Autor Tema: J.39: Sabadell - Almeria, dimecres 16 de Maig, 20 hores  (Llegit 29193 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
Re:J.39: Sabadell - Almeria, dimecres 16 de Maig, 20 hores
« Respondre #140 el: 17 de Maig de 2012, 18:28:08 pm »
El partit realment espectacular. Destacare 3 jugadors. Baha, Aaron Bueno y Juvenal.
El primer ha demostar el devanter que es, espero que segueixi aixi fins al final de temporada i inici la seguent igual. Tacticament ha estat impresionant.
Aaron, el gran descartat de carreras junta a Fran Piera, es un jugador molt valid per l'any vinent, lluitan el lloc amb eneko.
Per acabar, Juvenal, ha tornat a ensenyar el que feia temps que no veia, uns canvis de banda i pases llargs com els que habia fet antigament, es nota que esta recuperant la forma i la motivació.

Apart d'aixo, tacticament malegro de que bermudo no jugues i el lateral l'ocupes Ramirez. Aixo ha estat vital. Recorda que la majoria de gols sempre arriben per aquella banda quan juga Bermudo.

Ara a espera la salvació matematica.  :xin-xin

Eneko ya era un jugador justito para 2b, no se que le ve Carreras. El que si que me gusta es Fran Piera, el chabal tiene desparpajo.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
« Respondre #141 el: 17 de Maig de 2012, 18:34:31 pm »
Bon partit ahir. Potser no vàrem arribar moltes vegades pero vam ser molt més eficaços que en altres ocasions. Avui la defensa ha demostrat no ser el 'coladero' d'altres partits. Vaig veure molt segurs als centrals, especialment a Samuel.

I l'afició, sense comentaris. Per enèsima vegada la NCA ha tronat animant al Sabadell.

A veure si ens regalen 2 o 3 victòries en aquest tram final de temporada.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #142 el: 17 de Maig de 2012, 21:37:30 pm »
Los únicos arlequinados que decepcionaron en el terreno de juego, fueron los que probaron suerte desde el medio campo en el descanso  :laugh2:  :laugh2: Hay que afinar la punteria y quedarse con los 300€ del Banco Sabadell..  :grin2:
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #143 el: 17 de Maig de 2012, 22:24:27 pm »
Ara tot just fa dues setmanes vaig escriure en aquest fòrum força decepcionat, angoixat i crític amb el nostre equip. Com se sol dir, al César lo que es del César... Ahir vam tornar a veure el Sabadell de les grans ocasions, molt seriós, concentrat, que juga per bandes, que en ocasions juga al primer toc i que busca la porteria contrària insistentment. A Elx i ahir amb l'Almería vaig tornar a veure un equip endollat des del minut 1 i compromés al 100% amb els objectius marcats.
Ara bé, una coseta si que s'ha de reconéixer i és que quan el nostre míster ha deixat de fer invents i ha col.locat els seus jugadors on tocava, fent jugar així mateix als que en millor forma estaven en cada moment, aquest equip ha sigut un altre. Sense anar més lluny, ja sabem que les comparacions són odioses, però el lateral esquerra sembla que ha millorat força...
En fi, aquell equip que jo veia mort, sense ànima i fet un embolic amb les variacions tàctiques, ahir va tancar moltes boques -la meva inclosa- i ha fet possible quelcom vital pel nostre club, la seva permanència en el futbol professional. 
Els vull donar les gràcies i reconéixer l'enorme mèrit que té aquest equip i el seu tècnic  per haver assolit el seu objectiu tot i les enormes dificultats en forma de lesions i inexperiència a la categoria, que hem tingut.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #144 el: 18 de Maig de 2012, 14:33:29 pm »
Los únicos arlequinados que decepcionaron en el terreno de juego, fueron los que probaron suerte desde el medio campo en el descanso  :laugh2:  :laugh2: Hay que afinar la punteria y quedarse con los 300€ del Banco Sabadell..  :grin2:

curiós que la noia q va xutar i la filla del presi siguin íntimes amigues....quina casualitat q li toqués xutar eh!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #145 el: 18 de Maig de 2012, 15:31:59 pm »
Hay gente que entiendo que se apuntara por si por casualidad entrara, para pasárselo bien y reírse un rato con los amigos. Pero hay gente como yo y algunos más, que nos apuntemos por la pasta, con la intención de hacer un buen chute y que por lo menos llegara al área.

Espero que para el partido contra el Numancia me toque chutar a mi.  :icon_mrgreen: (Si se hace, claro... :mmmm)

curiós que la noia q va xutar i la filla del presi siguin íntimes amigues....quina casualitat q li toqués xutar eh!!!

Espero que el próximo sorteo sea ante notario.  :laugh2:

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #146 el: 18 de Maig de 2012, 15:37:01 pm »
jo el que em deixar mosca es que van dir per megafonia que les 5 persones havien sigut seleccionades i no que havien sortit d' un sorteig.

Algú sap si, verdaderament, es va sortejar?

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #147 el: 18 de Maig de 2012, 18:36:09 pm »
Yo conozco a uno que chutó el otro día, y os puedo asegurar que no tiene ningún tipo de contacto dentro... O sea que si que lo sortean... Y el comentario lo puse más que nada por él, porque le pega a la pelota de escándalo y le dio muy mal.  :ok
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #148 el: 18 de Maig de 2012, 18:36:14 pm »
jo el que em deixar mosca es que van dir per megafonia que les 5 persones havien sigut seleccionades i no que havien sortit d' un sorteig.

Algú sap si, verdaderament, es va sortejar?

Segurament seria un sorteig "digital"  :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡