Amb tots els meus respectes a tothom, però algú realment creu que serem capaços de guanyar a Elche? De veritat creieu que aquest equip pot generar alguna esperança entre la seva afició? Vosaltres heu vist els tres últims partits que hem fet? Som un equip MORT, SENSE ANIMA i amb una EMPANADA MONUMENTAL al cap provocada per un tècnic que cada dissabte inventa alguna coseta...
Vosaltres sabeu identificar darrerament a què juguem? Com juguem? Crec que difícilment algú pot dir amb tota certesa a què estem jugant...Tenim una defensa terriblement lenta i limitada, amb un David Bermudo que aniria sent hora que algún "palmero" de la premsa preguntés d'una punyetera vegada PER QUÈ NASSOS JUGA?
?? Algú em pot dir una sola raó per la qual aquest ex-jugador és titular indiscutible en aquest equip? Per què Ramírez està a la banqueta o el fem jugar de tot menys a la seva posició natural? Per què no va jugar en la posició de Bermudo? El mig del camp INEXISTENT, amb un Puchi que esbufegava, compte, esbufegava camí de vestidors a la mitja part... Quantes pilotes va robar o quantes assistències va donar a la gent de dalt, millor dit, al de dalt? Compte! No només contra el Celta, que pot tenir una disculpa per ser el rival que és, sinó contra Girona, Múrcia o Guadalajara. A dalt, millor no diguem res, definitivament ens equivocat moltíssim! Per cert, el nostre míster ahir es queda tan ample i afirma sense compexos que Luna és un mitja punta i que nosaltres no juguem amb un mitja punta... Pregunto, PER QUÈ NASSOS demanem la cessió?
Derrotista, pessimista, respecto a qui m'ho pugui dir, però ja us dic des d'ara que la meva única esperança, malgrat tot, és que Múrcia i Guadalajara encara són pitjors que nosaltres, que ja és dir...
Sento en l'ànima pensar-ho, us ho dic de veritat, però ens espera un final de lliga terrible. Ja podem anar canviant les piles de la ràdio perquè les fondrem... O sortim de l'estat d'ENSIMISMAMIENTO COLECTIVO en el que ens trobem i comencem a qüestionar-nos moltes coses o no anirem enlloc.
Contra el Celta és clar que es pot perdre, és més, és lògic. El que no és lògic és la imatge patètica i lamentable que hem donat davant de rivals de la nostra lliga, als que em sembla que no hem guanyat en cap cas.
Si aconseguim mantenir-nos, cosa que desitjo amb totes les meves forces, deixem-nos de sentimentalismes, tinguem el cap fred i prenguem les decisions que s'hagin de prendre. Cal fer punt i a part, agraïr serveis prestats i fer un passet endavant confeccionant una plantilla molt més capaç!
Déu vulgui que a Elche ens posem tots plegats les piles i posem fi definitivament a aquest patiment.