Hem sembla que a algú d'aquí li molesta que ens haguem salvat a falta de 4 jornedes per acabar la temporada.
La meva opinió es que desde el primer moment no s'ha enganyat a ningú, la directiva ha estat molt sincera, va dir que l'objectiu principal era salvar l'equip fos com fos i professionalitzar el club (cosa que pasa a pas s'esta fent). El cos tècnic, tres cuarts del mateix, a tret petroli, en opinió meva, d'una plantilla justissima, amb jugadors que s'estrenaven a la categoria i jugadors desahuciats per lesions greus o inclos algun jugador sense equip.
També dir que a mi personalment me la sua, quedar 4arts o 5ens per la cua, per una vegada que les cirscumstancies ens afovareixen a sobre ens queixem i demanem panyolades?? Alucinant...
Aleshores fa mal llegir certes coses quan el partit de diumenge hauria de ser una festassa.
israsbd agafo el teu missatge perquè és molt representatiu, però no perquè tingui res especialment en contra.
Comentes que sembla que algú li faci ràbia que ens hagim salvat a falta de 4 jornades per acabar la lliga... A mi no em fa cap tipus de ràbia, ans al contrari, em treu un pes de sobre; però hem de dir que si no fós pel descens del Villarreal, ara mateix estariem acollonits...
Sóc del parer que la Directiva ho està fent molt bé en l'apartat esportiu (a la vista hi són els resultats) i que ho està fent molt bé en l'apartat econòmic, punt molt important i molt poc valorat, que ens permet parlar únicament de fútbol tot i que sóc comprenssiu amb aquells que demanen millores en merchandising, tot i que sóc escèptic amb les possibilitats que permet, encara, l'actual massa social.
El tema de que la plantilla era justissima per a Segona A, no estic totalment d'acord. Crec que tenim jugadors de potser no molt nom, però de bona qualitat per a un equip de taula mitja classificatòria. Potser ens falta davantera però hem vist partits molt bons d'aquest equip davant de rivals de qualitat, i això un equip de qualitat justíssima no ho permet. Hem perdut molts punts per la relaxació produïda per la bona posició que duïem en la classificació, però no perquè fòssim inferiors (excepte golejades contra els top-3 de la categoría). Ha faltat motivació en alguns partits i ens ho hem de fer mirar.
I a mi no me la sua quedar quarts o cinquens per la cua... A mi m'agradaria quedar el més a dalt possible i acabar sense desendollar-nos totalment dels partits.
Dit això, no és temps per panyolades sinò per tractar de millorar de cara a la propera temporada.