Autor Tema: Sabadell 0-UE Castellar 1  (Llegit 2011 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Sabadell 0-UE Castellar 1
« el: 13 de Maig de 2012, 16:46:39 pm »
 :scut :bandera :bandera
Tot i jugar amb un jugador menys bona part del partit la UE Castellar s'endut la victòria del olimpia per 0-1

Unes imatges del partit,  http://youtu.be/y71cZRZqAJk  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2101
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
Re:Sabadell 0-UE Castellar 1
« Respondre #1 el: 13 de Maig de 2012, 22:16:34 pm »
¿Una ajudita a un equipo vallesano que además nos invitó a su centenario?  :whistle: :whistle: :whistle:

!Salud!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #2 el: 13 de Maig de 2012, 22:18:44 pm »
¿Una ajudita a un equipo vallesano que además nos invitó a su centenario?  :whistle: :whistle: :whistle:

!Salud!

Ajut ? una mica mes acaben a os.ties  :ejem
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #3 el: 13 de Maig de 2012, 22:19:19 pm »

!Salud!

jajaja

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2101
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #4 el: 13 de Maig de 2012, 22:46:35 pm »

!Salud!

xDxDxDxD !Coñe! !Había que disimular! xDxDxD

!Salud!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #5 el: 13 de Maig de 2012, 22:49:52 pm »

!Salud!

jajaja

Indignat i enfastigueixat estic cada vegada q vaig a Olímpia a treure el cap i juguem contra algun equip vallesà.
Quan juguem contra el SBD Nord ens venen a dir de tot a casa, quan juguem contra la Sabadellenca ens venen a dir de tot a casa hi ha sobre tenim q aguantar com el porter visitant va a rematar un córner com si d'una final es tractés. I avui he tingut q aguantar a 4 vells asquerosos insultant al nostre núm. 2 de la defensa cada vegada q passava per la banda i 4 miserables amb megàfon cantant.nos que anirem a 2ª B.

Molta enveja i rabia continguda envers a l'equip principal de Sabadell.  Inclús quan he tingut q marxar a mitja part he vist a un personatge q no era ni del Castellar i q segurament fos veí de la zona el qual desde fora del recinte i enganxat a la valla increpava a l'àrbitre per cada jugada q pitava a favor del Sabadell.

No entendré mai aquestes coses, suposso q deu vindre de la rabia d tenir familiars-parents futbolistes els quals alguna vegada han intentat jugar al Sabadell i no els han volgut... PATÈTIC !!!!  Avui menys mal q he marxat a mitja part perq ja se m'estava acabant la paciència sentint alguns comentaris.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #6 el: 14 de Maig de 2012, 06:37:08 am »

Indignat i enfastigueixat estic cada vegada q vaig a Olímpia a treure el cap i juguem contra algun equip vallesà.
Quan juguem contra el SBD Nord ens venen a dir de tot a casa, quan juguem contra la Sabadellenca ens venen a dir de tot a casa hi ha sobre tenim q aguantar com el porter visitant va a rematar un córner com si d'una final es tractés. I avui he tingut q aguantar a 4 vells asquerosos insultant al nostre núm. 2 de la defensa cada vegada q passava per la banda i 4 miserables amb megàfon cantant.nos que anirem a 2ª B.

Molta enveja i rabia continguda envers a l'equip principal de Sabadell.  Inclús quan he tingut q marxar a mitja part he vist a un personatge q no era ni del Castellar i q segurament fos veí de la zona el qual desde fora del recinte i enganxat a la valla increpava a l'àrbitre per cada jugada q pitava a favor del Sabadell.

No entendré mai aquestes coses, suposso q deu vindre de la rabia d tenir familiars-parents futbolistes els quals alguna vegada han intentat jugar al Sabadell i no els han volgut... PATÈTIC !!!!  Avui menys mal q he marxat a mitja part perq ja se m'estava acabant la paciència sentint alguns comentaris.

Be com ja saps això passa cada setmana, juguem a camp contrari,per el que respecta al públic, a mi també amb fot ràbia i no nomes d'equips vallesans el tona portava mes gent que els que varem anar al estadi.
 Però hi ha una cosa que en va tocar molt la "moral" hi es el dia que un equip que va de blanc de la capital del Regne d' Espanya el donàven per la tele a les dotze del migdia, no hi havia ni els quatre gats de sempre, cosa també que et fa pensar.
HI ara que hi estic posat vull comentar que hi han alguns pares de crios de tres i quatre anys que els deixen posar dins del camp entre la ratlla i la tanca que delimita el camp, si algú no els i diu res algun dia  es pot tenir algun problema, una pilotada una jugada al limit, i las correpone'ns denuncies al club
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡