la meva nota és un 6,5, hauria sigut un 7 o 8 si haguèssim guanyat algun dels últims partits, però un 6,5 ja que particularment he disfrutat en molts partits a casa i a fora (i pq hi ha hagut partits que mereixiem més del que es va treure), i s'ha aconseguit l'objectiu inicial que era la permanència a 4 jornades del final.
També fa baixar nota que no hem sabut jugar sense motivació.
Ara, dir que si el Villareal no hagués baixat, ara hauriem baixat nosaltres, no hi estic dacord, bàsicament perquè si el Villareal no hagués baixat, no s'hauria jugat igual (començant per les alineacions amb els jugadors menys habituals, que està clar que les va fer quan ja vem estar salvats, per donar minuts als que no havien jugat, i pel tema motivació, etc).. així que com que no es poden fer suposicions de isi isi isi... jo em quedo en que s'ha fet una bona temporada, aconseguint l'objectiu marcat de la permanència amb certa antel·lació.
Ara de cara la temporada vinent, espero millorar i poder patir per la part de dalt!
Tinc molta fe en la temporada vinent, m'agrada molt tenir un Carreras amb un any d'experiència a segona A! Només cal que ara ens il·lusionin una mica amb els fitxatges, i endavant!!
Visca el Sabadell !!