://youtu.be/-bbTnRmfuW0  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #89 el: 05 de Maig de 2012, 23:17:47 pm »

Molt bon comentari!  :ok

Avui De Navas no la passaba en curt, i els jugadors quasi ni la tocaven i tocaven en curt, de fet, a la primera part, a dalt només hi eren Florian i Luna amb un Lanza més endarrerit, això al principi m'ha agradat, idees noves, coses fresques, però no ha servit. Bermudo i Puchi queda clar que són de no més enllà de segonaB. No m'agrada assenyalar jugadors, però si ho faig, ho escric després del partit! mai se  m'en passaría pel cap escridassar-l'os durant un partit.  :ostres

Hem perdut si, i a casa! pero contra un equip molt fort, pero només d'un gol de diferència. Molts volien encertar quants gols ens en farien avui.

En el Martinez Valero hi ha molt més que 3 punts, treurem petroli?   
@javi_gt86

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #90 el: 05 de Maig de 2012, 23:33:49 pm »
 :clap :clap felicidades por tu comentario......... ................... ................... ......  yo pienso que la liga adelante es muy dificil y con (algunos jugadores de 2b  que tenemos........aqui no te comes nada seamos realistas),tambien entiendo que para tener jugadores de 2A se necesita muchossss euros.)

Molt bon comentari!  :ok

Avui De Navas no la passaba en curt, i els jugadors quasi ni la tocaven i tocaven en curt, de fet, a la primera part, a dalt només hi eren Florian i Luna amb un Lanza més endarrerit, això al principi m'ha agradat, idees noves, coses fresques, però no ha servit. Bermudo i Puchi queda clar que són de no més enllà de segonaB. No m'agrada assenyalar jugadors, però si ho faig, ho escric després del partit! mai se  m'en passaría pel cap escridassar-l'os durant un partit.  :ostres

Hem perdut si, i a casa! pero contra un equip molt fort, pero només d'un gol de diferència. Molts volien encertar quants gols ens en farien avui.

En el Martinez Valero hi ha molt més que 3 punts, treurem petroli?
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2823
  • Som el Sabadell !
« Respondre #91 el: 06 de Maig de 2012, 00:03:09 am »
no vull ser ventagista ni pesimista, pero ja ho vaig dir en mes d'un post, som el equip de la zona baixa que pitjor estem jugant ultimament. Una setmana guanyen 2 equips i l'altre els altres dos, una setmana empata un i l'altre guanya 3 de seguits, i mentrestant nosaltres encallats en aquets punyeteros 42 punts, i sabeu contra qui juguem els 3 propers partits? farem algun punt aquets 3 propers partits? (perque perdre avui era normal,pero no amb el GIRONA,CARTAGENA,ALCOIA o el empat del GUADALAJARA)i  sabeu que pasara si no fem cap d'aquets punts?dons si ,que ens anirem a SEGONA B. Fa molts dies que parlem de guanyar els 2 partits que ens falten, pero jo ara mateix no veig el moment de fer.ho, tous en defensa (i si ara perdem al OLMO, junt PLABLO RUIZ i REDONDO) ES PER TREMOLAR, mitg camp res de res i devant fem aborrir al porter contrari de la poca feina, jA ho veieu optimista que es digui no ho soc molt, pero es que a hores d'ara ho veig molt NEGRE.
Hem tornat !

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #92 el: 06 de Maig de 2012, 00:08:55 am »
Yo hoy lo he visto claro. tenemos lo que tenemos y punto. Hemos de sumar 3 puntitos en los 6 psartidos que uqedan porque no ganremos ni un punto mas.... y rezar. El girona sesalva, estan en racha pero la suerte que tenemos es que el guada es muy malo.

Hoy no es que este cabreado, esque estoy hundido...y deprimido. Es lo que hay

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #93 el: 06 de Maig de 2012, 09:27:06 am »
Ayer jugamos contra un equipazo , fue dificil competir contra ellos y al final se cumplió el pronóstico que todos presagiabamos desde hace meses con esta visita y no saltó la sorpresa.
Pero a mi me gustó la actitud con la que afrontamos el partido, estoy seguro que si salimos con ese empuje contra el Elche y Almeria tendremos más opciones que ayer, ya que para mi el Celta practica el mejor futbol de la categoria.

Y si , se nos echan encima Girona y Alcoyano, pero Alcoyano tiene el mismo calendario que nosotros pero con 3 semanas de diferencia, así que tambien tendrá que verselas al final con Elche, Celta o Almeria, y seguramente  Girona tiene un calendario más "asequible", pero al final de liga recibe a Cordoba (que se jugará play off) y finaliza con Recre y Murcia , que si les ganan pierden los otros que los tenemos con los mismos puntos que nosotros ahora mismo.
Hay que recordar que nosotros , despues de estos rivales fuertes acabamos la liga con 2 que no se juegan nada y no veo la situación económica de Girona o Alcoyano soltando muchos maletines a estos equipos como ya se ha apuntado.

¡Venga arlequinados! Vamos primero a por el Elche que podemos!
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #94 el: 06 de Maig de 2012, 12:45:55 pm »
Desprès d'unes hores i de païr el partit d'ahir, trec algunes conclusions:

El Celta és un equipàs, que si no puja directament serà per que el Depor i el Valladolid son equips que han sabut gestionar millor plantilla i calendari, però els veig lluitant fins a falta de poc per pujar directament o ser dels favorits al play-off.

El primer gol d'ells és un error conjunt de la defensa. La bola passa tranquil·lament per davant de porta fins arribar al segon pal, on entra un jugador rival a rematar amb comoditat. El seu segon gol, en canvi, és un GOLÀS, i sort que a la següent jugada Òscar Ramírez ha sabut treure la bola de sota pals, per que Iago Aspas hauria fet un altre bon gol (per a desesperació de Ferni i PIPO, especialment).

Sota el meu punt de vista, el Celta ha merescut els 3 punts, no només per demèrits del nostre equip, si no que també per els mèrits del seu joc i per la seva pegada a dalt. Nosaltres no hem disparat a porta fins al minut 44 de la primera part, i en tot el partit ho haurem fet 3 vegades. Així és molt difícil esgarrapar cap punt davant un equip superior.

Ho sento molt, però varem tornar a sortir amb 10. Sense lateral esquerre, o el que és el pitjor, amb un jugador en aquella posició lent, desubicat, que li guanyen l'esquena fàcilment, que provoca inseguretat en els seus companys, sense sortida de bola des d'aquella posició. Bermudo no està en forma ni està capacitat per jugar a Segona A.

Baha va sortir al minut 76, i al 88 en una jugada on la bola estava dividida, no va anar-hi, per desesperació de Juvenal que va còrrer el que va poder però era impossible que hi arribés. Un professional com Baha, és impossible que en 12 minuts no arribi a una bola per que estigui cansat. Aquest home no hauria de tenir lloc a la plantilla.

Tampoc m'ha agradat gens els canvis que hem fet avui. Puigdollers estava fonent-se i ha entrat Juvenal enlloc de Hidalgo. Crec que ha sigut un error gran. Hidalgo estava a gran nivell i no el veia tant cansat com a Puigdollers. Desprès del canvi hem anat perdent el mig camp, i en moltes jugades només estava Juvenal donant la cara. La entrada de Baha per Florian, la puc entendre, per que Florian s'ha desgastat molt, però prefereixo a un tio cansat donant-ho tot sobre la gespa que un tio que desprès de dues carreres no va a les pilotes dividides.

I per últim, no m'ha agradat l'actitud de PART del públic. Els seguidors del Celta (250?) ens han passat la mà per la cara en molts moments, animant més ells que tot general sencera. A general ens hem posat a animar els quatre de sempre, però res més. Sort del Gol Nord que no para d'animar tot el partit, i de les seves pancartes que animen als jugadors del minut 0 al final. Tampoc m'ha agradat que alguns critiquessin a Bermudo durant el partit. Al final del partit és quan s'ha de fer aquestes coses, si no, encara es posen més nerviosos els jugadors durant el partit. Si us plau, espereu-vos al xiulet final.

Ens falta molt per a la permanència. Més del que em pensava.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #95 el: 06 de Maig de 2012, 15:59:05 pm »
Tenim 7 pts de marge encara però ara si que començo a estar bastant acollonit. No m'agrada el rumb que està agafant l'equip, no m'agrada com juguem, no m'agrada la poca motivació d'alguns dels jugadors, no m'agrada el calendari que ens queda ni acabo de tenir massa clar realment de si des de la Directiva es té gaire clar el fet de si podem competir l'any vinent a 2ª Divisió o no. Crec que hi ha masses fronts negatius oberts i si tot això no és poc, no m'agrada  tampoc el clima q es va respirar ahir al camp, ens vé tot un Celta de Vigo a l'estadi, no el donaven per TV i ens juguem la vida i erem 4800 persones ? Realment lamentable i avergonyit totalment d'aquesta ciutat. A sobre els q erem a l'estadi (jo m'incloc) vam estar bastant absents (mai generalitzant ja que en el Gol Nord sempre hi ha bon ambient).

En fi, tinc nules ganes de parlar del Sabadell i d'aquestes últimes jornades, no m'atreveixo ni a fer números perq no em surten per enlloc. Simplement em limitaré a defensar els nostres colors i sobretot, a defensar els colors dels equips q juguin contra GIRONA I ALCOIÀ. Tan de bo la salvació estigui amb uns 44 pts que és el q  crec q podem arrivar a sumar.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #96 el: 06 de Maig de 2012, 16:23:39 pm »
Be, la vida tampoc ens la jugavem, al menys la gent ens dona per salvats ja fot setmanes. Fins i tot crec wue els msreixos jugadors es donaven.... la semana que ve torne  ezequiel i redondo
...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #97 el: 06 de Maig de 2012, 16:35:45 pm »
Be, la vida tampoc ens la jugavem, al menys la gent ens dona per salvats ja fot setmanes. Fins i tot crec wue els msreixos jugadors es donaven.... la semana que ve torne  ezequiel i redondo
...

Exactament es això el que ha passat un excés de confiança i creient que els demés abaixarien els braços ara ja podem corre a posar-nos les piles i ben carregadetes   :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #98 el: 06 de Maig de 2012, 16:48:25 pm »
Lo que no entendí des de el principio es como Carreras pone a Bermudo de titular y deja a Ramírez en el banquillo.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #99 el: 06 de Maig de 2012, 17:15:04 pm »
Lo que no entendí des de el principio es como Carreras pone a Bermudo de titular y deja a Ramírez en el banquillo.

A Carreras ultimamente se le va la pinza con los once tituares,yo tampoco entendi lo de Bermudo por Ramirez y cabe destacar que Lanzarote lleva unas jornadas que esta fatal,a lo mejor esta pensando en la temporada que viene en fichar por otro equipo.Por mi lo pueden traspasar al igual que al 95% del equipo.Estoy muy cabreado :**** :**** :****.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!