Autor Tema: AVÍS: DIUMENGE ÉS L'ÚLTIM PARTIT PER A APROFITAR LES 2 INVITACIONS DELS SOCIS  (Llegit 975 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
RECORDEU QUE TOTS ELS SOCIS DISPOSEN DE 2 INVITACIONS PER A UTILITZAR AL LLARG DE LA TEMPORADA I QUE AQUEST DIUMENGE ÉS L'ÚLTIM PARTIT DE LLIGA. LES INVITACIONS SÓN UN REGAL QUE ES FA AL SOCI, APROFITEM.LO PORTANT A FAMILIARS, VEINS, AMICS.. A L'ESTADI I QUE S'ENGANXIN AL CLUB !!!!

Ho dic perquè hi ha molta gent que a final de temporada et diu q no a fet servir CAP invitació hi ho trobo una pena. És millor que les agafeu abans del dissabte al migdia i encara que sigui les doneu al primer xavalet que passi pel carrer i li agradi el futbol, de ben segur que l'aprofitarà.
Jo avui he anat a treure la meva, encara no sé qui l'aprofitarà però tinc claríssim que algú la farà servir. A veure si d'aquesta manera despedim la temporada com toca i de pas qui sap si enganxem a més gent al club.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
Re:AVÍS: DIUMENGE ÉS L'ÚLTIM PARTIT PER A APROFITAR LES 2 INVITACIONS DELS SOCIS
« Respondre #1 el: 24 de Maig de 2012, 22:40:15 pm »
Dissabte es poden anar a buscar?

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
Re:AVÍS: DIUMENGE ÉS L'ÚLTIM PARTIT PER A APROFITAR LES 2 INVITACIONS DELS SOCIS
« Respondre #2 el: 24 de Maig de 2012, 23:11:42 pm »
fins al migdia suposso q sí

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #3 el: 24 de Maig de 2012, 23:31:07 pm »
Moltes gracies :anims :anims :anims :anims

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #4 el: 24 de Maig de 2012, 23:50:12 pm »
No olvideis de llevar el dni para sacar las invitaciones!