Autor Tema: J.30: Alcorcón-Sabadell, dimecres 23 de Maig, 20 hores PER ESPORT3  (Llegit 21509 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Gènere: Masculí
  • Arlekinados Malvados!!
Re:J.30: Alcorcón-Sabadell, dimecres 23 de Maig, 20 hores PER ESPORT3
« Respondre #120 el: 23 de Maig de 2012, 22:45:24 pm »
No si todavía la culpa va a ser del Alcorcón por ser un equipo humilde. Sabéis que, a la hoguera con ellos!! Total no se parecen en nada a nosotros, están a 20 kilómetros de Madrid con un Ferrari que gana ligas y un McLaren que gana Europa Leagues, debido a eso con una gran población tienen muy pocos socios y una ciudad que le da la espalda en un día como hoy con lo que se jugaban. Sabadell 25 km de Barcelona--> Barça, Espanyol--> 210.000 habitantes --> 4000 socios... Va pero que chorradas digo, sino tenemos nada que ver...

Porque claro su campo es de regional y el nuestro un cinco estrellas que albergará la próxima final del Torneo de la Galleta... Manda huevs!! Con humildad y con jugadores como los suyos, que son todo esfuerzo, lucha , entrega (lo que viene siendo ser un profesional vamos) fijate lo que van a conseguir. Estoy seguro que han sido incapaces de hacer un rondito de los que hacemos nosotros en medio campo en toda la temporada, pero que han pisado más el áera rival que nosotros, de eso estoy segurísimo. Es que de verdad no entiendo a que viene tanto ojalá no suban, el año que viene volverán... En fin envidia es lo que veo. Ya me gustaría a mi tener jugadores que se dejan los webos todos los partidos y no van a Cartagena, Tarragona, Alcoy, Valladolid, Alcorcón de excursión.

Por cierto Mackay te ha enfocado tanto la tele (y por poner una parida) que me has recordado al niño de los Serrano pero ya más crecidito  :laugh2: Enhorabuan Ian, dos partidos y dos grandes actuaciones  :ok
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #121 el: 23 de Maig de 2012, 22:45:56 pm »
1 parte salimos vivos :consol 2 un poco mejor  :consol.  Tenemos un nivel ( muchos jugadores de 2b que no valen para 2A  y todo el mundo se da cuenta) el alcorcon con muchos tíos de 30 años,,,,espero que la temporada que vienes al menos una plantilla económica pero de 2A  y se mantengan,,,,si siguen la política de jugadores de 2b pues adeu liga adelante,,,,,,lo mejor que arreglaran el campo lo dejaran bonito

Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #122 el: 23 de Maig de 2012, 22:47:24 pm »
teníem un Fran Piera o un Bermudo que son jugadors que no estan per jugar quasi ni a Segona B

¿Tant dolent et sembla? No se, jo crec que en podriem treure profit d'aquest nano...

Per mi Piera és un tio per jugar 15-25 minuts al final del partit per donar sensació de perill. És ràpid, aguanta força bé la bola, i res més.

El tenia molt vist en la UE Sant Andreu i em semblava un jugador acceptable per Segona B, però per Segona A, crec que li vé gran la categoria.

Eh, que tot son gusts i opinions sobre jugadors, potser m'equivoco.  :wink2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #123 el: 23 de Maig de 2012, 22:49:36 pm »
Pessim partit, pèssima imatge d'un equip impropi de 2ª A. Sincerament comenso a desconfiar del Carreres. Ja cal que s'ho facin mirar a l'hora de les renovacions i formar l'equip per la propera temporada perquè sinó les passarem canutes. Ja ho vaig dir una altra vegada sóm un autèntic xollo quan anem a camp contrari per qualsevol equip de 2ª A i em dol dir això però gràcies al Vilarreal que si no sóm carn de 2ª B.
A veure si tenen la vergonya els jugadors i el Sr.Carreres de plantejar el partit per guanyar al Numància i acabar la temporada amb dignitat i no donant aquests espectacles. :wavecry: :angry2: 

Desconnectat juane

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #124 el: 23 de Maig de 2012, 23:02:26 pm »
se merecen una pañolada ante el numancia j**** estan jugango con la aficion ...señor  CARRERAS espavila , ya lo dije que los numeros eran de destitucion y encima renueva por dios que poca cabeza tienen algunos .

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #125 el: 23 de Maig de 2012, 23:03:42 pm »
El domingo ganamos al Numancia y nos habremos mantenido por méritos propios sin favores de nadie.

¿Alguien ha dicho que no nos jugabamos nada, ibamos a casa del cuarto que lleva 10 partidos sin perder en casa y teniamos las bajas de Hector Simon, Lanza, Arteaga, Olmo, Redondo, Pablo Ruiz? (y seguro que me dejo alguno)
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #126 el: 23 de Maig de 2012, 23:48:50 pm »
Increibles todos y cada uno... MUCHAS GRACIAS!

P.D : En el foro del cordoba se comenta que anquela ha puesto verdes a los del sabadell (no hace falta decir por que). Tras esto, están diciendo todo tipo de burradas de nuestro entrenador y de la Agrupacion en general.

LOS JUGADORES DEL SABADELL SE ESTABAN DEJANDO LOS PIÑOS PARA QUE NO GANASEMOS. SON UNOS AUTÉNTICOS SINVERGUENZAS!

Yo no digo que se dejen ganar ( eso jamas), pero todo el que haya visto el partido, le habrá parecido extraño que un equipo que no se juega nada, pierda tiempo desde el primer minuto, y cuando van perdiendo se echen al ataque como si estuvieran a punto de descender.

EL QUE SE META CON NOSOTROS O ANQUELA POR CRITICAR LA ACTITUD DEL SABADELL, NI HA VISTO EL PARTIDO, NI TIENE 2 DEDOS DE FRENTE SINVERGÜENZAS

Ojo a las lindezas que nos estan soltando. Tendran cara dura esta gente, si quieren nos dejamos clavar 5.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #127 el: 24 de Maig de 2012, 00:03:23 am »
Increibles todos y cada uno... MUCHAS GRACIAS!

P.D : En el foro del cordoba se comenta que anquela ha puesto verdes a los del sabadell (no hace falta decir por que). Tras esto, están diciendo todo tipo de burradas de nuestro entrenador y de la Agrupacion en general.

LOS JUGADORES DEL SABADELL SE ESTABAN DEJANDO LOS PIÑOS PARA QUE NO GANASEMOS. SON UNOS AUTÉNTICOS SINVERGUENZAS!

Yo no digo que se dejen ganar ( eso jamas), pero todo el que haya visto el partido, le habrá parecido extraño que un equipo que no se juega nada, pierda tiempo desde el primer minuto, y cuando van perdiendo se echen al ataque como si estuvieran a punto de descender.

EL QUE SE META CON NOSOTROS O ANQUELA POR CRITICAR LA ACTITUD DEL SABADELL, NI HA VISTO EL PARTIDO, NI TIENE 2 DEDOS DE FRENTE SINVERGÜENZAS

Ojo a las lindezas que nos estan soltando. Tendran cara dura esta gente, si quieren nos dejamos clavar 5.

Qui ha estat per Alcorcón, ja sap de quin peu calçen per allà....(amb carinyo eh) no son els mes llestos de la clase per dir-ho d´alguna manera...
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #128 el: 24 de Maig de 2012, 00:15:07 am »
Bueno hablando del partido,hay muchos jugadores que no deven estar en esta plantilla el año que viene y no voy a poner nombres,pero si la directiva quiere que la masa social crezca con partidos como este me parece que lo que va a conseguir es que disminuya,no lo digo por mi pero en casi todos los partidos que nos an televisado y mas en estos 2 hultimos la poca gente que a lo mejor se pudiera enganchar pienso que despues de visto lo visto se lo pensaran bastante.
Espero equibocarme .

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #129 el: 24 de Maig de 2012, 01:05:27 am »
Claro que si señores Vamos Carreras destitución y fichamos mmmm no se a Mou por ejemplo y los jugadores que en su vida han pasado de 2B la mayoria fuera todos tb y vamos con nuestro gran presupuesto y nos traemos a CR7, messi, xavi, iniesta etc etc... venga por dios vale que hoy no ha sido un buen partido pero  leer comentarios que cuestionan la renovación del mister; y decir que la temporada a sido mala... tiene tela eh???

Recuerdo; porque parece que a muchos se les ha olvidado ( o es que directamente hasta este año no sabían ni lo que era el CES, que nos hemos tirado 18 años en el pozo de 2b y alguna excursión por 3era!! y que hemos aguantado la categoría con un presupuesto muuuuyyy bajo!!

Acaso hay motivos para desconfiar de la directiva y del cuerpo tecnico?? xke yo creo que asi que de momento dejar trabajar.

y por cierto lo de que se merecen un pañuelada este domingo... hacia muuuucho que no leia un TONTERIA tan grande como esa!
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #130 el: 24 de Maig de 2012, 01:42:52 am »
Quina rabia perdre el partit al tram final y hem jugat molt bé , ara a pensar a veure que fem contra el numancia .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #131 el: 24 de Maig de 2012, 02:39:04 am »
se merecen una pañolada ante el numancia j**** estan jugango con la aficion ...señor  CARRERAS espavila , ya lo dije que los numeros eran de destitucion y encima renueva por dios que poca cabeza tienen algunos .

tiene h****s, una pañolada dice...es q ni comentar la bobada q has soltado merece tu comentario, así que sudo, ya te retratas tu solo.
« Darrera modificació: 24 de Maig de 2012, 18:20:40 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat juane

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #132 el: 24 de Maig de 2012, 08:11:53 am »

tiene h****s, una pañolada dice...es q ni comentar la bobada q has soltado merece tu comentario, así que sudo, ya te retratas tu solo.

no es para menos a y si no lo sabes gracias al villarreal
« Darrera modificació: 24 de Maig de 2012, 18:20:59 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #133 el: 24 de Maig de 2012, 08:54:38 am »
Menudos partiditos se están marcando en este tramo de final de temporada... Lo positivo de esta temporada se resume en los doce primeros partidos de liga y en el haber conseguido finalmente la permanencia (ya veremos si por méritos propios o por el descenso del Villarreal); pero desde luego hay muchísimas cosas en las que reflexionar de cara a la próxima temporada.

Lo que me indican los primeros partidos de liga es que este equipo tiene 10 ó 11 jugadores que, motivados al 200%, son capaces de ganar a cualquiera. Hemos tenido lesiones importantes que nos han mermado en algunas fases de la liga pero aún así se ve claramente que el equipo tiene calidad, que podemos jugar de forma excelente y plantar cara ante cualquier rival.

No somos un equipo de cuatro "mataos" muy justitos para la categoría que solamente podamos aspirar a quedar decimoséptimos ahora bien, también se debe reflexionar del porqué no ha existido la misma motivación en todos las fases de la temporada. En casa muy bien, fuera de casa muy mal; los primeros 12 partidos excelentes, la segunda vuelta para olvidar; partidos como contra Depor y Almería nos dejamos los cuernos, partidos como contra Alcoyano, Girona y alguno más sólo apretamos cuando ya es tarde... El equipo tiene calidad suficiente como para estar en la media tabla, para haber sumado de seis a nueve puntos más de los que llevamos; pero existen jugadores que, al verse diez puntos por encima del descenso, se han desenchufado clarísimamente.

Creo que se debe hacer una renovación importante en la plantilla, se debe saber aunar calidad, compromiso y profesionalidad, y para ello deben ser muy certeros tanto Lluis Carreras como Xavi Roca a la hora de decidir quién se queda, quién viene y quién se va.

Les deseo toda la suerte del mundo en la toma de estas decisiones. 

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #134 el: 24 de Maig de 2012, 09:30:43 am »
Sort que no ens jugavem res en aquest partit, amb la ratxa del Girona que el tenim enganxat a la sabates en aquest tram final els tindriem tots per corbata, de cara a la pròxima temporada espero que s'hi fixin molt bé en les renovacions, altes i baixes, perquè la propera temporada serà més difícil que aquesta, a menys que baixin el Real Madrid o el Barcelona a segona A i arroseguin els filials a segona B ( una mica difícil oi ? ).

El dia de l'Almeria vam demostrar que si ens juguem quelcom els jugadors i l'afició ens deixem les banyes. Els darrers partits han sigut contra tercer, quart i cinquè de la lliga. Escoltant a alguns posarieu a parir al Sporting per no marcar 5 gols a camp d'un Barça, R. Madrid o València...

Santa paciència...
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #135 el: 24 de Maig de 2012, 09:33:09 am »
Yo creo que ayer en la primera parte jugamos muy mal pero luego se dio la cara y teniamos al Alcorcon donde queriamos.

Arriba somos una nulidad. Cuando baha se esfuerza un poco creo que se le puede dar una oportunidad pero, este tio no esta para jugar. Puigdollers idem, espero que no nos lo saquen contra el Numancia porque el tio no puede con su alma,  y mira que me  cae bien.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #136 el: 24 de Maig de 2012, 11:38:19 am »
És l’enèssima derrota fora de casa, no entraré a analitzar el partit, ja ho heu fet molts de vosaltres i crec que està més que trillat. Per mi no tenim ni nivell ni la suficiente motivació per treure els partits de fora de casa endavant. Llàstmia, estem aconseguint que La Permanència agafi un gust de ranci.

Responsables? Tots
Directiva.- presupost justissim, digne per baixar a 2ªB. (Ja no tocaré área social i marqueting, em posaría a plorar).
Direcció técnica.- aposta per dos perfils de jugadors:
-Justíssims per la categoría.- se suposa que aniram hiper-motivats tota la lliga, però….
-Boníssims però, permanentment lesionats.- a la pràctica, no son útils.
Entrenador:
-Tàctica.- vol jugar a algu, però normalment se li acaba colapsant el sistema.
-De més a menys.- si traiem les priemres 10 jornades… Que li va passar a l’Alabés B?
Jugadors:
-Qualitat.- justeta, és “lo que n’hi ha”.
-Motivació.- a partir de la jornada 10, masses vegades injustificablement baixa.

Companys, tenim un equipàs de 2ªB,  però això, de 2ªB. La causa principal? L’any passat no estava planificat pujar i Ipurua va ser el xiulet de sortida per fitxar cuita corrents el que es va poder. Resultat? Savlvació, encara rai!
 Si us plau, de cara la temporada que ve, fem-ho millor, començant per la Directiva i acabant pels jugadors.

PD: Espero que el Xavi Roca estigui treballant a tope des de fa setmanes...
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #137 el: 24 de Maig de 2012, 13:16:01 pm »
Hem sembla que a algú d'aquí li molesta que ens haguem salvat a falta de 4 jornedes per acabar la temporada.

La meva opinió es que desde el primer moment no s'ha enganyat a ningú, la directiva ha estat molt sincera, va dir que l'objectiu principal era salvar l'equip fos com fos i professionalitzar el club (cosa que pasa a pas s'esta fent). El cos tècnic, tres cuarts del mateix, a tret petroli, en opinió meva, d'una plantilla justissima, amb jugadors que s'estrenaven a la categoria i jugadors desahuciats per lesions greus o inclos algun jugador sense equip.

També dir que a mi personalment me la sua, quedar 4arts o 5ens per la cua, per una vegada que les cirscumstancies ens afovareixen a sobre ens queixem i demanem panyolades??  Alucinant...
Aleshores fa mal llegir certes coses quan el partit de diumenge hauria de ser una festassa.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #138 el: 24 de Maig de 2012, 13:30:11 pm »
Hem sembla que a algú d'aquí li molesta que ens haguem salvat a falta de 4 jornedes per acabar la temporada.

La meva opinió es que desde el primer moment no s'ha enganyat a ningú, la directiva ha estat molt sincera, va dir que l'objectiu principal era salvar l'equip fos com fos i professionalitzar el club (cosa que pasa a pas s'esta fent). El cos tècnic, tres cuarts del mateix, a tret petroli, en opinió meva, d'una plantilla justissima, amb jugadors que s'estrenaven a la categoria i jugadors desahuciats per lesions greus o inclos algun jugador sense equip.

També dir que a mi personalment me la sua, quedar 4arts o 5ens per la cua, per una vegada que les cirscumstancies ens afovareixen a sobre ens queixem i demanem panyolades??  Alucinant...
Aleshores fa mal llegir certes coses quan el partit de diumenge hauria de ser una festassa.

Doncs molt bé, millor que juguin a porta tanca i no hi vagi ningú ja per què em d'anar a veure aquest partit??  Si com be dius ja estem salvats, millor aquest diumenge anar al cine que anara veure el Sabadell??? No et fot :icon_exclaim:

Com s'ha dit per aquí la Permanència ha agafat  gust de ranci i resclosit :icon_exclaim:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #139 el: 24 de Maig de 2012, 13:45:33 pm »
La permanencia gust a ranci? pero perquè? de veritat que pensaveu que guanyariem a Valladolid i Alcorcón que es jugaven la vida ? us queixeu de la imatge en els 2 partits, i resulta que aquests mateixos equips diuen que hem donat massa bona imatge, aixi és el futbol, un ho veu negre i l'altre blanc.

Disfruteu que estarem un any més veient futbol profesional i deixeu-vos d'històries, la imatge d'aquest diumenge serà totalment diferent i guanyarem, ja que el Numancia no es juga la vida com els altres 2.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa