Autor Tema: Pintades al Gol Sud dels HHVV contra Juvenal !!!  (Llegit 4531 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Pintades al Gol Sud dels HHVV contra Juvenal !!!
« el: 29 de Abril de 2012, 16:00:24 pm »
Aixo no se si es veritat o no , m'ho a explicat un amic , he flipat , ja que m'ha comentat que els HHVV han pintat les parets del gol sud amb frases com "Negro vete ya" (amb l'acronim HHVV sota) , flipant si mes no , ja que un jugador del nostre equip no es mereix aixo i mes sent Juvenal , un jugador que ha donat molt pel Sabadell ... !!!

Espero que aixo ho arreglin d'alguna manera pero ja van moltes coses d'aquest grup que sobren ...
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Pintades al Gol Sud dels HHVV contra Juvenal !!!
« Respondre #1 el: 29 de Abril de 2012, 16:10:13 pm »
Ja et puc dir jo que les pintades si que hi eren.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #2 el: 29 de Abril de 2012, 16:12:13 pm »
Ja et puc dir jo que les pintades si que hi eren.

Cullon.s  :**** :**** :**** :**** :****
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #3 el: 29 de Abril de 2012, 16:15:51 pm »
Que patéticos.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #4 el: 29 de Abril de 2012, 16:19:37 pm »
És una vergonya el club ha de fer alguna cosa, El Juvenal ni cap jugador es mereix aquest tracte

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 29 de Abril de 2012, 16:45:03 pm »
Inadmissible totalment ¡¡   :****   El club ha d´investigar això amb urgència....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #6 el: 29 de Abril de 2012, 19:23:19 pm »
Vaig prometre fa un temps no contestar a certs comentasris sobre ....... Pero com poden fer cometaris sobre un jugador del CES que porta + temps en el club que ells entrant al camp( no dic socis) no cal dir res +

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #7 el: 29 de Abril de 2012, 20:58:07 pm »
realment lamentable i inadmisible. Un dels millors jugadors q ens queden, arlequinat desd fa molts anys i que segurament sigui el q menys culpa tingui de la nostra actual situació, es nota q certs energumens veuen pocs (o cap) partit del Sabadell. A més a més que això no és una manera coherent de protestar de l'equip, ficant.nos amb la raça d'un jugador arlequinat. Només espero q aquestes pintades abans de mitja setmana estiguin esborrades i no les tinguem que tragar durant 10 anys.

Desconnectat simelo05

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #8 el: 29 de Abril de 2012, 23:37:26 pm »
Pero los HH.VV quien son esos que habian 3 detras de la porteria la semana pasada? vaya grupo de animadores.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #9 el: 30 de Abril de 2012, 00:41:08 am »
Que poca verguenza madre mia...

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #10 el: 30 de Abril de 2012, 02:37:23 am »
QUINA COLLA DE SUBDESARROLLATS !!!!!!!!! VERGONYA !!!!!!! :**** :**** :**** :**** :**** :****
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #11 el: 30 de Abril de 2012, 13:45:08 pm »
avui he passat per la NCA amb cotxe hi he vist les pintades.  Fràncament veient l'escriptura i la forma q està possat em sembla més una gamberradeta d'algun intent de killet  de 12 anys q viu aprop del camp hi ha volgut fer la gracieta q no pas altre cosa. D totes maneres encara q sigui una pintada bastant petita i no massa fàcil d'entendre jo crec q això ja hauria d'haver estat borrat aquest migdia.... veurem quan temps tarden en borrar.les.

Desconnectat daelsi

• Juvenil
  • Missatges: 373
  • Shdl4bqu2pSiC
« Respondre #12 el: 30 de Abril de 2012, 14:53:13 pm »
Encara no ha aparegut el defensor d'aquests salvatges? És una vergonya que facin a un tio que juga al club aquest insult.
Omeru nun scrissi pi grecu chi fu grecu, o Orazziu pi latinu chi fu latinu?
E siddu Pitrarca chi fu tuscanu nun si piritau di scrìviri pi tuscanu, pirchì ju avissi a èssiri evitatu, chi sugnu sicilianu, di scrìviri pi sicilianu?
Haiu a fàrimi pappagaddu di la lingua d'àutri?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 01 de Maig de 2012, 15:25:55 pm »
avui he passat per la NCA amb cotxe hi he vist les pintades.  Fràncament veient l'escriptura i la forma q està possat em sembla més una gamberradeta d'algun intent de killet  de 12 anys q viu aprop del camp hi ha volgut fer la gracieta q no pas altre cosa. D totes maneres encara q sigui una pintada bastant petita i no massa fàcil d'entendre jo crec q això ja hauria d'haver estat borrat aquest migdia.... veurem quan temps tarden en borrar.les.

Doncs la veritat és que la pintada que més es veu és d'uns tres metres de llarg per 2 d'alçada, en color plata sobre la paret blava i hi segueix sent. Sempre tindran de comodí l'excusa de que li toca a l'ajuntament el manteniment del camp.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #14 el: 01 de Maig de 2012, 17:05:12 pm »

Doncs la veritat és que la pintada que més es veu és d'uns tres metres de llarg per 2 d'alçada, en color plata sobre la paret blava i hi segueix sent. Sempre tindran de comodí l'excusa de que li toca a l'ajuntament el manteniment del camp.

Estem en crisi hi no hi ha pressupost per pintar la pared  :mmmm encara que si fos contra el Bustos ja faria dies que no hi serien   :whistle:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8813
« Respondre #15 el: 01 de Maig de 2012, 19:31:07 pm »

Com sabeu que es refereixen a Juvenal? Potser van dirigides a en Baha pel seu rendiment.....tot i així, totalment inadmissible, no hi ha cap cámera de vigilancia a prop?
Inadmissible també que no s´hagi esborrat inmediatament. :exxxx
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #16 el: 01 de Maig de 2012, 20:04:27 pm »
Com sabeu que es refereixen a Juvenal? Potser van dirigides a en Baha pel seu rendiment.....

Per mi està clar. Hi ha una creu cèltica, posa JUVENAL FUERA i alguna cosa més de NEGRO. No crec que coincideixi amb cap altre jugador del club.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #17 el: 02 de Maig de 2012, 18:30:24 pm »
A mi no m'agrada Juve, pero les formes son censurables.
hhvv son una lacra per al club.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #18 el: 03 de Maig de 2012, 18:33:40 pm »
Avui (ja era hora) han pintat la paret de nou. Això si, Juvenal ha vist la pintada abans de ser esborrada. Estic segur que sabrà separar i no generalitzar en tots els socis del club.

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #19 el: 03 de Maig de 2012, 19:48:54 pm »
No es la primera vez que lo digo... FUERA NAZIS DE LA NOVA CREU ALTA!!! No son una lacra como se ha comentado por aquí, son una p*** verguenza y unos mi*****, unos cobardes de pacotilla que encima hace que muchas aficiones  piensen que muchos somos como ellos, y en cierto modo tienen razón, porque desde el club no se hace nada para que no entren. Desde la grada está claro que casi nadie quiere ir al gol sur, y una de las grandes razones es la presencia de estos NAZIS.
Animo Juve, y a ver si toda la grada le dedicamos una ovación como muestra de solidaridad de uno de nuestros capitanes¡¡¡

Salud¡¡¡
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada