Després de que ara fa unes setmanes el meu post de presentació desaparegués d´aquesta secció, en desconec les raons, em tornaré a presentar.
El meu nom és Vicenç Hernàndez, tinc 25 anys i sóc nascut a Sabadell. Sóc soci del Sabadell des de que tenia uns 14 anys i m´assec a tribuna. Normalment no em tallo gens a l´hora d´exclamar el que penso i m´agrada animar força a l´equip. Vaja, que sóc dels que faig soroll
.
Estic llicenciat en Història per la UAB, i actualment encara espero alguna oportunitat per exercir de lo meu. El Sabadell és més que una afició, diria que és una passió. Aquell equip dels Garzons, Manels, Téllez o Santi Navarro em va enamorar, malgrat ja hagués assistit de més petit a alguns partits d´aquells Sabadell´s de primera i segona A...Quins temps!!!!
Bé, afegeixo que això del futbol també m´ha enganxat a través dels jocs de PC, concretament els "manager". Tot jugant, de vegades, t´adones del díficil que és dirigir un club i que els números quadrin. És per això que encara li dóno, si cap, més mèrit a l´actual consell. Malgrat tot, els desitjo molta sort i espero que entre tots tirem això endavant.
Visca el Sabadell i Salut!!!!!!!!!!!!