Autor Tema: Sabadell-Numancia DIUMENGE dia 27 de Maig a les 20.00 hores  (Llegit 36243 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8336
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re:Sabadell-Numancia DIUMENGE dia 27 de Maig a les 20.00 hores
« Respondre #80 el: 27 de Maig de 2012, 09:06:01 am »
L´impresió general és que el Numancia ve molt relaxat i sense massa confiança en les seves possibilitats com a visitant. Crec que per poc que els jugadors surtin amb ganes de guanyar, el partit s´ha de treure.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #81 el: 27 de Maig de 2012, 09:21:28 am »
L´impresió general és que el Numancia ve molt relaxat i sense massa confiança en les seves possibilitats com a visitant. Crec que per poc que els jugadors surtin amb ganes de guanyar, el partit s´ha de treure.

La meva impressió es que tant ells com nosaltres estem molt però molt de relaxats, ves a saber que a lo millor ni se en  recorden que hi ha partit  :snore:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3833
« Respondre #82 el: 27 de Maig de 2012, 10:22:47 am »
Está claro que hemos de ganar para despedir con buen sabor este año de regreso a la segunda A.
Todo y que el Villarreal nos  "echó" una mano para jugar con tranquilidad estas 2 salidas, e incluso el mister ha hecho jugar a gente que no estaba ni convocada en los últimos partidos, nadie quiere acabar en la posición 19, aunque salvados estariamos igual.

El objetivo este año era mantenerse y nadie le deberiamos reprochar nada a este equipo, de todas formas deseo ver un buen partido hoy , conseguir la victoria (para que nadie diga que nos hemos salvados por otros) y que sobretodo la gente en los próximos dos meses,  nos hagamos socios, se incremente la masa social, porque si el próximo año mantenemos de nuevo la categoria si que podriamos, una vez consolidados, aspirar en un tercer o cuarto proyecto a cotas mayores. Estoy seguro de ello, pero para eso tenemos que seguir siendo fuertes en casa, como hemos sido este año y el apoyo de la gente es fundamental (Depor o Almeria son ejemplos).
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8336
  • un camp de primera
« Respondre #83 el: 27 de Maig de 2012, 10:51:10 am »
Está claro que hemos de ganar para despedir con buen sabor este año de regreso a la segunda A.
Todo y que el Villarreal nos  "echó" una mano para jugar con tranquilidad estas 2 salidas, e incluso el mister ha hecho jugar a gente que no estaba ni convocada en los últimos partidos, nadie quiere acabar en la posición 19, aunque salvados estariamos igual.

El objetivo este año era mantenerse y nadie le deberiamos reprochar nada a este equipo, de todas formas deseo ver un buen partido hoy , conseguir la victoria (para que nadie diga que nos hemos salvados por otros) y que sobretodo la gente en los próximos dos meses,  nos hagamos socios, se incremente la masa social, porque si el próximo año mantenemos de nuevo la categoria si que podriamos, una vez consolidados, aspirar en un tercer o cuarto proyecto a cotas mayores. Estoy seguro de ello, pero para eso tenemos que seguir siendo fuertes en casa, como hemos sido este año y el apoyo de la gente es fundamental (Depor o Almeria son ejemplos).

:ok    Exactamente éste tiene que ser el enfoque....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat joanen

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
« Respondre #84 el: 27 de Maig de 2012, 12:27:07 pm »
Guanyar, guanyar i guanyar. :cheer
Es la consigna d'avui. Fixem-nos que, si no fos per el descens del Vila-Real, ara mateix estariem situats a un punt del descens a falta de sis punts per disputar-se.  :wall:
L'objectiu era la permanéncia si, i s'ha aconseguit si, i abans d'hora si, però jo no vull acavar per sota del 18è perque en condicions normal significaria una tornada al pou. :wavecry:
Vull sumar quatre dels sis punts que queden!!!!! (3+1).
I si son tots sis, millor que millor.
Visca el nostre Sabadell  :happy2:

Jo vaig ser a Binéfar i també vaig veure guanyar al Madrid sota la pluja.

Desconnectat joanen

• Prebenjamí
  • **
Re:Sabadell-Numancia dia 27 de Maig a les 20.00
« Respondre #85 el: 27 de Maig de 2012, 12:48:28 pm »
S'ha de guanyar SI o SI. Hem d'evitar la 4a plaça per sota.... per si de cas!!!!

Aquí ningú aclareix res de res al 100% si un equip de 1a baixa per impagaments....... No ho he vist mai, però mai se sap!! Ja diuen que si passés això és molt possible que el 19è de 2a A acabés descendint a 2a B.

OSTRES!!. Això no se'm havia acudit a mi. Si un Primera baixa per morós, ens porden cardar a Segona B si som els 19ens. I tant que passaria!.

Desconnectat joanen

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #86 el: 27 de Maig de 2012, 13:12:22 pm »
Estoy hasta los co...... del tema del precio de las entradas.El que quiera precios económicos que se haga socio.O es que al final los que pagamos cada año, tenemos que ver como regalan entradas para que? Para que venga gente que no viene nunca y que le importa una mie... el Sabadell.Elnquevqui era peces que se moje el ****.

OLE OLE  OLE!!! completamente de acuerdo contigo!! aqui a principio de temporada algunos nos gastamos el dinero y nos hicimos socios, yo por ejemplo sabiendo que por arbitrar futbol sala en la FCF me iba a perder muchos partidos, y ahora que pasa que hay que regalar entradas??? el que quiera ver el CES que se haga socio y el que no que pague que esto es segunda A!! que los hay que quieren el equipo en segunda A pero quieren precios de regional o que regalen un bocata al descanso!

Estic totalment d'acord. Jo visc a manresa, i quan puc vinc i quan no puc, doncs no, i no em queixo del Sabadell . Pago els 20 euros +10 de benzina + 7,5 de peatge (la tornada, per la carretera).
A mi 20 euros d'entrada per jugar a Segona A, LFP, no em sembla malament.
I la resta de despeses son culpa meva, no del Sabadell per això vinc quan puc.
Aqui a Manresa hi ha molt culé que paga una burrada per entrar i fer mes kms.
Ells em diuen que es clar, que veure el Barça no es pot comparar amb veure el Sabadell, i jo els hi dic que jo qui vull veure es el Sabadell, perque es l'equip que jo segueixo i que no tinc cap mena d'interés per veure el Barça perque no es el meu equip i es absurd anar a veure un equip que no es el que portes al cor.
Visca el Sabadell.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #87 el: 27 de Maig de 2012, 13:40:58 pm »
Els que es queixen sempre dels preus es perque no volen admetre que el Sabadell apareix a la cua de la seva llista de prioritats , i punt!! Sempre em trobo gent queixant-se dels 20 euros i dient que no hi van pel preu , i després te'ls trobes gastant més de 40 euros en una nit de festa. Doncs mira , et prens dos cubates menys , que lligaràs lo mateix i vas al Sabadell , els hi dic.
Els preus a la NCA són els que toquen , els que hi ha, que això es Liga Adelante!!

Per cert , m'encanta cada cop que descobreixo nous arlequinats al Bages , i sobretot , a Manresa!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #88 el: 27 de Maig de 2012, 14:50:37 pm »
No espero intensidad es este partido, lo más normal es un 0-0 o 1-0.  :mmmm

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #89 el: 27 de Maig de 2012, 15:34:56 pm »
No espero intensidad es este partido, lo más normal es un 0-0 o 1-0.  :mmmm

Yo creo que es más bien al contrario. La táctica ya se deja más de lado y se cede lugar al espectáculo. Puede ser bonito.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2131
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #90 el: 27 de Maig de 2012, 15:55:51 pm »
Por cierto, espero escuchar unos cuantos "Ipurúa es arlequinada" :)

2-0

!Salud!

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3876
« Respondre #91 el: 27 de Maig de 2012, 17:47:38 pm »
Avui a l'entrenament que ha fet el Numancia a Castellar, s'els veia bastant relaxats. A veure si no s'ens contagia aquest relax.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #92 el: 27 de Maig de 2012, 18:19:45 pm »
Avui a l'entrenament que ha fet el Numancia a Castellar, s'els veia bastant relaxats. A veure si no s'ens contagia aquest relax.

Habrán estado de lujo por allí, ellos vienen relajados y con la conciencia tranquila después de ganar 3-0 en casa al Barça B, estaría bien que nosotros lo aprovecháramo para hacer lo mismo, a ver si el míster y el equipo responden.

Desconnectat sempresbd

• Infantil
  • Missatges: 107
« Respondre #93 el: 27 de Maig de 2012, 18:23:43 pm »
alguien sabe si se podrá ver por algún lado??? en rojadirecta no sale ni el partido.... :bigcry:

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #94 el: 27 de Maig de 2012, 18:31:19 pm »
Facebook Oficial  :scut: Antonio Hidalgo baixa d'última hora per unes amigdalitis i entra al seu lloc a la convocatòria Eneko.

Pues quizás lo veamos jugar hoy ya!

A GANAR!!!! :anims :anims :anims :anims

:bandera :bandera :scut :bandera :bandera

Desconnectat birrera

• Infantil
  • Missatges: 210
  • Gènere: Femení
« Respondre #95 el: 27 de Maig de 2012, 18:54:38 pm »
Mackay, Bermudo, Agustín, Hèctor Simón, Ramírez, Puigdollers, Fran Piera, Baha, Samuel, Ezequiel i Adrián Luna és el 11 titular. Confien en Ian de nou.

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #96 el: 27 de Maig de 2012, 19:32:22 pm »
he llegit a RS que fara la sacada d'honor "el sevilla", la veritat no se quina relacio te amb nosaltres, suposo que alguna tindra

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #97 el: 27 de Maig de 2012, 19:36:35 pm »

Habrán estado de lujo por allí, ellos vienen relajados y con la conciencia tranquila después de ganar 3-0 en casa al Barça B, estaría bien que nosotros lo aprovecháramo para hacer lo mismo, a ver si el míster y el equipo responden.

¿? no se que tiene que ver este resultado cuando el último partido lo perdieron 2-0 con el UD Almería.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #98 el: 27 de Maig de 2012, 20:08:26 pm »
Gol del Numancia marca Julio Álvarez, toca remontar

CE Sabadell FC  0  -  1  CD Numancia
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2496
« Respondre #99 el: 27 de Maig de 2012, 20:12:07 pm »
Y falla el empate ahora Ezequiel. En fin, en los Pajaritos nos adelantamos por mediación de Baha, y acabamos perdiendo, a ver si se repite la historia, pero a nuestro favor.