Autor Tema: Planificacion 2012/2013. (Que fichariais, que amistosos hariais)  (Llegit 32783 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat toxis

• Aleví
  • Missatges: 58
Re:Planificacion 2012/2013. (Que fichariais, que amistosos hariais)
« Respondre #140 el: 09 de Juny de 2012, 12:39:46 pm »
Els poquets que em quedaria:

De Navas,Toni Lao,Pablo Ruiz,Olmo,Ramirez,Juvenal,Lanzarote,Eneko i Fito. TOTS ELS DEMES FORA INCLOS EL CARRERAS!!!!!!!.

Visca el Sabadell :pilotasso

sisi, i tu d'entrenador??

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #141 el: 09 de Juny de 2012, 14:20:42 pm »
Oportunidad perdida... podrian haber fichado a Berry Powel... ex nastic, goleador que ya se lo ha fichado el Elche... esperemos que no fichemos otra "patata" de delantero.... a ver si hacertamos algun año y mete goles a diestro y siniestro... porque l tal Baha que al final se queda.... va a s er que no y ademas tiene un problem con la afición que a la minima que haga mal................ ............ :ko

Connectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #142 el: 09 de Juny de 2012, 16:18:31 pm »
Oportunidad perdida... podrian haber fichado a Berry Powel... ex nastic, goleador que ya se lo ha fichado el Elche... esperemos que no fichemos otra "patata" de delantero.... a ver si hacertamos algun año y mete goles a diestro y siniestro... porque l tal Baha que al final se queda.... va a s er que no y ademas tiene un problem con la afición que a la minima que haga mal................ ............ :ko

pero Berry Powel hace tiempo que lo ficho el Elche

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1157
« Respondre #143 el: 15 de Juny de 2012, 20:24:10 pm »
Por cierto, mucho se habla de un recambio si Mackay se va, pero... ¿que pasa con Oriol Torres?

Oriol Torres hace meses que ya no pertenece al club.

Habia leido que tuvo una oferta del Hospi pero que no la aceptó, ¿¿sabeis donde se fué?? si es que fichó en algun sitio
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA 2012/13
« Respondre #144 el: 17 de Juny de 2012, 17:22:41 pm »
Es increible que encara no tinguem noticies ni de Juvenal ni de fitxatges , hi han jugadors de molta qualitat pel Sabadell que al final com no espavilem ens els trauran com ja ha pasat algunes vegades ... No crec que ens quedem ni amb Lanza ni Juve.

M'agradarien els seguents fitxatges:

Antonio Longas (Fitxat sembla ser)
Bryan Angulo (Atletic Balears)
Roberto Torres (Osasuna "B") (Existeixen contactes amb ell...)
Pau Cendros (Mallorca) (No té contracte , ja que no ha renovat amb el Mallorca)
Chus Herrero (Cartagena) (Bon defensa , no continua a Cartagonova)
Javi Soria (Guadalajara) (Una de les baixes sensibles del Guadalajara , un gran mig)
Lafuente (Cartagena) (El "calvo" de Cartagonova , ha estat una de les sensacions del Cartagena)
Manu (Sabadell "B") (Tenim un molt bon porter a la cantera que tenim que aprofitar)
Gato (Alcoyano) (Si o si el tenim que fitxar ja!)
Marc Jimenez (Sant Andreu) (El tenim a la vora , es un bon davanter que si s'esforça li treura el lloc facil a Baha  ;D)
Juan Carlos (Saragossa B) (Demanaria la cessio d'aquest jove jugador que promet força, em recorda a Isaac Cuenca)

De Navas , Manu
Toni Lao , Oscar Ramirez , Pablo Ruiz , Olmo , Bryan Angulo , Chus Herrero , Pau Cendros
Longas , Ciercoles , Antonio Hidalgo , Roberto Torres , Lafuente , Javi Soria , Hector Simon
Gato , Baha , Marc , Juan Carlos

M'agrada , m'agrada ...
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #145 el: 17 de Juny de 2012, 21:31:13 pm »
El Córdoba tiene ya atados a Lafuente y a Gato.

Desconnectat Gallego

• Juvenil
  • Missatges: 451
  • Gènere: Masculí
  • Es com qui es pixa al llit i diu que sua!
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA 2012/13
« Respondre #146 el: 22 de Juny de 2012, 07:58:14 am »
Segun el corresponsal de Radio Marca en Valladolid Jofre mateu no seguirá en el equipo, podria ser un jugador interesante no?? :beer2

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #147 el: 26 de Juny de 2012, 13:46:15 pm »
I dic jo: i no podriem tenir la cessió d'algun dels juvenils pericos que han guanyat aquest any?. D'aquells que ja no poden ser juvenils i el primer equip els hi va gran i el filial massa petit. Com va passar amb el Cuenca...
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!