Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
I ara a les 20.30 comença l'espectacle del meu equip. Juguem contra el Vila-real. Fa por.
Em fot, però l'inici de l'Elx és de lloar. 5 partits, 5 victòries. Enguany han fet una proposta ferma per l'ascens i està clar que açò no és com comença sinó com acaba, però amb 5 victòries consecutives fa la impressió que l'Elx és un rival a batre i un clar candidat a l'ascens.m****.
Cita de: sauhcf en 16 de Setembre de 2012, 13:34:05 pmEm fot, però l'inici de l'Elx és de lloar. 5 partits, 5 victòries. Enguany han fet una proposta ferma per l'ascens i està clar que açò no és com comença sinó com acaba, però amb 5 victòries consecutives fa la impressió que l'Elx és un rival a batre i un clar candidat a l'ascens.m****. L'Almería, 4 victories y una derrota ... El Villarreal, 4 victories y un empat ...
Cita de: sauhcf en 16 de Setembre de 2012, 20:24:02 pmI ara a les 20.30 comença l'espectacle del meu equip. Juguem contra el Vila-real. Fa por.Ànims home. Teniu el millor porter de la categoria Salut!
Carlos Terrazas podria ser el primer entrenador destituit de la temporada. 1 de 18. Els numeros parlen per si sols.I aquest tio deia que l'objectiu era promoció d'ascens. I els de l'Sporting i Hércules si perden el pròxim partit ja poden anar fent les maletes.