Jo crec que hi han diversos factors que no ajuden a desplaçar-se:
1- Canvis d'horari. Amb l'horari de les 12 del migdia, molts podien tornar i descansar a la nit, ja que treballen fora de Sabadell. A les 18 hores, i tornada a les 2 de la matinada, quasi impossible.
2- Economia actual. 26€ + 20€ d'entrada (desconec el preu), ja son 46, més 20 de menjars i tal, 66€. La cosa es dispara.
3- Males experiències amb Bardet, sobretot per l'últim desplaçament.
4- No ens fem tant auto-bombo, som una afició normaleta, que es desplaça en ocasions que 'molen', i que ens caguem en els partits normals, on et jugues 3 punts que pots o no aconseguir.
hasta los del Llagostera llenaron un autocar para ir el otro día a Andorra de Teruel por 15€ y creo que el año pasado los que fueron a Teruel se dejaron una buena pasta también.
La temporada passada, els menors de 21 anys pagaven 16€ i els majors 24€, per que es volia incentivar el desplaçament dels més joves. La Trempera Arlequinada va ser qui va organitzar l'autocar, a pesar de que no van rebre cap ajuda del club.
Ingeni és el que falta per a fer preus més atractius.
Personalment, no crec que es faci l'autocar. És una llàstima, però és així.
És més, em tiro a l'aigua i us faig una aposta: Si surt un autocar, convido als que hi vagin, a una birra en dia i hora a convenir al Bar Gran Via Cerveseria, a condició de que em portin el tíquet de l'autobús i l'entrada de pagament (invitacions NO).
Per altre banda, no entenc la obsessió del propi club en promocionar fins a la sacietat l'anar a Port Aventura el dilluns, i que no hagin fet gens de propaganda del Bus-soci.