Autor Tema: J.30: Alcorcón-Sabadell, dimecres 23 de Maig, 20 hores PER ESPORT3  (Llegit 21503 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:J.30: Alcorcón-Sabadell, dimecres 23 de Maig, 20 hores PER ESPORT3
« Respondre #100 el: 23 de Maig de 2012, 21:52:22 pm »
 :scut :bandera :bandera

Val mes no emprenyar-se partit típic de camp contrari, fins diumenge  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #101 el: 23 de Maig de 2012, 21:54:28 pm »
Bueno, mala priemra parte, segunda parte igualada y con criterio y ocasiones pero al final en una jugada puntual, pum.

Puigdollers ha echo la arrastrada mas grande que he visto con la camiseta del Sabadell, al nivel de gallo y orife.

+1903, totalment d'acord amb tu, company., intolerable en un jugador de 2ª división, pero no solo él, hay alguno más que no merecen llevar esta camiseta arlequinada.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #102 el: 23 de Maig de 2012, 21:55:13 pm »
solo deseo que el Alcorcon no suba a primera, equipo de barrio con un campo de territorial, lamentables!! y el anquela este ya volvera a la NCA la proxima temporada! alcorcon penoso!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #103 el: 23 de Maig de 2012, 21:55:40 pm »
Estic molt indignat amb aquests mantes de jugadors!!!! Tinc clar que acabarem dinovens,gracies Villareal. Fins i tot dubto de Carreras per la propera temporada,patetic!!!! Mes val que es fitxin a jugadors de segona A ho anirem de pet al put. O infern. Tic molt emprenyat :veryangry:
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #104 el: 23 de Maig de 2012, 21:58:46 pm »
Bueno, mala priemra parte, segunda parte igualada y con criterio y ocasiones pero al final en una jugada puntual, pum.

Puigdollers ha echo la arrastrada mas grande que he visto con la camiseta del Sabadell, al nivel de gallo y orife.

+1903, totalment d'acord amb tu, company., intolerable en un jugador de 2ª división, pero no solo él, hay alguno más que no merecen llevar esta camiseta arlequinada.

No es bien bien que no lo merezcan, es que no pueden dar más y para el año que viene hay que mirarse esto bien, si fichamos buenos jugadores que por lo menos no sean de cristal, y si podemos tener unos suplentes que sean capaces de cumplir en la categoría mejor que mejor. Espero y deseo ganar contra el Numancia y sacar un empatito en Las Palmas, a ver si podemos despedir la temporada sin caer en una desídia que destrempe a muchos.

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #105 el: 23 de Maig de 2012, 22:03:07 pm »
Estic molt indignat amb aquests mantes de jugadors!!!! Tinc clar que acabarem dinovens,gracies Villareal. Fins i tot dubto de Carreras per la propera temporada,patetic!!!! Mes val que es fitxin a jugadors de segona A ho anirem de pet al put. O infern. Tic molt emprenyat :veryangry:

Uy, ¿ tu després d'empatar amb l'Elx fent un bon partit i no guanyant de miracle?
Uy, ¿[url=http://www.c****n eres
tu després de guanyar l'Almeria fent un gran partit?

A mi si que m'indignen els aficionats com tu, que sortiu de les pedres només per CRITICAR, i quan es guanya o s'aconsegueix un bon resultat, no se us veu per enlloc. I com t'ho dic a tu, li dic a molts dels altres que apareixeran avui. Patètic... això si que es patètic, pero PATÈTIC amb majúscules.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #106 el: 23 de Maig de 2012, 22:05:47 pm »

Uy, ¿ tu després d'empatar amb l'Elx fent un bon partit i no guanyant de miracle?

A mi si que m'indignen els aficionats com tu, que sortiu de les pedres només per CRITICAR, i quan es guanya o s'aconsegueix un bon resultat, no se us veu per enlloc. I com t'ho dic a tu, li dic a molts dels altres que apareixeran avui. Patètic... això si que es patètic, pero PATÈTIC amb majúscules.

totalmente de acuerdo, ademas en la segunda parte de hoy no se a jugado tan mal, ademas los que os gusta tanto criticar os recuerdo los años que nos hemos tirado en 2ªB y no hace mucho estos partidos y peores los haciemos en el campo del Vilajoyosa, Denia etc, por lo menos ahora se pierde en campos de primera, bueno el de hoy no, pero en Pucela Riazor etc si lo son, un mensaje para los del Alcorcon como quieren subir con ese campo si no vale ni para 2ªB  :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 23 de Maig de 2012, 22:09:10 pm per toni78 »
visca el sabadell

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #107 el: 23 de Maig de 2012, 22:09:47 pm »
Llàstima el partit d'avui, els teniem acollonits fins el gol. Els hi tinc ganes a l'Alcorcón, ja vindran la següent temporada ( que hi vindran)
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #108 el: 23 de Maig de 2012, 22:14:10 pm »
Bueno, la verdad es que la segunda mitad no ha sido tan mala... incluso hemos tenido alguna ocasión muy clara. Sin embargo, tal y como ha ido el partido se veía venir que no aguantaríamos todo el partido con la portería a cero. Encima el árbitro nos ha pitado algún fuera de juego que....
Sr. técnico y señores jugadores, el domingo hay que ganar sí o sí y echarle h****s.

NO QUEREMOS QUEDAR LOS CUARTOS POR LA COLA
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat joanen

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
« Respondre #109 el: 23 de Maig de 2012, 22:17:36 pm »
Nois, si els jugadors no en saben mes....qué podem fer?.
Es que el tema es aquest. Una persona te unes habilitats per jugar a futbol, majors o menors.
Jo mateix per exemple, de fútbol només se que has de ficar la pilota dins la xarxa mes vegades que el rival, de táctiques ni pajolera idea.
I com a jugador, un auténtic desastre.
Al Sabadell pasa el mateix. Hi ha uns jugadors que saben jugar a futbol fins a un nivell X, a partir d´aqui, doncs no en saben mes. D'on no n'hi ha, no en pot rajar.
Potser es que ja estan salvats i pensen en les vacances, no se.
El que si se es que n´hi ha cada un que tela marinera :ostres: Puigdollers, en fin. Bermudo, perdent pilotes (es el nostre Alves, però només en lo que respecta a perdre pilotes), Baha, surt de la banqueta, fot una cursa fins la seva posició i ja bufa, en fin.
Jo el que vull es un bon sponsor per a la samarreta de cara a l'any vinent, que ens permeti fitxar be i aconseguir davanters que facin gols l'any vinent perque si no, no ens enganyem, la temporada 13-14 la jugarem a Segona B.
Paciència i Visca el Sabadell.
Jo vaig ser a Binéfar i també vaig veure guanyar al Madrid sota la pluja.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #110 el: 23 de Maig de 2012, 22:18:20 pm »
Primera part patètica. Sort d'en Mackay, i no, anem al descans amb un 3-0 en contra.

La segona part, millor, però quan millor estàvem va i ens marquen. És el que té jugar amb tants jugadors de Segona B sobre la gespa. Falta de nivell.

Acabem la temporada com millor es pugui i guanyant Diumenge al Numancia.

Nois, si els jugadors no en saben mes....qué podem fer?.
Es que el tema es aquest. Una persona te unes habilitats per jugar a futbol, majors o menors.
Jo mateix per exemple, de fútbol només se que has de ficar la pilota dins la xarxa mes vegades que el rival, de táctiques ni pajolera idea.
I com a jugador, un auténtic desastre.
Al Sabadell pasa el mateix. Hi ha uns jugadors que saben jugar a futbol fins a un nivell X, a partir d´aqui, doncs no en saben mes. D'on no n'hi ha, no en pot rajar.

Fins aquí, firmo les teves paraules.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat joanen

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
« Respondre #111 el: 23 de Maig de 2012, 22:19:49 pm »
Manu lanza acaba de publicar a twitter:

"Anquela ha dit a la banqueta: -Sois unos jetas. Estais compraos-" :borratxo

Aquest home (l'Anquela)es un HP. Desgraciat de m****. :rant:
Jo vaig ser a Binéfar i també vaig veure guanyar al Madrid sota la pluja.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #112 el: 23 de Maig de 2012, 22:24:53 pm »
Sort que no ens jugavem res en aquest partit, amb la ratxa del Girona que el tenim enganxat a la sabates en aquest tram final els tindriem tots per corbata, de cara a la pròxima temporada espero que s'hi fixin molt bé en les renovacions, altes i baixes, perquè la propera temporada serà més difícil que aquesta, a menys que baixin el Real Madrid o el Barcelona a segona A i arroseguin els filials a segona B ( una mica difícil oi ? ).
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #113 el: 23 de Maig de 2012, 22:26:35 pm »
P .

És el que té jugar amb tants jugadors de Segona B sobre la gespa. Falta de nivell.

nomes per curiositat, quant jugadors de segona B te l'Alcorcón  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #114 el: 23 de Maig de 2012, 22:30:31 pm »
P .

És el que té jugar amb tants jugadors de Segona B sobre la gespa. Falta de nivell.

Molts venen d'allà, però el nivell, no és el mateix. Avui, teníem un Fran Piera o un Bermudo que son jugadors que no estan per jugar quasi ni a Segona B, un Juvenal, un Baha i un Puigdollers que estaven rebentats al minut 1 i un Aarón Bueno i Juanjo que estaven desconeguts. A la primera part ens han ballat a la pròpia àrea, i això, no s'ha de permetre.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
« Respondre #115 el: 23 de Maig de 2012, 22:41:23 pm »
P .

Molts venen d'allà, però el nivell, no és el mateix. Avui, teníem un Fran Piera o un Bermudo que son jugadors que no estan per jugar quasi ni a Segona B, un Juvenal, un Baha i un Puigdollers que estaven rebentats al minut 1 i un Aarón Bueno i Juanjo que estaven desconeguts. A la primera part ens han ballat a la pròpia àrea, i això, no s'ha de permetre.

¿Tant dolent et sembla? No se, jo crec que en podriem treure profit d'aquest nano...

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #116 el: 23 de Maig de 2012, 22:41:47 pm »
Aquests de l'Alcorcon em recorden al Denia de temps passats... Passat el temps, on son ells i on som nosaltres? Ens tornarem a veure les cares, no ho dubteu!
No hi donem mes voltes. Molt mala primera part i molt millor a la segona. Centrem-nos ara en el partit de diumenge i intentem celebrar la permanencia amb una victoria. Temps, mooolt de temps hi haura per parlar de futur i qui mereix seguir en un club com el nostre...
VISCA EL CE SABADELL I LA SEVA AFICIO!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #117 el: 23 de Maig de 2012, 22:43:26 pm »

Tu si que eres tolerante...  :no:

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
« Respondre #118 el: 23 de Maig de 2012, 22:44:52 pm »

Tu si que eres tolerante...  :no:

Pues no, con esa clase de aficionados, tribuneros, oportunistas o como se les quiera llamar, no soy nada tolerante, lo siento.

Y se me hinchan las pelotas cada vez que voy al campo y el casual de turno está criticando a los 10 min. sea cual sea la decisión que toman los jugadores del CES.

Desconnectat juane

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #119 el: 23 de Maig de 2012, 22:45:16 pm »
de segunda b tiene el alcorcon muchos jugadores , pero se comen en cesped no como los nuestros de autentica verguenza ya lo veremos  a segunda b de cabeza no me agrada el señor CARRERAS ,,, no juega al ataque solo a la defensiva espero equivocarme aunque lo dudo.