Autor Tema: Planificacion 2012/2013. (Que fichariais, que amistosos hariais)  (Llegit 32791 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Gènere: Masculí
  • Arlekinados Malvados!!
Re:Planificacion 2012/2013. (Que fichariais, que amistosos hariais)
« Respondre #120 el: 04 de Juny de 2012, 13:05:27 pm »
Pues yo creo que Juanjo lo que demostro es que la segunda B se le quedaba muy pequeña, es cierto que no ha hecho una buena temporada, pero empezarla recien operado, sin pretemporada y con Simon haciendolo muy bien creo que lo ha desubicado un poco... Yo me lo quedaba otra temporada.  :xin-xin
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #121 el: 04 de Juny de 2012, 13:17:32 pm »
Potser m'estic tornant Carreras i veig uns altres partits, pero tots us quedarieu amb Hector Simon pel q veig, i a mi no m'ha agradat prou com per quedarmel

Desconnectat animation

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #122 el: 04 de Juny de 2012, 13:45:06 pm »
Voy a intervenir por primera vez en este forum, haber que tal va  :ostres
Opino que durante toda la temporada hemos sufrido falta de acierto en el gol, lo que considero que habria q reforzar es la zona atacante y bien un media punta que enlace con el delantero ya que en mucha ocasiones veiamos como florian estaba solo en medio campo despues de recuperar y no tener posiblidad de tocar hacia otro jugador.
Por otro lado buscaria mediocentro estilo Hidalgo, con experiencia, ya que da tranquilidad y controla bien la direccion del juego.
En la zona defensiva creo que hemos tenido varios errores de marcaje, pero considero que cuando el equipo se ha puesto a defender de manera conjunta pocos goles hemos encajado.
En porteria, lo siento mucho me quedaria con de Navas, pero buscaria a alguien que le pueda hacer sombra.
Salut! :thumbsup:

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #123 el: 04 de Juny de 2012, 15:03:56 pm »
A mi personalment no m'han convençut ni Juanjo (totalment desaparescut) ni Hector Simón (massa irregular) pero crec que tots dos hauriem de tenir una oportunitat mes d'intentar reivindicar-se la propera temporada, ara bé, si tenim una persona per fitxar de garanties doncs ho aprofitaria en detriment d'algun d'ells.

Jo mes que de jugadors, em preocupa que jugan amb 4 defenses i un pivot, ens facin tants gols, i clar, aixó supossa jugar amb un devanter molt sol sempre, Hiroshi l'anys passat o Baha i Florian aquest.

Haviam si donem amb la tecla i encertem.

Desconnectat Cañadas10

• Infantil
  • Missatges: 195
« Respondre #124 el: 04 de Juny de 2012, 15:56:21 pm »
Creo que el problema que ha tenido Juanjo es no poder hacer la pretemporada con el equipo, estuvo el inicio de la temporada recuperandose de su operación. El equipo comenzó muy bien y Hector Simón estava espectacular y eso le hizo entrar muy tarde en el equipo. Ha tenido actuaciones sobervias pero ha sido muy irregular si que es cierto. Viendo el potencial que tiene y lo joven que es yo me lo quedava sin duda. Juanjo este año le toca reivindicarse!

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #125 el: 04 de Juny de 2012, 16:07:21 pm »
Creo que el problema que ha tenido Juanjo es no poder hacer la pretemporada con el equipo, estuvo el inicio de la temporada recuperandose de su operación. El equipo comenzó muy bien y Hector Simón estava espectacular y eso le hizo entrar muy tarde en el equipo. Ha tenido actuaciones sobervias pero ha sido muy irregular si que es cierto. Viendo el potencial que tiene y lo joven que es yo me lo quedava sin duda. Juanjo este año le toca reivindicarse!

Si reivindicarse en tercera :veryangry:,Juanjo es molt dolent com la gran majoria de jugadors i com anem retenent a gent com ell o donant oportunitats ens anem de pet a 2ªB.
Ha tingut bona part de la temporada per reivindicar-se o sigui que tot son EXCUSES!!! fora pero ja!!!!.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #126 el: 04 de Juny de 2012, 16:18:53 pm »
Els poquets que em quedaria:

De Navas,Toni Lao,Pablo Ruiz,Olmo,Ramirez,Juvenal,Lanzarote,Eneko i Fito. TOTS ELS DEMES FORA INCLOS EL CARRERAS!!!!!!!.

Visca el Sabadell :pilotasso
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat fernando benitez castro

• Aleví
  • Missatges: 61
« Respondre #127 el: 05 de Juny de 2012, 12:41:33 pm »
Dani Jimenez, portero del Sevilla B no seguirá en el filial, ha ido convocado en varias ocasiones con el primer equipo. Si no sigue Mackay seria una buena alternativa, portero joven y con futuro.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #128 el: 07 de Juny de 2012, 22:51:18 pm »
De Navas, Lao, Olmo, Juvenal, Hidalgo, Arteaga, Héctor Simón, Juanjo, Lanza i Aaron que segueixin, la resta a la **** CALLE !!!

Em quedo amb aquests 10 jugadors. Ni el bo de Makaay em sembla digne per a formar part de cara  a la propera temporada exercint la tasca de 2on porter. Com ell crec q n'hi han centenars de porters.

Hi ha 3 jugadors els quals em sap greu dir q marxin: Redondo, Pablo Ruiz i O.Ramírez.  Els 2 primers crec q són grans jugadors però amb molt mala sort amb les lesions, amb lo qual no ens serveixen per a l'any vinent. L'altre jugador que queda, molta entrega, molt esforç, guardaré un molt bon record d'ell però fràncament considero que tampoc hauria de ser amb el Sabadell 2012-2013.

Doncs s'han complert casi al 100% els meus dessitjos.  Només falta per a sapiguer Lanza i Juvenal.  I bueno al final marxa Aaron i es queda Ramírez, cosa q em falla però q tampoc em sembla incorrecte, a mi Ramírez em sembla un jugador q pot ser vàlid encara q sigui d suplent i Aaron fràncament m'agrada però amb lo poc q a jugat és normal q no compti amb els plans de Lluís Carreras.

A veure si acabem de fotre fora a Baha, marxa Puigdollers i treiem l'aigua clara d Lanza i Juve.

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #129 el: 08 de Juny de 2012, 00:53:26 am »
De Navas, Lao, Olmo, Juvenal, Hidalgo, Arteaga, Héctor Simón, Juanjo, Lanza i Aaron que segueixin, la resta a la **** CALLE !!!

Em quedo amb aquests 10 jugadors. Ni el bo de Makaay em sembla digne per a formar part de cara  a la propera temporada exercint la tasca de 2on porter. Com ell crec q n'hi han centenars de porters.

Hi ha 3 jugadors els quals em sap greu dir q marxin: Redondo, Pablo Ruiz i O.Ramírez.  Els 2 primers crec q són grans jugadors però amb molt mala sort amb les lesions, amb lo qual no ens serveixen per a l'any vinent. L'altre jugador que queda, molta entrega, molt esforç, guardaré un molt bon record d'ell però fràncament considero que tampoc hauria de ser amb el Sabadell 2012-2013.

Doncs s'han complert casi al 100% els meus dessitjos.  Només falta per a sapiguer Lanza i Juvenal.  I bueno al final marxa Aaron i es queda Ramírez, cosa q em falla però q tampoc em sembla incorrecte, a mi Ramírez em sembla un jugador q pot ser vàlid encara q sigui d suplent i Aaron fràncament m'agrada però amb lo poc q a jugat és normal q no compti amb els plans de Lluís Carreras.

A veure si acabem de fotre fora a Baha, marxa Puigdollers i treiem l'aigua clara d Lanza i Juve.

Ramírez, fent de lateral (encara que no sempre) és el màxim assistent de l'equip. No se que té de tant dolent Ramírez com per a no haberlo de renovar...

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #130 el: 08 de Juny de 2012, 09:17:54 am »

Ramírez, fent de lateral (encara que no sempre) és el màxim assistent de l'equip. No se que té de tant dolent Ramírez com per a no haberlo de renovar...

Sisi a fet 7 assistencies de gol... i no sempre d'extem, per mi és un jugador que li fot molts cul.lons
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #131 el: 08 de Juny de 2012, 09:41:11 am »
Por cierto, mucho se habla de un recambio si Mackay se va, pero... ¿que pasa con Oriol Torres?

Oriol Torres hace meses que ya no pertenece al club.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #132 el: 08 de Juny de 2012, 10:04:49 am »
Dels 5 jugadors que queden per saber si renovan, espero que siguin Lanza, Pablo Ruiz i Juvenal
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #133 el: 08 de Juny de 2012, 11:14:36 am »
Dani Jimenez, portero del Sevilla B no seguirá en el filial, ha ido convocado en varias ocasiones con el primer equipo. Si no sigue Mackay seria una buena alternativa, portero joven y con futuro.

Efectivamente , Dani Jimenez no seguira en el Sevilla Atlertico , es un porterazo , todavia joven , no sigue piorque por delante esta Julian.
Seria una buena incorporacion i podria ser titular perfectamente
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #134 el: 08 de Juny de 2012, 11:17:07 am »
Por cierto, ¿Cuándo pasarán por el despacho los que faltan?

!Salud!

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #135 el: 08 de Juny de 2012, 12:43:18 pm »
Que os parece en el medio o para la defensa tambien Deivid del Sevilla ? No continuara i tampoco ira al Las Palmas
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #136 el: 09 de Juny de 2012, 03:09:07 am »
a mi me gustaria intentar una cesion para chemichev delantero del real madrid castilla tiene juventud , y tiene bastante competencia en el castilla .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #137 el: 09 de Juny de 2012, 09:40:28 am »
A ver si hacen el torneo Ciudad de Sabadell,que podria ser el dia de la presentacion del equipo y k traigan algun equipo como el español.
El año pasado ya vino el español pero no fue como torneo fue un amistoso gracias al ascenso,haora lo que se podria hacer es un torneo y que se presentara por  la ciudad. :anims

Desconnectat raru

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 23
« Respondre #138 el: 09 de Juny de 2012, 12:11:51 pm »
referent al que diu el amic kikillo estic de acord que es  tindria que fer un partit amistos tipo torneig de estiu amb un equip amb una mica de nom, algun que estigui concentrat per la zona de catalunya i sobre tot fer-li publicitat i aixi aprofitar  l'acte per si podem fer algun soci mes
seria interesant que aquest equip no fos de aqui i que no sigui tampoc de la liga adelante
perque perque vingui el espanyol amb el "B" mes val que juguem contra els de aqui el costat

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #139 el: 09 de Juny de 2012, 12:15:22 pm »
A ver si hacen el torneo Ciudad de Sabadell,que podria ser el dia de la presentacion del equipo y k traigan algun equipo como el español.
El año pasado ya vino el español pero no fue como torneo fue un amistoso gracias al ascenso,haora lo que se podria hacer es un torneo y que se presentara por  la ciudad. :anims

Això ja fa anys que es vare fer i sembla recordar que la cosa no va funcionar, la gent està de vacances, ara que com els temps canvien no se si ara podria funcionar  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡