Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Cita de: labtec en 27 de Juny de 2012, 19:37:04 pmCita de: visi en 27 de Juny de 2012, 16:31:27 pmNomés em sap greu que no hagi pujat el Tenerife perque el company Labtec no podrà veure el Sabadell sense desplaçar-se gaire, per la resta ens interessava més l'ascens de la Ponferradina.En ese sentido tengo la desgracia después de 18 temporadas sin visitar la Isla el CE Sabadell FC, resulta que ahora el Tenerife no está, y es más cuando suba el Tenerife a 2ª división "A", tampoco tocará porque el CE Sabadell FC subirá a 1ª división, así que si quiero ver al equipo en directo tendré que coger el avión. Venga, ánimos que en un par de años verás un Tenerife 4 Sabadell 4 en el Heliodoro Rodriguez en primera, en el último partido que servirá para la permanencia de ambos
Cita de: visi en 27 de Juny de 2012, 16:31:27 pmNomés em sap greu que no hagi pujat el Tenerife perque el company Labtec no podrà veure el Sabadell sense desplaçar-se gaire, per la resta ens interessava més l'ascens de la Ponferradina.En ese sentido tengo la desgracia después de 18 temporadas sin visitar la Isla el CE Sabadell FC, resulta que ahora el Tenerife no está, y es más cuando suba el Tenerife a 2ª división "A", tampoco tocará porque el CE Sabadell FC subirá a 1ª división, así que si quiero ver al equipo en directo tendré que coger el avión.
Només em sap greu que no hagi pujat el Tenerife perque el company Labtec no podrà veure el Sabadell sense desplaçar-se gaire, per la resta ens interessava més l'ascens de la Ponferradina.
Per cert, a veure si encara tindrem una sorpresa amb el Racing de Santander. Només 8 jugadors en plantilla, i Unzué i cap més novetat no poden presentar-los per els problemes que tenen administrativament.
Alex Garcia (Badalona) firma per el Guadalajara.
Siviero (Atlètic Balears) nou entrenador del Real Múrcia, si voleu guanyar calerons, aposteu a que no es menja els turrons.
Serramitja (Badalona) signa amb el Girona, encara que es rumoreja que anirà cedit al Llagostera.Autèntica desvandada al Badalona no?