Amb tots els meus respectes a tothom, però algú realment creu que serem capaços de guanyar a Elche? De veritat creieu que aquest equip pot generar alguna esperança entre la seva afició? Vosaltres heu vist els tres últims partits que hem fet? Som un equip MORT, SENSE ANIMA i amb una EMPANADA MONUMENTAL al cap provocada per un tècnic que cada dissabte inventa alguna coseta...
Vosaltres sabeu identificar darrerament a què juguem? Com juguem? Crec que difícilment algú pot dir amb tota certesa a què estem jugant...Tenim una defensa terriblement lenta i limitada, amb un David Bermudo que aniria sent hora que algún "palmero" de la premsa preguntés d'una punyetera vegada PER QUÈ NASSOS JUGA?
![Huh ???](http://www.cesabadell.org/forum/Smileys/default/huh.gif)
?? Algú em pot dir una sola raó per la qual aquest ex-jugador és titular indiscutible en aquest equip? Per què Ramírez està a la banqueta o el fem jugar de tot menys a la seva posició natural? Per què no va jugar en la posició de Bermudo? El mig del camp INEXISTENT, amb un Puchi que esbufegava, compte, esbufegava camí de vestidors a la mitja part... Quantes pilotes va robar o quantes assistències va donar a la gent de dalt, millor dit, al de dalt? Compte! No només contra el Celta, que pot tenir una disculpa per ser el rival que és, sinó contra Girona, Múrcia o Guadalajara. A dalt, millor no diguem res, definitivament ens equivocat moltíssim! Per cert, el nostre míster ahir es queda tan ample i afirma sense compexos que Luna és un mitja punta i que nosaltres no juguem amb un mitja punta... Pregunto, PER QUÈ NASSOS demanem la cessió?
Derrotista, pessimista, respecto a qui m'ho pugui dir, però ja us dic des d'ara que la meva única esperança, malgrat tot, és que Múrcia i Guadalajara encara són pitjors que nosaltres, que ja és dir...
Sento en l'ànima pensar-ho, us ho dic de veritat, però ens espera un final de lliga terrible. Ja podem anar canviant les piles de la ràdio perquè les fondrem... O sortim de l'estat d'ENSIMISMAMIENTO COLECTIVO en el que ens trobem i comencem a qüestionar-nos moltes coses o no anirem enlloc.
Contra el Celta és clar que es pot perdre, és més, és lògic. El que no és lògic és la imatge patètica i lamentable que hem donat davant de rivals de la nostra lliga, als que em sembla que no hem guanyat en cap cas.
Si aconseguim mantenir-nos, cosa que desitjo amb totes les meves forces, deixem-nos de sentimentalismes, tinguem el cap fred i prenguem les decisions que s'hagin de prendre. Cal fer punt i a part, agraïr serveis prestats i fer un passet endavant confeccionant una plantilla molt més capaç!
Déu vulgui que a Elche ens posem tots plegats les piles i posem fi definitivament a aquest patiment.