Autor Tema: No sóc exactament un desconegut per a vosaltres....  (Llegit 1532 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8230
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
No sóc exactament un desconegut per a vosaltres....
« el: 25 de Novembre de 2005, 19:45:56 pm »
Bona tarda,   els amics de Webteam diuen que em torni a presentar i la veritat és que a aquestes alçades poc més hi ha per explicar.

Em dic Ramon, tinc 42 anys, economista de professió i visc a la zona centre, a uns 20 minuts de la "gran catedral del fútbol" per a mí, que és la Nova Creu Alta.

La meva antiguetat com  a soci és de 17 anys, encara que vaig a veure al Sabadell des de abans de tenir ús de raó.  p.e. em van portar a veure el partit amb el Brujas, encara que jo no recordo això.

el fútbol m´agrada com a espectacle en totes les seves facetes, inclòs lligues estrangers,(em podeu preguntar, p.e. el que vulgueu de la Premier League anglesa), fútbol femení i si me n´entero que hi ha fútbol en altres planetes també el veuré..

Ara bé, futbolísticament parlant, la meva única passió és el Centre d´Esports que m´ha donat alegries esclatants i moltes decepcions també. Tot i així ,arriba un moment que només t´enrecordes de lo bò.  No em perdo cap partit de casa, inclosa Copa Federació i algún desplaçament proper també es pessiga, a banda de les grans ocasions.

Tornarem a veure el Sabadell a la èlit ?  Tard o d´hora, ho hem d´aconseguir....

Salutacions a alguns foreros que tinc el gust de conèixer personalment, com Adry, Birrero, Cudi, Sabadell, BossSbd o Randel i a tots vosaltres en general i a seguir intercambiant missatges....

« Darrera modificació: 09 de Febrer de 2008, 18:25:15 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12550
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: No sóc exactament un desconegut per a vosaltres....
« Respondre #1 el: 25 de Novembre de 2005, 19:53:43 pm »
Salutacions rebudes i presentació rellegida i admirada :icon_exclaim:

Espero que aquests 17 anys de soci, segueixin per molts anys, vicis amb els colors  :bandera als teus fills (que n'he vist a un amb la samarreta blanc-i-blava rara, em sembla) i que et siguin recompensats amb un ascens a primera tard o dora.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #2 el: 25 de Novembre de 2005, 20:18:30 pm »
Doncs cap problema per tornarte a presentar, ben rebudes son les teves aportacións i molt coherents totes  ;)

Cert birrero, jo tb he vist un dels seus fills (el gran concretament) amb una samarreta blanc-i-blava ... pero diferentment organitzats els colors, crec q una mica més horitzontals  :tongue3:  ;D ;D ;D
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #3 el: 27 de Novembre de 2005, 12:46:36 pm »
Rehola Blanc i Blau be nomer dirte que jo tambe soc com tu un vetera( no tant com tu però com a soci si)
Ja espero que facis els teus numeros a final de temporada per entrar a la lligueta d'ascens

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8230
  • un camp de primera
« Respondre #4 el: 27 de Novembre de 2005, 16:14:17 pm »
Rehola Blanc i Blau be nomer dirte que jo tambe soc com tu un vetera( no tant com tu però com a soci si)
Ja espero que facis els teus numeros a final de temporada per entrar a la lligueta d'ascens

Poc més veterà, Sabadell.  Recorda que els dos som de la mateixa "quinta" militar 1.987-1.988.
En quant als números de final de temporada hi seran sense dubte i més emocionants que mai perquè estaran parlant d´una ajustada entrada al "play-off" d´ascens.

D´altra banda, si et mires la pàgina "web", veuràs també coses meves a les seccions "Base de Dades" i "Història".  T´agradarà perquè sé que t´interessen aquests temes.

Moltes salutacions,
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #5 el: 27 de Novembre de 2005, 22:05:06 pm »
Si ja las he vist estan molt be, jo tambe cada any l'ultim partit que quasi  sempre hem de fer numeros  m'e,ncanta ferlos