Autor Tema: J.38: Elx - Sabadell, diumenge 13 de Maig, 18 hores.  (Llegit 41958 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
Re:J.38: Elx - Sabadell, diumenge 13 de Maig, 18 hores.
« Respondre #240 el: 14 de Maig de 2012, 00:22:24 am »
Be.
Amb el descens del Vila-Real a segona A i el seu filial a segona B, tenim molt encarrilada la permanencia. :happy2:
Però això no treu que som un autentic desastre a l'hora de materialitzar les oportunitats, i que perdonem i perdonem i perdonem.
Ja cal que de cara a la propera temporada aconseguim un o uns davanters que l'encertin entre els tres pals,.....perque els que tenim ara mateix, tela marinera. :paret

Apa doncs! Jo crec que ja podem anar pensant en la Liga Adelante 2012-2013.........I que no patim tant, c***. :confused:
Visc a Manresa i m´he de mirar molt enguany la butxaca, però dimecres no falto a l'estadi per confirmar la permanéncia.  :clap2

Haure de fer, això si, un viatge previ a comprar l'entrada anticipada a 5 Euros, mmmm......em compensa? :mmmm
Veuré que faig. Potser em surt mes a compte pagar-la a 20 i estalviar-me una anada i tornada Manresa-Sabadell.  :mmmm

Visca el Sabadell !!

També vius a Manresa?
Dimecres a la NCA!!

pd: no et surt a compte anar a buscar la entrada: més val pagar 20€ i que s'ho quedi el CES que pagar 5 i la resta s'ho quedi Repsol i Autema

Desconnectat JAMSBD

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #241 el: 14 de Maig de 2012, 06:52:28 am »
Hola.
Si vols et vaig a buscar jo l´entrada a 5 €..

Abans he posat el numero de mobil.
Pero seguint indicacions d un company,millor ens entenem per privats.
M´envies un missatge per confirmar-ho i ja estarem en contacte.

Salutacions,
Jaume
« Darrera modificació: 14 de Maig de 2012, 08:52:20 am per JAMSBD »

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #242 el: 14 de Maig de 2012, 06:55:20 am »
 :scut :bandera :bandera

Doncs no se que dir la jugada del porter per mi es un penal com una casa, que ho diguin els entesos amb el reglament  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #243 el: 14 de Maig de 2012, 06:57:02 am »
Hola.
Si vols et vaig a buscar jo l´entrada a 5 €.
El meu movil 

M´envies un missatge per confirmar-ho i ja estarem en contacte.

Salutacions,
Jaume

Tothom fa el que vol però jo et recomanaria no possar numeros de telefòn al forum per això hi ha els missatges interns o personals  :mmmm
« Darrera modificació: 14 de Maig de 2012, 12:37:18 pm per Inda »
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #244 el: 14 de Maig de 2012, 08:10:30 am »
Que buen partido hicimos ayer en la segunda parte sobretodo, en un campo donde algunos ya pronosticaban una debacle nuestra y fuimos mejores que ellos y acabamos buscando el 1-2 después del empate del Elche.
Todos los jugadores estuvieron a un gran nivel, empezando por el santo y acabando por Baha, que aquí se le han pegado muchos palos pero ayer peleó y jugó para el equipo como el que más , tambien gente como Arteaga que estaba muy gris lo vi más entonado e hizo una jugada de una calidad individual increible, lástima de no finalizarla, impresionante Aaron que creo que es jugador que fuera de casa nos da mucho y lo ha demostrado las 2-3 vecers que ha jugado últimamente y Hector, Juve, Samuel, Toni.... todos!
Lo negativo fue no haber enchufado ninguna de las múltiples oportunidades que tuvimos en los últimos 15 minutos, donde vi al Elche muerto y llegabamos como queriamos, ayer si hubieramos estados medianamente acertados nos traemos los 3 puntos.
Con lo cual, y después de los partidos de Córdoba, Elche o Hercules (aunque aquí perdimos), está claro que no vamos a ir con mentalidad perdedora a Valladolid o Alcorcon, otra cosa es que ellos se juegan mucho, son mejores que nosotros (sobretodo el Valladolid) y lo normal es que se lleve el gato al agua.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #245 el: 14 de Maig de 2012, 08:52:54 am »
Ayer, en frio, jugamos un partidazo. Muchos jugadores criticados se salieron.

Juve, Baha ( POR FIN! ) samuel de central, y Arteaga me gustaron especialmente.

Desconnectat JAMSBD

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #246 el: 14 de Maig de 2012, 08:56:10 am »
Es igual,el numero de telefon segueix sortint al missatge del company INDA,si no el modifica.
Com es nota que nomes segueixo el forum i no hi participo activament.
Be,si vols que tregui una entrada contactes amb mi.

Sts!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #247 el: 14 de Maig de 2012, 09:31:54 am »
http://www.as.com/videos/canal/futbol-espanol/liga-adelante/

LO del AS es una autentica verguenza. " Las dos ultimas las tuvo el elche"

Flipo en serio, yo no se que clase de periodistas son esta gentuza. Por no hablar de que parece que el elche nos perdonara el emppate, cuando lo justo hubiera sido un 1-4 por lo menos.

Son la verguenza

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #248 el: 14 de Maig de 2012, 09:45:55 am »
Doni per bo aquest punt, en un partit que es podia guanyar i també es podia perdre.  Al menys trenca amb la dinàmica negativa i mostra novament aquella imatge competitiva que s´havia perdut des del dia del Girona.

Destacar el rendiment de jugadors com Baha o Arteaga, amb una qualitat inqüestionable però que no sempre la poden mostrar i d´un jugador com Samuel que va de menys a més i que a conseqüència d´unes lesions que no confio massa en que es solucionin, pot desenvolupar un paper relevant en aquel final de temporada.

Menció apart el tema d´Aaron Bueno, segueixo dient que és un dels jugadors de la categoria que ha marcat més gols en relació als minuts jugats de tota la categoria; si algú disposa d´aquesta dada seria interessant que ens la proporcionés....un fet a tindre en compte quan parlem de que l´equip té "poc gol"....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2825
  • Som el Sabadell !
« Respondre #249 el: 14 de Maig de 2012, 18:59:22 pm »
s'ha parlat de mala sort, pero jo mes aviat parlaria de llogica, en primer lloc es llogic que el porter d'un equip que aspira a pujar sigui bo i faci moltes aturades(i si no que ens ho diguin a nosaltres amb el nostre SANT) i en segon lloc es un problema de llogica de presupost. Amb els nostres 4-5 milions de presupost tenim el devanter centre que podem tenir (un tio que es mata cada partit, pero que es molt limitat per la segona A) si en tinguesim un de 10 milions per exemple potser tindriem un tio que cobraria el doble,pero que ahir hagues enxufat 2 a dintre. 
Hem tornat !

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #250 el: 15 de Maig de 2012, 09:48:19 am »
Aquest diumenge apart de resar per puntuar a Elche, hem de resar per una victoria o empat del Zaragoza a Getafe (Molt factible), una del Rayo contra el Granada (Bastant possible) i una del Atlètic de Madrid a Villarreal ( Bastant possible) i el Villarreal a segona i menys problemas.

Cada dia que passa veig més clar que aquesta serà la nostra única taula de salvació per no haver fet els deures els dies de Guadalajara i Girona...

Que baixi el Vil·lareal!  :rant:

Doncs mira! Ha baixat!  :happy2:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #251 el: 15 de Maig de 2012, 10:05:50 am »
Aquest diumenge apart de resar per puntuar a Elche, hem de resar per una victoria o empat del Zaragoza a Getafe (Molt factible), una del Rayo contra el Granada (Bastant possible) i una del Atlètic de Madrid a Villarreal ( Bastant possible) i el Villarreal a segona i menys problemas.

Cada dia que passa veig més clar que aquesta serà la nostra única taula de salvació per no haver fet els deures els dies de Guadalajara i Girona...

Que baixi el Vil·lareal!  :rant:

Doncs mira! Ha baixat!  :happy2:

si, ho vem clavar  :icon_mrgreen:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa