Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
como no lo organizasteis en Port Aventura, el club no dio la tabarra en todos los medios para que los aficionados fueran.....
Cita de: MurcianoSBD en 03 de Maig de 2012, 08:15:43 amcomo no lo organizasteis en Port Aventura, el club no dio la tabarra en todos los medios para que los aficionados fueran.....Veo que te ha dao fuerte eh?
Cita de: almuniaforever en 02 de Maig de 2012, 13:35:07 pmCita de: HOOL_ARLEKINAT en 01 de Maig de 2012, 20:23:17 pmL'acte en questió , tal com va passar amb el concert de Lutgarda's , mereixia més resposta dels arlequinats. Però bé , un 10 per anar muntant coses guapes com aquesta!!! HONOR!!Tota la raó! La millor afició del món i tal...Com totes les aficions. Som la polla quan anem bé. Quan no, més d'un cop donem pena.Cita de: daelsi en 02 de Maig de 2012, 14:33:02 pmQue si plovia, que si era molt tard, que si era pont i tal. Qualsevol excusa val. Jo vaig estar un rato, i molt guai.Jo vaig estar tot el dia, dinar, partit al bar, veure al Juvenil-Cadet femení i partit de veterans, i va estar de conya. Qui no va venir a algun dels moments, tindrà les seves raons, però desprès que no vagin garlant de que les penyes no fan coses per el club.Per cert, el gran Genís no va jugar, però va venir a veure un bon tros de partit i a parlar amb els socis d'@.com que estàvem organitzant el tema. Si els ulls no em varen fallar, cap més directiu a la vista.
Cita de: HOOL_ARLEKINAT en 01 de Maig de 2012, 20:23:17 pmL'acte en questió , tal com va passar amb el concert de Lutgarda's , mereixia més resposta dels arlequinats. Però bé , un 10 per anar muntant coses guapes com aquesta!!! HONOR!!Tota la raó! La millor afició del món i tal...
L'acte en questió , tal com va passar amb el concert de Lutgarda's , mereixia més resposta dels arlequinats. Però bé , un 10 per anar muntant coses guapes com aquesta!!! HONOR!!
Que si plovia, que si era molt tard, que si era pont i tal. Qualsevol excusa val. Jo vaig estar un rato, i molt guai.
Per cert, el gran Genís no va jugar, però va venir a veure un bon tros de partit i a parlar amb els socis d'@.com que estàvem organitzant el tema. Si els ulls no em varen fallar, cap més directiu a la vista.