Bona tarda, els amics de Webteam diuen que em torni a presentar i la veritat és que a aquestes alçades poc més hi ha per explicar.
Em dic Ramon, tinc 42 anys, economista de professió i visc a la zona centre, a uns 20 minuts de la "gran catedral del fútbol" per a mí, que és la Nova Creu Alta.
La meva antiguetat com a soci és de 17 anys, encara que vaig a veure al Sabadell des de abans de tenir ús de raó. p.e. em van portar a veure el partit amb el Brujas, encara que jo no recordo això.
el fútbol m´agrada com a espectacle en totes les seves facetes, inclòs lligues estrangers,(em podeu preguntar, p.e. el que vulgueu de la Premier League anglesa), fútbol femení i si me n´entero que hi ha fútbol en altres planetes també el veuré..
Ara bé, futbolísticament parlant, la meva única passió és el Centre d´Esports que m´ha donat alegries esclatants i moltes decepcions també. Tot i així ,arriba un moment que només t´enrecordes de lo bò. No em perdo cap partit de casa, inclosa Copa Federació i algún desplaçament proper també es pessiga, a banda de les grans ocasions.
Tornarem a veure el Sabadell a la èlit ? Tard o d´hora, ho hem d´aconseguir....
Salutacions a alguns foreros que tinc el gust de conèixer personalment, com Adry, Birrero, Cudi, Sabadell, BossSbd o Randel i a tots vosaltres en general i a seguir intercambiant missatges....