Autor Tema: PUNTUACION DEL 1-10 DE LA TEMPORADA DEL SABADELL  (Llegit 18084 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12583
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:PUNTUACION DEL 1-10 DE LA TEMPORADA DEL SABADELL
« Respondre #60 el: 02 de Juny de 2012, 22:42:40 pm »
Cunills i tu no entens que si baixa un de primera a segona B es queda el Villarreal per cubrir la baixa de primera?? I el Villarreal B ja no baixa perque el Villrreal A ja no coincideix a la categoria i a cosequencia baixem nosaltres que en principi som i serem ja sense remei els quarts per la cua??
En fi passo... jo ja se el que dic... hi ja dic ojala tinguis raó tu..... si voleu entendre això vosaltres per estar mes tranquils... ok em sembla bé.... salutacions

T'ho explicaré per última vegada. Si baixa un equip per temes econòmics de Primera, baixa a Segona B directament, per que el fan fora de la LFP, per tant, encara que es quedi Vila-real a Primera i Vila-real B a Segona, a nosaltres no ens afectaria.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #61 el: 02 de Juny de 2012, 22:44:28 pm »
 :scut :bandera :bandera
A veure si ho entens; si baixa un de primera a segona B el que es queda tercer per la cua no baixa aixì que nomes baixen a segona DOS equips i pugen a primera TRES equips ho sigui que falta UN equip es digui com es digui :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #62 el: 02 de Juny de 2012, 22:46:59 pm »
Cunills i tu no entens que si baixa un de primera a segona B es queda el Villarreal per cubrir la baixa de primera?? I el Villarreal B ja no baixa perque el Villrreal A ja no coincideix a la categoria i a cosequencia baixem nosaltres que en principi som i serem ja sense remei els quarts per la cua??
En fi passo... jo ja se el que dic... hi ja dic ojala tinguis raó tu..... si voleu entendre això vosaltres per estar mes tranquils... ok em sembla bé.... salutacions

T'ho explicaré per última vegada. Si baixa un equip per temes econòmics de Primera, baixa a Segona B directament, per que el fan fora de la LFP, per tant, encara que es quedi Vila-real a Primera i Vila-real B a Segona, a nosaltres no ens afectaria.
Per lo tant segons vosaltres la lliga de segona A seria de 23 equips els 3 que baixan Nastic, Alcoyano i Cartagena... nosaltres no i els 4 que pugin... jo no ho veig tan clar... pero en fi si vosaltres ho dieu????????????? No ho dicutiré

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2433
« Respondre #63 el: 02 de Juny de 2012, 22:47:56 pm »
UN 4!!!EN CONDICIONES NORMALES HUBIERAMOS BAJADO!!! Y ESPERAR QUE NO DESCIENDAN AL RAYO O A ALGUNO QUE ENTOCES SE SALVARA EL VILLARREAL EN PRIMERA, EL VILLARREAL B EN SEGUNDA A Y QUIEN BAJARA A SEGUNDA B??? A JUGAR OTRA VEZ CON EL BADALONA O CONTRA EL ORIHUELA??? ETC... NOSOTROS QUE PODIAMOS HABER QUEDADO EL 15º 16º DE SOBRAS!!! POR ESO MI PUNTUACION ES UN 4 PELAO!!! SUPENSO TOTAL!!![/b][/size][/font][/font] :Hecho_polvo: :Hecho_polvo:

A segona B baixa el que fan baixar de primera, que segurament no en serà cap  :mmmm
Ojala tinguis raò... pero llavors perque tanta insistencia tant per el club, per radio sabadell inclús per tv3 de que el Sabadell o el Girona no quedessin els 19º?? I ja dic ojala tinguis raó pero jo no ho tinc tant clar... si mires els merits els que tindriem de baixar SOM NOSALTRES PER CLASSIFICACIO i no el Villarreal B que de sobres s'habia salvat!!! No se JA VOREM!!! :Hecho_polvo:

La normativa es així no hi pot haver-hi un flial a la mateixa categoria del primer equip per això baixa el vilareal :mmmm
Osti... això ja ho sé... pero si el Villarreal es quedes a PRIMERA el Villarreal B es queda a SEGONA i els que baixem som nosaltres...!!! Això no té volta de full....

que no home que no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

si foten baixar algun equip de primera per impagaments....ES EXPULSAT DE LA LFP....I BAIXA A SEGONA B!!!!!!!!!!!! NO A SEGONA A......per tant no ens afecta en res

si els villarreals es queden on estan,el que ocuparia la placa a segona B,SERIA L'EQUIP DE PRIMERA QUE BAIXA NO NOSALTRES
No estic d'acord... si els villarreals es queden... tenen de baixar 4 de segona A perque de segona B que ara estan fent els play offs també pujan 4 i aquest quart equip que baixaria de segona A seriem nosaltres!!!!! Per merits propis... no os heu de cegar estem salvats per una carambola no per merits propis!!!! :Hecho_polvo:

Cunills que no entens que el quart que baixa a segona B es el que fan baixar de primera... :mmmm

:paret :paret :paret

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #64 el: 02 de Juny de 2012, 22:48:20 pm »

Per lo tant segons vosaltres la lliga de segona A seria de 23 equips els 3 que baixan Nastic, Alcoyano i Cartagena... nosaltres no i els 4 que pugin... jo no ho veig tan clar... pero en fi si vosaltres ho dieu????????????? No ho dicutiré

:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: buaaaaaa¡¡¡¡¡  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Dante SBD

• Juvenil
  • Missatges: 557
« Respondre #65 el: 02 de Juny de 2012, 22:48:58 pm »
company brylle,ja no se com explicar-ho millor perque ho vegis clar....

baixen 4 a segona B,com tu dius,el 4º es el villarreal B....perque se salvi el villarreal B,han de fer baixar un club de primera,i tot descens administratiu de primera.....

ES A SEGONA B!!!!!! el club descendit de primera seria el 4º descens a segona B....no tenim cap tipus de perill,es mes com diu el company blanc-i-blau,encara se salvara el 20º si es carregan dos de primera XD XD
Vale pero llavors si es queda el Villarreal B i el Sabadell i pujan els cuatre de segona B que estan fent el play off l'any que ve que seria per tu una lliga de 23 equips a la segona A??? A veure es que no te llogica... pero en fi jo passo del tema ojala tingueu raó!!!

company 23 de que? pujen 4 i baixen 4,on esta el problema?

COMPANY EL DESCENS QUEDARA AIXI

VILLARREAL B---EQUIP DE PRIMERA QUE FOTIN FORA
CARTAGENA
ALCOYANO
NASTIC

si el villarreal B es salva la seva plaça a segona B,es per l'equip que baixa de primera,per tant pujen 4 i baixen 4,no se on veus 23 equips company

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #66 el: 02 de Juny de 2012, 22:52:01 pm »
company brylle,ja no se com explicar-ho millor perque ho vegis clar....

baixen 4 a segona B,com tu dius,el 4º es el villarreal B....perque se salvi el villarreal B,han de fer baixar un club de primera,i tot descens administratiu de primera.....

ES A SEGONA B!!!!!! el club descendit de primera seria el 4º descens a segona B....no tenim cap tipus de perill,es mes com diu el company blanc-i-blau,encara se salvara el 20º si es carregan dos de primera XD XD
Vale pero llavors si es queda el Villarreal B i el Sabadell i pujan els cuatre de segona B que estan fent el play off l'any que ve que seria per tu una lliga de 23 equips a la segona A??? A veure es que no te llogica... pero en fi jo passo del tema ojala tingueu raó!!!

company 23 de que? pujen 4 i baixen 4,on esta el problema?

COMPANY EL DESCENS QUEDARA AIXI

VILLARREAL B---EQUIP DE PRIMERA QUE FOTIN FORA
CARTAGENA
ALCOYANO
NASTIC

si el villarreal B es salva la seva plaça a segona B,es per l'equip que baixa de primera,per tant pujen 4 i baixen 4,no se on veus 23 equips company
Vale companys... que no passi res i que es quedi tot tal com está no tinguem que recordar aquesta malaida 19º plaça... salutacions per a tots!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12583
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #67 el: 02 de Juny de 2012, 22:55:40 pm »
Un cop sol·lucionat aquest problema matemàtic, sincerament... la nota per a mi està clara:

4,5... Me tengo que pensar (esperar a ver que pasa con la LFP) para ver si se queda en suficiente, de momento SUSPENDIDA.

Correcto. La nota global es un 4,5. Pasamos de curso pero con una nota q en circunstáncias normales sería un suspenso y nos mandaría a 2ª B.

És pràcticament la meva mateixa opinió. Un 4.5 i ens salvem per que hem sigut els que sempre hem col·laborat a classe.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #68 el: 02 de Juny de 2012, 23:40:44 pm »
Jajaja però bueno al final s'ha entès o no s'ha entès? xDD

Desconnectat xidojo

• Aleví
  • Missatges: 46
« Respondre #69 el: 02 de Juny de 2012, 23:45:11 pm »
En el fons no és tan complicat... XD

A veure situació actual

Primera

Baixen: Villarreal, Sporting i Racing

Segona

Baixen: Villarreal B, Alcoyano, Cartagena i Nàstic

Si un de primera baixa a segona B, aleshores automàticament baixen a Segona A només 2 equips (Sporting i Racing, provinents de primera, de fet diria que és un fet que ens beneficia, ja que hauríem de jugar la temporada vinent amb el Villarreal B, mentre que de l'altra manera jugaríem contra els mateixos equips i a més contra l'A). El fet que només baixin 2 a Segona A fa que amb que baixin 3 a Segona B n'hi ha prou per continuar sent 22, per tant NO CAL que baixem.

És més tantdebò baixin algun equip per impagament! :mml:

Per cert la meva nota un 5 pelat.
Visca el Sabadell, sigui a Primera o Preferent!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #70 el: 02 de Juny de 2012, 23:53:54 pm »
Jo només espero que sigui així com dieu, em kedaria molt més trankil. Per altra banda li poso un 4 a l'equip, i un 0 per a uns quants jugadors que caminaven els últims partits, si més no alguns semblaven que no ho donaven tot i recordem que són professionals, i que al igual que cobren fins l'últim dia també han de córrer fins l'ultim moment que estiguin en akest club. 

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #71 el: 03 de Juny de 2012, 12:18:50 pm »
La meva nota un 4. SUSPENS

Sabíem a principi de temporada, tot i que algú pensava que podiem lluitar per pujar, que l'equip era justíssim per a la categoria. Podem donar gràcies pels punts, que en molts partits de manera miraculosa vam sumar. A pesar d'això l'equip ha finalitzat en posicions de descens i amb un tram final de lliga vergonyós.

Quedar en 19è lloc per mi significa un molt malament per la directiva, un molt malament per Xavi Roca, un molt malament per Lluís Carreras i cos tècnic i evidentment un MOLT MALAMENT per tots els jugadors. Certament que 5 o 6 s'han salvat de la crema, ni que sigui per les ganes que han posat en TOTS els minuts que han disputat.... però tristament es podrien comptar amb els dits d'una mà.

Esperem que la planificació de la propera temporada sigui millor i l'equip sigui més competitiu i amb jugadors que ho donguin tot en qualsevol moment.

Només per curiuositat..... els descensos per exemple de Castelló i Alacant la temporada passada de 2a B a 3a Divisió perque van ser? Per impagaments? Si és així, perque només van baixar 1 categoria? Perque no és Futbol Professional??
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #72 el: 03 de Juny de 2012, 12:30:51 pm »

Sabíem a principi de temporada, tot i que algú pensava que podiem lluitar per pujar, que l'equip era justíssim per a la categoria. Podem donar gràcies pels punts, que en molts partits de manera miraculosa vam sumar. A pesar d'això l'equip ha finalitzat en posicions de descens i amb un tram final de lliga vergonyós.

Quedar en 19è lloc per mi significa un molt malament per la directiva, un molt malament per Xavi Roca, un molt malament per Lluís Carreras i cos tècnic i evidentment un MOLT MALAMENT per tots els jugadors. Certament que 5 o 6 s'han salvat de la crema, ni que sigui per les ganes que han posat en TOTS els minuts que han disputat.... però tristament es podrien comptar amb els dits d'una mà.

Esperem que la planificació de la propera temporada sigui millor i l'equip sigui més competitiu i amb jugadors que ho donguin tot en qualsevol moment.

Només per curiuositat..... els descensos per exemple de Castelló i Alacant la temporada passada de 2a B a 3a Divisió perque van ser? Per impagaments? Si és així, perque només van baixar 1 categoria? Perque no és Futbol Professional??

Tú lo has dicho, al estar en una categoría que no es profesional la sanción por moroso es bajar de categoría simple, pero aquí se trata del fútbol profesional y si estas en 1ª división y tienes que abandonar el profesionalísmo te bajan dos, y si fueras de 2ª A una, la cosa es salir de las competiciones del LFP.

Por eso es rara la vez que sucede un descenso de 1ª o 2ª, nada más hay que recordar lo que sucedidó en su día con el Sevilla FC y el RC Celta.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #73 el: 03 de Juny de 2012, 12:35:23 pm »

Tú lo has dicho, al estar en una categoría que no es profesional la sanción por moroso es bajar de categoría simple, pero aquí se trata del fútbol profesional y si estas en 1ª división y tienes que abandonar el profesionalísmo te bajan dos, y si fueras de 2ª A una, la cosa es salir de las competiciones del LFP.

Por eso es rara la vez que sucede un descenso de 1ª o 2ª, nada más hay que recordar lo que sucedidó en su día con el Sevilla FC y el RC Celta.

El dia que tinguin "nassos" de fer-ho tindran de reestructurar-ho tot de pe a pa i no se si tenen gaires ganes de treballar i han molts interessos i amiguis-mes, baixa el mateix que Bankia però en futbol :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #74 el: 03 de Juny de 2012, 12:48:30 pm »
Bueno mi nota es para todo en general equipo,directivos,etc,etc,y es un 5.
Pongo un 5 por ser la primera temporada en la segunda A por que todo el club y entorno somos nuevos en la categoria.
Yespero que esta primeraexsperiencia nos sirva para las proximas temporadas y vallamos aprendiendo un poquito.
Empezamos una temporada nueva vamos a ver como son capaces de lebantarnos el animo.

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 358
« Respondre #75 el: 03 de Juny de 2012, 13:07:26 pm »
Per tot el que diu el MOTIU, la meva nota també és un 4 (SUSPÈS). Amb més responsabilitat jugadors i tècnic. Espero que el Soteras faci valer el que va dir al diari i no renovi tampoc al Carreres. La secretaria tècnica i la directiva té que aprendre dels errors que s'ha comès aquest any.
Ja sé que el Carreres desgraciadament continuarà, però que sàpiga que contra l'opinió de gran part de la massa social. Amb els seus comentaris "aguardiolats" és pren per imbècils. 

Desconnectat barrankusfogonerus

• Infantil
  • Missatges: 237
« Respondre #76 el: 03 de Juny de 2012, 19:31:07 pm »
no acostumbro a postear de echo este año creo que es la primera vez pero mi nota es un suspenso como una casa,menuda arrastrada se han pegado y si no es por las 8 primeras jornadas hubieramos echo un año peor que el nastic,lamentable la actitud de los jugadores y del sr carreras

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6515
« Respondre #77 el: 03 de Juny de 2012, 20:35:45 pm »
Un altre 4, per tothom, aquest tram final no ha agradat quasi a ningú, la nula implicació d'alguns jugadors i un entrenador que no ha sapigut reconduir la situació no mereix una puntuació més alta.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #78 el: 03 de Juny de 2012, 23:33:51 pm »
Continuo pensant que per a a mi moralment estem a segona B, és increible el final de temporada que ha fet aquest equip; els números son terribles i la classificació també , insisteixo és per haver baixat de categoria, gràcies Villarreal.
Sent possitiu com a mínim hi han hagut 3 equips pitjors que nosaltres, un d´ells el nástic que no fa tant estava a primera.
Jo faig una reflexió sobre el criticat Nabil Baha, estic segur que si hagués tingut més minuts hauría marcat més gols que Florian, aquest últim ha gaudit de molts minuts durant la temporada i ha demostrat estar absolutament negat de cara a porta (m´es igual que lluiti molt, un ¨9¨ és per marcar gols, encara que sigui amb el cul)
cal un devanter centre que marqui entre 9 i dotze golets per temporada.
Jugadors destacables aquesta temporada, De Navas, Pablo Ruiz (masses lesións per aixó) Hector Simón, Arteaga, Lanza, Aarón Bueno, Oscar Ramirez (el millor) i un molt criticat, Agustín per a mi un gran central i el capi, te cabuda l´any vinent.
Els demés cap a casa, nota global 4.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #79 el: 03 de Juny de 2012, 23:40:07 pm »
Volia puntuar en acabar la lliga, però després del cabreig d'avui que hem entrat en zona de descens la meva nota és de INSUFICIENT.

Espero poer arribar al Suficient després del proper i últim partit !!!!!

En tenia ganes, però no pot ser....em ratifico

INSUFICIENT

Raó: Hem quedat en possicions de descens