Autor Tema: J.38: Elx - Sabadell, diumenge 13 de Maig, 18 hores.  (Llegit 41927 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:J.38: Elx - Sabadell, diumenge 13 de Maig, 18 hores.
« Respondre #20 el: 06 de Maig de 2012, 19:56:54 pm »
 :scut :bandera

Está molt be a mi guanyant nomes dos punts amb 47 ens salvem de sobres, però això depen dels resultats que posis als contraris  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #21 el: 06 de Maig de 2012, 20:01:36 pm »
 :scut :bandera

I posant que no guanyem cap punt i els directes guanyin tot quedem tercers per la cua o sigui cap avall  :ko
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #22 el: 06 de Maig de 2012, 20:04:32 pm »
Home, esque si no guanyem ni un punt mes esta clarisim que anem al pou. No fotrem ni 3 punts de 18? Seria lamentable.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #23 el: 06 de Maig de 2012, 20:07:08 pm »
Home, esque si no guanyem ni un punt mes esta clarisim que anem al pou. No fotrem ni 3 punts de 18? Seria lamentable.

Doncs tambè entra dins les posibilitats tant això com que arribem als cinquanta punts, tot depen de si entra la pilota o no  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #24 el: 06 de Maig de 2012, 20:07:59 pm »
Aquest diumenge apart de resar per puntuar a Elche, hem de resar per una victoria o empat del Zaragoza a Getafe (Molt factible), una del Rayo contra el Granada (Bastant possible) i una del Atlètic de Madrid a Villarreal ( Bastant possible) i el Villarreal a segona i menys problemas.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #25 el: 06 de Maig de 2012, 20:09:08 pm »

Doncs tambè entra dins les posibilitats tant això com que arribem als cinquanta punts, tot depen de si entra la pilota o no  :mmmm

Aixo significaria perdre 9 seguits, si perdem 9 seguits es que som patetics, simplement.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #26 el: 06 de Maig de 2012, 20:19:00 pm »

Aixo significaria perdre 9 seguits, si perdem 9 seguits es que som patetics, simplement.

Es el que hi ha 
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #27 el: 06 de Maig de 2012, 20:50:56 pm »

Es el que hi ha 

Yo como ya deje en un comentario anterior, pienso que ahora la salvación está en ganar los partidos de la NCA, sumaríamos 48 puntos, cifra difícil de alcanzar por los que están en el pozo actualmente, pero hay que preparar los encuentros tanto dentro en el terreno de juego (entrenador) como en las gradas (socios y seguidores) y formar un ambiente de ánimo y apoyo a los jugadores, otras veces se ha hecho y ha dado el resultado apetecido.

Por poner un ejemplo:

http://www.youtube.com/watch?v=14bnxAoqJMU&feature=player_embedded#

Nos jugamos el futuro en esos dos enccuentros.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #28 el: 06 de Maig de 2012, 22:27:47 pm »
Amb tots els meus respectes a tothom, però algú realment creu que serem capaços de guanyar a Elche? De veritat creieu que aquest equip pot generar alguna esperança entre la seva afició? Vosaltres heu vist els tres últims partits que hem fet? Som un equip MORT, SENSE ANIMA i amb una EMPANADA MONUMENTAL al cap provocada per un tècnic que cada dissabte inventa alguna coseta...
Vosaltres sabeu identificar darrerament a què juguem? Com juguem? Crec que difícilment algú pot dir amb tota certesa a què estem jugant...Tenim una defensa terriblement lenta i limitada, amb un David Bermudo que aniria sent hora que algún "palmero" de la premsa preguntés d'una punyetera vegada PER QUÈ NASSOS JUGA?????? Algú em pot dir una sola raó per la qual aquest ex-jugador és titular indiscutible en aquest equip? Per què Ramírez està a la banqueta o el fem jugar de tot menys a la seva posició natural? Per què no va jugar en la posició de Bermudo? El mig del camp INEXISTENT, amb un Puchi que esbufegava, compte, esbufegava camí de vestidors a la mitja part... Quantes pilotes va robar o quantes assistències va donar a la gent de dalt, millor dit, al de dalt? Compte! No només contra el Celta, que pot tenir una disculpa per ser el rival que és, sinó contra Girona, Múrcia o Guadalajara. A dalt, millor no diguem res, definitivament ens equivocat moltíssim! Per cert, el nostre míster ahir es queda tan ample i afirma sense compexos que Luna és un mitja punta i que nosaltres no juguem amb un mitja punta... Pregunto, PER QUÈ NASSOS demanem la cessió?
Derrotista, pessimista, respecto a qui m'ho pugui dir, però ja us dic des d'ara que la meva única esperança, malgrat tot, és que Múrcia i Guadalajara encara són pitjors que nosaltres, que ja és dir...
Sento en l'ànima pensar-ho, us ho dic de veritat, però ens espera un final de lliga terrible. Ja podem anar canviant les piles de la ràdio perquè les fondrem... O sortim de l'estat d'ENSIMISMAMIENTO COLECTIVO en el que ens trobem i comencem a qüestionar-nos moltes coses o no anirem enlloc.
Contra el Celta és clar que es pot perdre, és més, és lògic. El que no és lògic és la imatge patètica i lamentable que hem donat davant de rivals de la nostra lliga, als que em sembla que no hem guanyat en cap cas.
Si aconseguim mantenir-nos, cosa que desitjo amb totes les meves forces, deixem-nos de sentimentalismes, tinguem el cap fred i prenguem les decisions que s'hagin de prendre. Cal fer punt i a part, agraïr serveis prestats i fer un passet endavant confeccionant una plantilla molt més capaç!
Déu vulgui que a Elche ens posem tots plegats les piles i posem fi definitivament a aquest patiment.
« Darrera modificació: 07 de Maig de 2012, 19:15:22 pm per Vicenç »
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #29 el: 06 de Maig de 2012, 22:39:19 pm »
 Sin palabras muy bien dicho ,,,,,,respecto al simulador que es muy chulo me sale en el descenso nastic,alcoyano,Cartagena,villareall b, al Sabadell solo le di 4 puntos de 18  se salva
P
Amb tots els meus respectes a tothom, però algú realment creu que serem capaços de guanyar a Elche? De veritat creieu que aquest equip pot generar alguna esperança entre la seva afició? Vosaltres heu vist els tres últims partits que hem fet? Som un equip MORT, SENSE ANIMA i amb una EMPANADA MONUMENTAL al cap provocada per un tècnic que cada dissabte inventa alguna coseta...
Vosaltres sabeu identificar darrerament a què juguem? Com juguem? Crec que difícilment algú pot dir amb tota certesa a què estem jugant...Tenim una defensa terriblement lenta i limitada, amb un David Bermudo que aniria sent hora que algún "palmero" de la premsa preguntés d'una punyetera vegada PER QUÈ NASSOS JUGA?????? Algú em pot dir una sola raó per la qual aquest ex-jugador és titular indiscutible en aquest equip? Per què Ramírez està a la banqueta o el fem jugar de tot menys a la seva posició natural? Per què no va jugar en la posició de Bermudo? El mig del camp INEXISTENT, amb un Puchi que esbufegava, compte, esbufegava camí de vestidors a la mitja part... Quantes pilotes va robar o quantes assistències va donar a la gent de dalt, millor dit, al de dalt? Compte! No només contra el Celta, que pot tenir una disculpa per ser el rival que és, sinó contra Girona, Múrcia o Guadalajara. A dalt, millor no diguem res, definitivament ens equivocat moltíssim! Per cert, el nostre míster ahir es queda tan ample i afirma sense compexos que Luna és un mitja punta i que nosaltres no juguem amb un mitja punta... Pregunto, PER QUÈ NASSOS demanem la cessió?
Derrotista, pessimista, respecto a qui m'ho pugui dir, però ja us dic des d'ara que la meva única esperança, malgrat tot, és que Múrcia i Guadalajara encara són pitjors que nosaltres, que ja és dir...
Sento en l'ànima pensar-ho, us ho dic de veritat, però ens espera un final de lliga terrible. Ja podem anar canviant les piles de la ràdio perquè les fondrem... Ho sortim de l'estat d'ENSIMISMAMIENTO COLECTIVO en el que ens trobem i comencem a qüestionar-nos moltes coses o no anirem enlloc.
Contra el Celta és clar que es pot perdre, és més, és lògic. El que no és lògic és la imatge patètica i lamentable que hem donat davant de rivals de la nostra lliga, als que em sembla que no hem guanyat en cap cas.
Si aconseguim mantenir-nos, cosa que desitjo amb totes les meves forces, deixem-nos de sentimentalismes, tinguem el cap fred i prenguem les decisions que s'hagin de prendre. Cal fer punt i a part, agraïr serveis prestats i fer un passet endavant confeccionant una plantilla molt més capaç!
Déu vulgui que a Elche ens posem tots plegats les piles i posem fi definitivament a aquest patiment.
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #30 el: 06 de Maig de 2012, 22:49:13 pm »
Sento en l'ànima pensar-ho, us ho dic de veritat, però ens espera un final de lliga terrible. Ja podem anar canviant les piles de la ràdio perquè les fondrem... Ho sortim de l'estat d'ENSIMISMAMIENTO COLECTIVO en el que ens trobem i comencem a qüestionar-nos moltes coses o no anirem enlloc.
Tu me has estado leyendo el pensamiento.  :mmmm
« Darrera modificació: 06 de Maig de 2012, 23:21:46 pm per Évir »

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #31 el: 07 de Maig de 2012, 00:33:45 am »

Leído tú comentario tengo que decir en primer lugar, que a todos los socios y seguidores arlequinados, la actitud del equipo durante gran parte de la temporada no es la que esperábamos, es más, a esta altura de la temporada creía que ya deberíamos estar salvados y jugando con tranquilidad pero la realidad nos dice otra cosa y es que el equipo no está en forma y todavía entre líneas hay muchas dudas, el salto que hemos dado esta temporada no es fácil pero tenemos que aprovechar esta oportunidad y no queda otro remedio que apoyar y animar a los jugadores, en sus cabezas y en sus pies está nuestro futuro y hay que participar en la forma más directa en la NCA, como digo, apoyando y animando.

Otra cosa es cuando termine la temporada, el cuerpo técnico tiene que valorar los errores que se han cometido y corregirlos para que no se repitan la próxima temporada. Si seguimos en 2ª"A" será más difícil todavía porque los adversarios ya nos conocen, si habrá cambio en la dirección técnica y cambio de jugadores lo tendrá que determinar el secretario técnico del Club.

Nadie puede decir que al Elche vamos a ganar, pero se intentará otra vez más, será difícil pero no imposible si ahora damos síntomas de debilidad entre los socios y seguidores esto se nos va al pozo sin hacer nada para remediarlo, al fin si caémos por lo menos que podamos decir que lo hemos intentado. Como Fuenteovejuna "TODOS A UNA" no hay más remedio lo demás son palabras escritas que si no hacemos algo no nos vale de nada solamente nos quedaríamos con los lamentos.
« Darrera modificació: 07 de Maig de 2012, 00:40:05 am per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #32 el: 07 de Maig de 2012, 00:40:56 am »
Ganaremos!!  Todos a una!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #33 el: 07 de Maig de 2012, 08:20:25 am »
Va a ser muy jodid o ganar e n elche pero hay que tener esperanza. Si ganamos un partido veremos las cosas de otra manera. No jugamos a nadsa, si, pero ya pasamos una racha peor que esta, hay que seguir luchando.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #34 el: 07 de Maig de 2012, 08:27:27 am »
Por otra parte, c reo que hector simón deberia jugar. Es el unico que tiene visión junto a oscar ramirez para dar un pase largo en condiciones. Puchi no ve ni un pase, no esta para jugar. Creo que hay 3 jugadores que nos desmejoran mucho el equipo cuando estan.

Porque no probamos con Juanjo, hidalgo, y hector?

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #35 el: 07 de Maig de 2012, 10:34:02 am »
Aquest diumenge apart de resar per puntuar a Elche, hem de resar per una victoria o empat del Zaragoza a Getafe (Molt factible), una del Rayo contra el Granada (Bastant possible) i una del Atlètic de Madrid a Villarreal ( Bastant possible) i el Villarreal a segona i menys problemas.

Cada dia que passa veig més clar que aquesta serà la nostra única taula de salvació per no haver fet els deures els dies de Guadalajara i Girona...

Que baixi el Vil·lareal!  :rant:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #36 el: 07 de Maig de 2012, 11:31:25 am »
No vamos abajar y señores con un equipo de no mucho nombre, no nos podemos quejar , si hubieramos tenido un buen banquillo hubieramos estado codeandonos con cordoba, elche y alcorcon, que mas se puede pedir a este equipo sin pablo ruiz ni redondo ni ezequiel a 50% de lanzarote, plantemos cara a un poderoso celta ,que equipazo me gusto mas que el deportivo coruña y le falto mario bermejo, prefiero jugar estos 6 partidos que quedan con equipos de arriba ,que de abajo y TRANQUILOS NO VAMOS A BAJAR NI DE COÑA, VAMOS SABADELL AHORA TENEMOS QUE ESTAR CON NUESTRO EQUIPO QUE ES EL CE SABADELL  Y HAY QUE ESTAR A MUERTRE VAMOS SABADELL :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #37 el: 07 de Maig de 2012, 12:50:21 pm »
Redondo se ha ****** para todo lo que queda de temporada ya. A ver si carreras recapacita y pone a Ramirez de lateral izquierdo porque sinó estamos jodidos.

Y encima olmo es duda.

En fin.... hemos pasado 3/4 de temporada con los mejores jugadores lesionados...

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #38 el: 07 de Maig de 2012, 12:52:56 pm »
Por cierto, teniendo en cuenta la escasez de extremos que tenemos, va a ir convocado o fran piera o alex cruz de una vez?

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #39 el: 07 de Maig de 2012, 13:35:04 pm »
OTRO CAMBIO DE HORARIO! AHORA EL PARTIDO SE JUGARÁ A LAS 18h. DEL DOMINGO!!!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell