Sobre la iniciativa 'Triple' crec que serà allò de que tothom hi està a favor, peró ningú té nassos de fer res.
Jo estic més que a favor, peró amb matitzacions.
És una vergonya veure com rescaten altres autopistes d'altres comunitats, com fan o preveuen estúpids peatges al costat d'autovies gratuïtes sense trànsit (A-4 Madrid-Andalussia), com es fan autovies on no calen, etc...
Ara bé, que avui se'ls ha vist molt el cul als de CIU: han dit de que han demanat al govern central que es facin peatges a d'altres comunitats... caram amb els tentacles d'Abertis !!! En Salvador Alemany sembla insaciable!
La matització es que, per exemple, no és el mateix circular per la A-2 (antiga N-II) que per la AP-2 (antiga A-2). És descarat que es nota el manteniment de l'autopista de peatge i que dona gust de circular. Com també es cert que tenim més benefici que autopistes d'altres païssos.
Crec que lo seu seria redefinir preus de tots els peatges catalans, i fer bonificacions molt pensades per als catalans. No estic d'acord que siguin gratis ja que molts estrangers se'n aprofitarien (quan als seus païssos ens toca pagar), peró si fer-ho d'una manera que un cop et gastis, per exemple, 285€ de peatges a l'any, ja no hagis de pagar més. I amb aixó conservar el manteniment, donar un benefici a la concessió i conservar els llocs de treball sense haver de substituir-los per les màquines de cobrament noves.
Fer un "sinpa"? Per què no! Peró siguem llestos, en comptes de dir NO VULL PAGAR em de dir OSTRES, M'HE DESCUIDAT A CASA LA CARTERA.