Autor Tema: PUNTUACION DEL 1-10 DE LA TEMPORADA DEL SABADELL  (Llegit 18085 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re:PUNTUACION DEL 1-10 DE LA TEMPORADA DEL SABADELL
« Respondre #20 el: 28 de Maig de 2012, 00:02:08 am »
Volia puntuar en acabar la lliga, però després del cabreig d'avui que hem entrat en zona de descens la meva nota és de INSUFICIENT.

Espero poer arribar al Suficient després del proper i últim partit !!!!!

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #21 el: 28 de Maig de 2012, 00:03:13 am »
el primer tercio de liga= 10
el resto de liga= 0

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1342
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #22 el: 28 de Maig de 2012, 06:34:59 am »
SUSPENSO GENERAL!!!!! :**** :**** :**** :**** :**** :**** :****, y lo peor es que como no se ganara a las Palmas ( no es una afirmacion es un hecho ) acabara 19 la temporada o sea que jugaremos la proxima temporada en liga adelante con una carta de invitacion, y rezemos que no pase nada raro en los despachos este verano,vamos a a pasar un veranito con el cul.o apretado no sea que nos desciendan.LAMENTAB LE!!!!.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2496
« Respondre #23 el: 28 de Maig de 2012, 09:08:18 am »
Més enllà del que passi al Estadio Insular. La nota es de 4 - SUSPENS. I em baso, fonamentalment amb l'imatge donada en aquest darrer tram de temporada on s'ha evidenciat excés de passotisme, falta d'actitud, i manca de professionalitat. Fins i tot, un descens esportiu donant la cara fins l'últim moment seria un 5.

Molts jugadors d'aquesta plantilla, no continuaran perque senzillament no són aptes per la 2ªA. D'altres, potser si que són aptes per a la catagoria, i no sé si continuaran al Sabadell o no, però el que tinc clar, és que la "columpiada" que s'han marcat, és indigne de  "professionals", i que els equips allà on vagin ho tinguin molt clar.

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #24 el: 28 de Maig de 2012, 12:00:52 pm »
Jo li poso un 7, tota la temporada fora de la zona de descens, un inici de la mateixa espectacular, i l¡unic però,m q amb la salvació matemàtica a 4 jornades del final hem premiat a masses jugadors no habituals, i ens hem ressentit i molt. Evident tb és, q si ens haguessim jugat quelcom, no haguessim surtit amb aquests jugadors, sinò amb uns altres.

La permanencia està assegurada desde fa 3 setmanes, i té collons que NOMÉS aqui, en aquest forum, està la gent preocupada del tema, quan a totes les cròniques de diari sense anar mésnlluny es parla de partit intrascendent entre Sabadell i Numancia!

Salut, a descansar, i l'any q vé més i millor a la Segona A!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5863
« Respondre #25 el: 28 de Maig de 2012, 12:03:59 pm »
Es evident que hi ha d'haber preocupació. Potser sigui molt facil carregar-se al Sabadell, un sabadell que queda 19é i que potser no compleixi amb l'ampliació de capital. Mes motius per fotrens al pou no hi pot haber...

Es IMPORTANTISIM quedar per damunt del 19é. Fonamental diria jo.

Desconnectat osKar11

• Infantil
  • Missatges: 280
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
« Respondre #26 el: 28 de Maig de 2012, 13:19:30 pm »
A no ser que guanyem a Las Palmas, jo a la temporada li posare un 4 per que el lloc que ocuparem es de descens, tot i que aquest no sigui real, gracies a motius aliens a nosaltres.

Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #27 el: 28 de Maig de 2012, 13:24:35 pm »
jo si quedem minim 18ens, un aprovat, si quedem 19ens un suspes pq no s'haura assolit l'objectius i estarem de moment salvats si no baixa ningu per impagats de primera divisio

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #28 el: 28 de Maig de 2012, 13:29:23 pm »
yo más de lo mismo, esperaré el resultado contra Las Palmas para poner nota, pero para mi tal y como están las cosas ahora, ahora mismo le pondría al equipo un suspenso como una catedral.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8344
  • un camp de primera
« Respondre #29 el: 28 de Maig de 2012, 19:58:53 pm »
Es evident que hi ha d'haber preocupació. Potser sigui molt facil carregar-se al Sabadell, un sabadell que queda 19é i que potser no compleixi amb l'ampliació de capital. Mes motius per fotrens al pou no hi pot haber...

Es IMPORTANTISIM quedar per damunt del 19é. Fonamental diria jo.

:ok   Aquest punt que comenta Militu és MOLT IMPORTANT.  De cara a una previsible dificultat en cobrir l´ampliació de capital, pocs favors estarem en situació de demanar si quedem en lloc 19è. .....  Això no ha contemplat el club ?  Si és així, encara entenc menys aquesta passivitat.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #30 el: 29 de Maig de 2012, 10:28:17 am »
Si quedem 19ens, la nota d’aquesta temporada será de 4,95, quedant a expenses de que les circumstàncies ens ajudin, fent que el descens del Villareal B es dugui a terme i nosaltres salvem el coll, digne d’estudiant super justet.

El que més em molesta de tot que per Setmana Santa, aquest equip, pel meu parer, es mereixia un 6,95, fins aquell moment no s'havia fet els deures com tocava, perdent amb Cartagene, Alcoyanos..., pero es lluitava.

Però a partir del dia del Girona, això s’ha podrit d’una forma bestial, mai havia vist fer un final de lliga tant nefast.

« Darrera modificació: 29 de Maig de 2012, 10:38:09 am per vimo »
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat Grandine

• Jugador Prof.
  • Missatges: 954
« Respondre #31 el: 29 de Maig de 2012, 15:17:59 pm »
Però a partir del dia del Girona, això s’ha podrit d’una forma bestial, mai havia vist fer un final de lliga tant nefast.

Més aviat, afegiria que a partir del Girona i contra els equips de mitja taula cap abaix. Sembla que sortim al camp com si els tinguèssim guanyats anticipadament, i crec que això si és responsabilitat de l'entrenador. Perque si ens hi fixem, contra Elx o Almeria s'ha donat la talla, i contra Valladolid i Alcorcón s'ha fet prou bé el que s'ha pogut amb aquelles alineacions.

De fet, si ens hi fixem, hem fet prácticament els mateixos punts contra els equips de zona alta (posem del 1er al 8è lloc), 11, que contra els equips de la zona baixa (del 15è a l'últim, deixant com a tall el Recre, que és el primer a despenjar-se), 13, el que a un li fa pensar que potser els jugadors no surten prou motivats per jugar contra els de la zona baixa que, per postres, és amb qui s'hi juguen les garrofes. Vaja, que crec que Carreras en aquest àmbit té un llarg camí per davant, perque està clar que amb l'actitud que hem anat a jugar a camps com el del Murcia o l'Alcoià, no es pot fer absolutament res. Esperem que la cosa canviï la temporada que vé.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1548
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #32 el: 29 de Maig de 2012, 16:57:46 pm »
Rectifico Mi puntuación un 0
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat calamar

• Mecenes 2012
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 138
« Respondre #33 el: 30 de Maig de 2012, 00:37:13 am »
j**** un 0 vaya tela. Hem baixat? j**** que rapid es canvia la jaqueta la gent. Amb la m**** d'equip que hem tingut ( m**** carinyosament ) hem fet partits molt més que dignes, i hem arribat a ballar equips mooooolt superiors. Està clar que les 42 jornades s'han fet massa llargues, peró globalment, repeteixo GLOBALMENT, crec que no podem dir res en contra. Imaginem que la temporada va al revès. Comencem com l'hem acabada i acabem com la vàrem començar....vamos fiesta parda!! Crec que el fet de la salvació anticipada (cosa que no entenc massa com es contabilitzaba) ha fet molt de mal en l'actitud. Si encara ens hi juguessim alguna cosa estic més que segur que els partits no haguesin anat com han anat almenys pel que fa l'actitud, el resultat és impossible de saber. Està clar que no juges amb la mateixa intensitat ni de bon tros. I si ens quedem perque baixa el vilareal...doncs mira ho prefereixo avans que tornar al pou.
Hem de ser conscients del que tenim, els jugadors que tenim les baixes que hem tingut ( un aspecte que és el que ha trencat la regularitat del equip, segons la meva opinió)i del que hem fet.
Sempre, SEMPRE, CES!!
Wish you where here

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1548
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #34 el: 31 de Maig de 2012, 17:26:52 pm »
j**** un 0 vaya tela. Hem baixat? j**** que rapid es canvia la jaqueta la gent. Amb la m**** d'equip que hem tingut ( m**** carinyosament ) hem fet partits molt més que dignes, i hem arribat a ballar equips mooooolt superiors. Està clar que les 42 jornades s'han fet massa llargues, peró globalment, repeteixo GLOBALMENT, crec que no podem dir res en contra. Imaginem que la temporada va al revès. Comencem com l'hem acabada i acabem com la vàrem començar....vamos fiesta parda!! Crec que el fet de la salvació anticipada (cosa que no entenc massa com es contabilitzaba) ha fet molt de mal en l'actitud. Si encara ens hi juguessim alguna cosa estic més que segur que els partits no haguesin anat com han anat almenys pel que fa l'actitud, el resultat és impossible de saber. Està clar que no juges amb la mateixa intensitat ni de bon tros. I si ens quedem perque baixa el vilareal...doncs mira ho prefereixo avans que tornar al pou.
Hem de ser conscients del que tenim, els jugadors que tenim les baixes que hem tingut ( un aspecte que és el que ha trencat la regularitat del equip, segons la meva opinió)i del que hem fet.
Sempre, SEMPRE, CES!!
si un 0 l'han merescut aquests ultims 4 partits , jo la meva puntuació primera era un 1,5 perqué sóm un equip super irregular perque guanyem al depor y ens fica 5 el nastic , guanyem al almeria y en guanya el girona a casa , en fi espero el proper any ,que tinguem un equip decent y més regular .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #35 el: 02 de Juny de 2012, 19:53:53 pm »
Bueno, ahora si, ya se ha acabado la temporada y mi nota para el equipo es un:

SUSPENSO

y si fuera en cuestión numérica, no le daba más de un 4.
« Darrera modificació: 03 de Juny de 2012, 01:07:02 am per DeatheR »

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #36 el: 02 de Juny de 2012, 19:54:18 pm »
un 3  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9074
« Respondre #37 el: 02 de Juny de 2012, 19:57:26 pm »

Un 4, pero la profe (LFP) nos aprueba con un par de positivos por hacer los deberes como toca y porque uno de los peces gordos de la clase se ha portado muy mal (Villarreal)  :w00t:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1342
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #38 el: 02 de Juny de 2012, 20:04:41 pm »
UN MUY DEFICIENTE!!!!!
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #39 el: 02 de Juny de 2012, 20:07:41 pm »
4,5... Me tengo que pensar (esperar a ver que pasa con la LFP) para ver si se queda en suficiente, de momento SUSPENDIDA.